Wupsie/M.L

Hoi

Zo weer ff een paar foto'tjes van onze kleine grote man.
Hier alles goed , bij jullie ook .

Weekend was heerlijk he is helaas weer slecht weer nu maar ja .
Leuk zeg je nieuwe auto.

Ben benieuwd wat ze vrijdag zeggen.

Is maar een kort berichtje nu ben foto's aan het inplakken. tot mails
 
pffffff, was je een hele mail aan het sturen...druk ik per ongeluk op een knopje..weg mail
dus effe opnieuw dan maar...
Hoe gaat het met jullie???
Hier alles prima, heb inmiddels gesprekje over voeding gehad; is effe wennen, zag het even niet zitten, maarja alles went weer.
Dominique eet nu ook een groentehapje, volgende week fruit en groente.
Veder zn flesjes.En het is de bedoeling de fles van 1600 te laten vallen en sap en fruit te gaan geven.Daarnaast proberen de fles van 2000 als laatst te houden.Wij deden D. dan nog in bad en in de box.Nu doen we dat voor de fles en gaatie daarna gelijk naar bedje.

Weet niet meer of ik al vertedl had hoe het op het cb was.Dominique is que lengte en gewicht nu beter naar de gemiddelde lijn;zat daar eerst ruim boven. 70, 5 cm en 8369 gram

veel groetjes en trouwens heeeele leuke fotos van Nick zeg!!!
 
Hoi

Nick weer goed gekeurd hoor op het cb, alleen vroeg de arts of hij al op zijn naam reageerd en daar moest ik nee op antwoorden maar we noemen hem ook niet altijd bij zijn naam.
Hij was goed gegroeid hoor 8755 gr   71,5cm en zit nog op de middellijn zijn zus woog dit zo ongeveer met haar eeste verjaardag en ook de lengte was rond haar eerste verjaardag zo iets als bij Nick nu.

Hij brabelt er flink op los onze kleine Nick en gaat steeds harder kletsen en gillen.
Als ik Nick smorgens pap geef moet dat wel uit een flesje van de arts maar als ik de pap dik maak dan gaat hij behoorlijk kokhalsen dus stappen we maar over op een boterham en in de avond blijf ik lekker eigenwijs en krijgt hij gewoon een pap fles.
Nick eet/drinkt nog 3 flessen en tussendoor nog wat roosvisee of wat water.

Waarom zag je het niet meer zitten omdat ze zoveel moeten eten, maar dat went hoor en als je eenmaal in het ritme zit komt het vast goed.
Ik maak er ook geen probleem van als hij eens een keer zijn fruit overslaat omdat hij toevallig slaapt .
Een dag heeft voor die ukkies maar ongeveer 12 uur waarvan ze dan ook nog eens 5 uur slapen.

Fijn weekend weer.

Groetjes Marielle
 
hoi,
effe een kort mailtje..we gaan vanaaf naar de drive-in bios in breda ergens.Leuk joh!
Hoe geef jij de pap?Via de fles dus?Welke speen heb je dan en welke pap?
IK heb net nieuwe pap gekocht van Bambix, granen.Op   de verpakking zie je een bordje, dus ik dacht dat je het met een lepel moet geven, maarre dan kunnen we nog eerder uit bed dan nu.ahum...


groetjes en fijn weekend he!
 
Hoi

Ik geef pap dus gewoon uit de fles ook vanwege de tijd die het kost en vanwege het kokhalzen van ons ventje maar hij krijgt vaker brood dan pap 'smorgens hoor.
Ik gebruik de   1,2,3 spenen van avent voor hem.

Hij is nu zo zielig nu heeft het heel benauwd gisteren zelfs naar de huisartsen post geweest

Hoe was het in de bioscoop heb je Dominique mee genomen haha slapen in de auto gaat bij bij ons goed.

Groetjes en fijn weeknd
 
Hi there,
en hoe gaat het met NIck??
Wel schrikken die benauwdheidsklachten zeker??
Je gaat tenslotte niet voor niks naar de ha.post

Geef jij Nick trouwens alleen smorgens pap, of ook in Zn laatste fles??
Heb net Bambix gekocht, voor 6 mnd, moet alleen water bij zag ik.
Dominique eet lekker , hij drinkt alleen nog niet veel sap, maar zal wel normaal zijn in het begin denk ik.Hij krijgt om 1600 een potje fruit en 150 cc sap.Hier drinkt ie maar een beetje uit.

Mn man gaat zaterdag karten (wedstrijd heeft ie) dus ben lekker de hele dag alleen met onze kleine.Lekker kroelen, wandelen enz.

Veel beterschap met je kleine manneke en tot mails weer!
 
Terug
Bovenaan