Y1972

Hoi carina en petra,
Eigenlijk zijn jullie de enigen waarmee ik nog echt contact heb van het oude forum. Ik  heb het idee dat iedereen uitgewaaierd is.

Maar goed. Ik heb vandaag mijn 12 wkn echo gehad. ALLES WAS GOED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik zat zoooo in de zenuwen. Vooral omdat ik me zo goed voel. En me helemaal niet zwanger voel.
IK BEN ZO BLIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik zal wel volgende week de combinatietest moeten doen.
Wilde jullie het even laten weten.

Dikke kus, Yvette

geweldig yvette!
nu wel gaan genieten he!!!

en heerlijk toch.. dat je niet echt last hebt van kwaaltjes? ik heb de eerste weken behoorlijk wat keren boven de wcpot gehangen. heb het met liefde gedaan hoor.... maar geen klachtjes daar tekent iedereen toch voor!

de rest van de meiden zijn er nog wel hoor...
we typen op hyves (lekker prive) en delen daar foto's ed.
ook is er nog een stukje bij de november mama's waar je ze kunt terugvinden.

ik denk wel dat petra en ik de enigen zijn die hier nog regelmatig kijken, maar ik zal de meiden je goede nieuws vertellen!
geniet ervan!

wanneer ben je precies uitgerekend?
groetjes Carina

hé Yvette wat super!!!!!
Wat heerlijk een goeie 12 weken echo.... enne... dat genieten dat kan best even duren voor je dat echt met volle teugen en zonder voorbehoud durft.... maar het ziet er hartstikke goed uit, dus we gaan voor de goede afloop!

Gefeliciteerd hoor.

groetjes,
Marije (sinds 15-11-2008 mama van 3)

de nekplooimeting hebben wij niet laten doen.
ik vond (en vind) het downsyndroom geen reden tot het afbreken van de zwangerschap.

ik ken een verhaal waarbij ze het kindje niet wilden als het grote kan op down had. nou dat syndroom had het kindje niet, maar veel ergere syndromen wel....
je kunt naar mijn idee toch niet alles uitsluiten

maar jij moet zeker die testen doen vanwege je leeftijd...?
dat genieten komt wel hoor.. wacht maar tot je het kleintje voelt bewegen... dan weet je niet wat je overkomt!
ik heb dat nu nog... gpuje kan behoorlijk hard tekeer gaan, maar krijg er zo'n goed gevoel van! ben dan tot in mijn tenen gelukkig!

wanneer krijg je dan de uitslag? moet je toch niet al te lang op wachten he?!

Hey Yvette,

Wat gaaf dat de 12 weken echo er goed uit zag. Dat moet toch gewoon een goed gevoel geven? Ik had ook geen kwaaltjes meid, geniet ervan hoor. Ik voelde me wel zwanger maar niet door kwalen, gewoon omdat ik wist dat ik zwanger was en aan mn buien af en toe en hongerrrrr had ik. Jij niet? Ach meid, probeer je neit teveel op te winden.

Waarom MOET je een nekplooimeting? Dat bepaal je nog altijd zelf toch? Ik ben 39 en net bevallen van een hele gezonde zoon. Wij hebben de nekplooimeting gelaten voor wat ie was. Ik zou me dan maar de hele tijd zorgen maken. En wat doe je met die uitslag? Ga je dan voor afbreking nu je zo happy bent dat je zwanger bent? Meid ik vond dat zoiets moeilijks, ik wilde geen afbreking, zeker niet na die miskraam. Ik dacht bij mezelf, als het down heeft....is het dan ook gewoon welkom. Zo heb ik het maar al die tijd op me af laten komen.

Als je wilt kom je lekker ook naar hyves bij ons tikken. Dat is echt alleen ons clubje van het MK-forum. Misschien leuk?

Nou groetjessss en geniet er van en niet teveel zenuwen. En misschien is de meting gewoon prima meid. Het geluk mag ook wel een keertje aan jouw kant staan nu he.

Ik duim weer.

Liefs Peet

Hoi Peet en Carina,
Heb net de nekplooimeting en bloedprikken gehad. Uitslag komt een week later. Weet wel dat de nekplooi 1.4 mm was. Verder was alles goed.
Ik hoefde de combinatietest niet te doen, hoor.
Wilde 't gewoon zelf.
Ik zit ook op het "julimoeders 2009 forum", maar dat is lang niet zo gezellig als wat wij vroeger hadden bij dit forum.Er wordt weinig op elkaar gereageerd.  Ik zou best wel naar het hyvesforum willen als dat mag.
Liefs, Yvette

Hoi Marije,
Hoe gaat 't met jou? Lang niet "gesproken'. Leuk weer wat van je te horen. Ik had al eerder geschreven dat ik de 'oude meiden" een beetje mis.
Ik zie dat je bevallen bent. Wat is 't geworden? Is alles goed verlopen?
Ik hoop weer tot snel!
Liefs, Yvette

Terug
Bovenaan