He, wat jammer dat vera even niet meer wil! Misschien later beter. Als jullie weer lekker in je vertrouwde omgeving zijn.
Met Loek gaat het nu best goed, hij heeft de afgelopen dagen ook fruit gegeten, vers geraspte appel en peer uit een potje. Hij wil echt groot zijn, zo klein als hij is!! Hij heeft vandaag ook al een paar slokjes uit een beker gedronken. Hij wil iedere keer ons glas hebben en als we die aan zijn mond zetten probeert hij echt te drinken (alleen heel dik glas, hoor en ook dat maar twee keer gedaan, veel te gevaarlijk). We hadden van die kinderbekers met zo'n uitsparing erin in huis en daar heeft hij vandaag enkele slokken water uit gedronken. Hoe oud zijn kinderen als ze dit gaan doen? Het lijkt me zo vroeg, Loek is nu 5 maanden bijna.
Loek droink vaak een beetje tot voor kort, maar dat lijkt te veranderen. Hij drinkt de tweede voeding (een flesje) steeds minder en vandaag maar 30 ml. ik dacht, die meldt zich wel weer, maar nee hoor! Hij heeft het uitgehouden tot na zijn 2e slaap: van 6.50-13.30 uur. Echt heel lang! Alleen wat appel tussendoor. ik denk dat het toch een voeding minder gaat worden, zeker met fruit erbij. Die zal ik maar live blijven doen, want anders heb ik door de dag heen helemaal niks meet BV, dat is wel erg weinig. De nachtvoeding is ook al 3 keer niet geweest deze week (lekker doorslapen!).
Ben wel benieuwd naar hoe het allemaal blijft gaan bij jullie!
Rosanne