Y1972

Yvette,
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Geweldig.

Snap wel wat je bedoeld met onzeker zwangerschapskwaaltjes. Ben vandaag 3 dagen overtijd en heb een test gedaan, die was positief, Heb eerst even zitten huilen en nu denk ik dan, ben blij en onzeker tegelijkertijd..... Heb namelijk in okt 07 en in mrt 08 mk gehad, beide bij 8 weken. Dus nu aftellen, ik hoop dat ik in begin jan. voor een echo kan. Mag eerder ivm een eerdere eug, maar ja ik wil ook wel graag direct een hartje zien.
Gewoon even afwachten
Yvette probeer ervan te genieten!

Zazou

Hoi Petra,
Heb mijn tweede echo 13 januari. De eerste was met twee weken en toen wel een hartje gehoord en gezien. Dus nu weer afwachten. Ik probeer mijn eigen gevoel te peilen: Heb ik deze keer het gevoel dat het goed zit, maar daar ga ik maar niet op af.
Nog een week wachten en als dan alles goed is, dan ben ik 12 wln.
Wat zou ik blij zijn, zeg? Word gek van die onzekerheid.
Het is toch eigenlijk niet normaal!! Waarom moet een zwangere vrouw weken in onzekerheid zitten. Daar valt toch niet mee te leven.

Maar goed, nu jij.
Ben je inmiddels al bevallen? En hoe   gaat 't verder thuis?

Gr. Yvette

hoi yvette!

wat een goed nieuws zeg! je bent dus lekker positief het jaar begonnen!

je gevoel zegt veel hoor. dat was bij mij ook. deze zwangerschap voelde ook vanaf dag 1 goed. je wilt het niet geloven, dat snap ik, maar probeer er wat vertrouwens in te hebben.

ik ga aan je denken de 13de!
laat je nog wel weten hoe het was enzo!
en wanneer ben je nou precies uitgerekend? augustus?

liefs Carina

Hey Yvette,

Dat is al goed nieuws. Nu die tweede echo nog en dan kan je blij gaan zijn! Ik snap dat je nu een bete gevoel hebt al? Dat zegt idd veel. Had ik ook vanaf het begin bij deze zwangerschap.

Ik ben inmiddels bevallen van een zoon. Kyano. Het was erg zwaar maar ben blij met het resultaat haha.

Meid, ik ga je nogmaals veel sterkte wensen voor de komende zenuwweken maar het kan niet anders dan dat het dit keer gewoon goed gaat!!! 2009 is jouw jaar! Laat het gauw hier horen he, we zijn allemaal nieuwsgierig natuurlijk!

Groetjes en knuf van mij vanuit zeeland.

Hoi Petra en Carina,
Ik heb niet echt een beter gevoel. Het voelt op de een of andere manier wel wat rustiger aan, lijkt 't.
Maar ik houd in mijn achterhoofd dat ik totaal geen zekerheid heb.
Ik word heen en weer geslingerd tussen: "het zit wel goed/het zit niet goed".

Petra, wat leuk dat je een gezonde zoon hebt! Gefeliciteerd! Geweldig!
Wanneer ben jij uitgerekend, Carina?

Liefs uit Scheveningen, Yvette

dat heen en weer geslinger dat ben ik ook echt nog niet vergeten hoor!
aan de ene kant blij, aan de andere kant zo bang.
maar ook dat wordt minder... bij mij duurde dat tot de 14de week. want toen hadden we slecht nieuws gekregen de eerste keer. pas daarna kon ik genieten en mochten mensen me officieel feliciteren.

ik ben 20 februari uitgerekend. morgen ben ik precies 34 weken zwanger.
het wordt nu dus echt spannend!

nog even en je krijgt de volgende echo...   ik denk aan je!
groetjes Carina

Terug
Bovenaan