Y1972

hoi yvette...

de eerste helft van de test was dus al goed.. die andere helft vast ook wel hoor!

heb je al een hyvesaccount?
mail dan even je naam/ woonplaats naar mijn email... jufcarina@hotmail.com
dan zoek ik je wel op op hyves en zal ik je een uitnodiging sturen.

groetjes!

Hoi Yvette,

Leuk als je ook naar de Hyves groep komt!
Voor mij hoor jij ook bij de hoppertjes en ik denk dat dat voor de andere meiden ook geldt. Kunnen we daar jou wel en wee ook volgen!

Maar het gaat hier goed. Ben 15-11-2008 dus bevallen en het is een 3e zoon geworden: Jesse. Het was echt een superflits bevalling waar we allebei zonder kleerscheuren vanaf zijn gekomen. Beste knul van 4700 gram bij ruim 55 cm lang.
Inmiddels is hij alweer 2 maand oud, de tijd vliegt voorbij.....

Hopelijk zien we je snel op de Hyves pagina verschijnen met verhalen.

groetjes,
Marije

Hoi Marije, Carina en Peet,
Ik heb mijn naam en woonplaats naar Carina gestuurd.
Gefeliciteerd met jullie 3de zoontje, Marije. Leuke naam overigens. Heb ook een Jesse in de klas gehad.
Ik zie jullie op hyves!
Liefs, Yvette

hey meiden,

sorry ben er niet zo vaak meer maar kijk af en toe wel hoe het met jullie gaat
yvette gefeliciteerd met de mooie uitslag van je echo. probeer en van te genieten want het gaat zo snel voor bij.

petra ik heb wel de dagen rond om jou bevalling in de gaten gehouden maar nu weet ik niet meer of ik je al wel gefeliciteerd heb. anders bij deze heel veel geluk met jullie zoon mooie naam trouwens.

hier alles goed, inmiddels 21   weken zwanger heb vorige week echo gehad en hij of zij is helemaal gezond. ik voel me prima bijna geen kwaaltjes alleen begin ik te merken dat het allemaal wat zwaarder wordt. ik werk in de horeca en dat is nu niet ideaal.

ik wens jullie heel veel sterkte en geluk met alles en ondanks ik er niet zoveel ben denk ik wel aan jullie.

liefs suzy

Hey Suzy,

Ik heb me al eens afgevraagt hoe het inmiddels met je zou zijn. Wat een goed nieuws zeg. Kijk maar uit he met dat geren in de horeca! Ik ken het. Helaas zal je het nu steeds zwaarder gaan krijgen lichamelijk meid. Hopelijk houden je collega's wel een beetje rekening met je en doe zelf niet te veel al is dat bijna onmogelijk he pff.

Hou je haaks! En geniet tussendoor van je zwangerschap he. Het is je zo gegund meid.

Liefs Peet

Hoi Suzywan,
Wat heerlijk voor je, alweer 21 wkn. Ik wou dat ik al zover was.
Probeer jezelf toch maar in acht te nemen, hoor.
Ikzelf ben nog heel onzeker en bang. Ben nu 13 wkn. Heb het liefst elke week een echo om te kijken  hoe 't gaat.  
Hoop dat je weer eens reageert. Dan is 't weer een beetje als vanouds!
Liefs, Yvette  

hey meiden,

ik probeer inderdaad wel rustig aan te doen en de meeste collega's wijzen me er ook steeds op dat ik dat wel moet doen. maar als het opeens heel druk is moet het toch gebeuren he!! maar tot nu toe is het wel te doen hoor merk alleen dat ik het eind van de dag en vooral eind van de week helemaal zat ben.

yvette ik snap je onzekerheid wel hoor had ik in het begin ook heel erg maar toen ik de 12 weken voorbij was ben ik toch steeds meer gaan genieten. en als je eeenmaal de 20weken echo hebt gehad en alles zo duidelijk hebt gezien dan wordt het pas echt allemaal.

hoe voel je je verder?????

ik heb sinds een week ofzo een hele droge huid zo erg dat het gaat jeuken. met bodylotion smeren lukt niet dat brand als een gek. heb nu olie maar dat trekt er ook zo in. sinds paar dagen heb ik ook allemaal rode vlekjes op mijn buik en rug en als ik ga douchen doet dat warme water echt zeer. echt vaag nooit eerder last van gehad zullen de hormonen wel zijn.

petra hoe is het met jou en het kleine mannetje??
was de bevalling erg zwaar? ik begin er een beetje tegen op te zien het is nog ver weg maar als ik al die verhalen lees vind ik het best eng.
maar denk dat dat straks wel minder gaat worden als ik die dikke buik echt zat ben.

wil eigenlijk het liefst in het ziekenhuis bevallen maar op de een of andere manier vind iedereen dat raar.
maar ik vind het wel een fijn idee dat als er iets mis gaat dat ik er dan al ben heb geen zin om met persweeen nog eens in de auto te stappen.
maar ja kijk op dat moment wel misschien dat ik dan toch liever thuis blijf.

heb eigenlijk al heel veel geregeld: kraamzorg,kinderopvang,zwangerschapsgym en heb kinderkamer en wagen besteld.uitzetlijst ook bijna bij elkaar.
nu wachten tot de kamer komt kan ik lekker gaan inrichten.
van de week voor geboortekaartjes gekeken wel moeilijk hoor.

nou inmiddels een heel verhaal......
ben benieuwd hoe het met jullie is..
ik heb inmiddels weer iets meer energie dus zal dit forum weer in de gaten gaan houden.

liefs suzy

Terug
Bovenaan