YvonneZ: vraag over afbouwen BV

Nu Vera dit merk voeding wel lust drinkt ze 4 keer bv en 1 keer (de 3e voeding) de fles. Ze drinkt dan met gemak 200. Meer durf ik er niet in te doen, maar ze zou vast nog meer opkunnen.

Ik merk niks van stuwing ofzo. Toch bouw ik niet nog sneller af. Ik vind het toch nog wel moeilijk dat ik een fles geef. Raar he? (die gevoelens zijn vooral raar omdat Marielle vanaf week 3 de fles kreeg en ik daar nooit een probleem mee heb gehad..)

Verder eet ze 1 keer fruit. Ik bied elke avond warm eten aan, maar tot nu toe weigert ze dat.

Bij het brood eten krijgt ze een korstje om aan te zuigen. Dat vindt ze lekker.

mooi dat Vera deze voeding lust.

de stuwing neemt hier eindelijk wat af. Ik heb er vreemd genoeg ook nog moeite mee dat ik de bv afbouw, gek is dat. Ik moet mezelf blijven overtuigen dat het echt beter is zo.

Bijvoeding gaat hier nog wat moeizaam. Berend is wat ziekjes (voor de 3e keer heeft hij een stuk of 5 waterpokken, mar het zet hier nooit echt door), slaapt en jengelt veel en heeft even geen zin in het ontdekken van nieuwe dingen.

hallo

wat vervelend dat Berend ziek is. altijd zielig bij die kleintjes, vind ik.
En goed om te horen dat het bij jullie nu ook wat beterb gaat met de fles en afbouwen! Groente en fruit gaat hier wel oke, maar is duidelijk nog BIJvoeding. Het is zo weinig... maar het meeste lust hij wel. En geen last ervan.

ah, mijn man komt thuis, ik zal hem ook maar even aandacht geven...
forum neemt veel tijd in beslag hihi...

Terug
Bovenaan