Zaadlozing zonder zaadcellen

@Klavertt; Fijn dat jullie met de ICSI behandeling kunnen starten. Hopelijk snel de intake en dan kunnen jullie door. 
Ik hoop het maar! 

Heehee, 
Even een update vanaf mijn kant. Wij hebben eind april een intake gehad voor het icsi traject. Ze hadden nog een datum openstaan die perfect op mijn cyclus past wat eindelijk een mazzeltje is in dit hele verhaal. 
Ik ben 3 mei begonnen met de anticonceptiepil en merk direct weer veranderingen in mijn lichaam maar het is voor het goede doel! Op 18 juni moet ik beginnen met hormonen spuiten en 2 weken daarvoor moet ik naar het ziekenhuis om de hormonen op te halen en voor een prikles. 
Hoe gaat het bij jou Noor? Weet je al meer over de operatie?  Groetjes xxx

Hi Klaverrt, 
Leuk weer van je te horen! Oeh wat spannend en fijn dat jullie gestart zijn. 
Wij hebben begin deze maand weer opnieuw semenanalyse gehad. Er waren nu wel iets meer cellen gevonden, maar bewogen ze nog steeds niet. Dus de TESE zou in gepland worden, maar nu door corona op on hold. We gaan zelf van 7 juni t/m 16 juni op vakantie, dus hebben gezegd dat het daarna zou kunnen. 
Ik moet zelf morgen naar het ziekenhuis voor het cola spreekuur, zo noemen ze dat dan. Dan word ik helemaal onderzocht en daarvan krijgen we dan 5 juli de uitslag. Hopelijk dan voor 5 juli de TESE en dan daarna hopelijk starten. 
Nog steeds in de wachtstand dus... 
Hou me maar op de hoogte, leuk om van je te horen! 

Hi Klavertt, 
Hoe gaat het met spuiten? Wij hebben maandag de TESE operatie. Ga je voor mij duimen?
Ik laat weten hoe het is geweest.
Groetjes

Hee Noor!
Hoe is het gegaan?? Ben heel benieuwd, hoop voor jullie dat er genoeg rietjes zijn gevuld. 
Hier stond alles even op zijn kop door het spuiten. Ik ben absoluut geen held met zulk soort handelingen en mijn lichaam moest heel erg wennen aan alles. Prikken is niet mijn sterkste kant ben ik achter gekomen... je moet een huidplooi pakken om in te prikken, ik heb niet bepaald iets over bij mijn buik om een goede huidplooi te pakken dus heb ondertussen 2 blauwe plekken op mijn buik ?. 
Vandaag hebben we een controle gehad en ze hebben 11 eitjes kunnen vinden en heb de 2de dosis hormonen meegekregen, menopur die mag ik vanaf vandaag bijvoegen aan mijn ochtend ritueel. 
Volgende week woensdag moet ik weer heen ter controle, we komen steeds dichterbij. 
Groetjes! Xxx

Hoi! Ja, de operatie is goed gegaan! En er zijn 4 rietjes gevonden en ingevroren, dus we zijn super blij :D! Maandag moeten we weer naar het ziekenhuis, dus dan horen we hoe nu verder... dus spannend allemaal, maar ook heel veel zin om nu echt te kunnen starten! 

Spannend dat het bij jullie allemaal loopt, blijft alsnog een super heftig traject. Knap hoe je het allemaal doet hoor, wees maar trots op jezelf! En ik ga heel hard voor je duimen ❤️

Wauw Noor!! Wat een opluchting zeg, in ieder geval de helft van de stress en de helft van het traject gehad. Heb je aankomende maandag direct een intake? Blijf voor je duimen hopelijk mag je snel beginnen. ?
Ik heb vandaag de 2de controle gehad heb 2 eitjes die heel goed groeien die zitten op 11 mm de rest zit nog onder de 10mm. Zondag weer een controle. Merk het nu wel moet wel 15x plassen op een dag en krijg wat druk op mijn onderbuik. We weten waarvoor we het doen ?.
Groetjesxxxx 

Update 3-8:
Bij de punctie zijn er 8 eitjes verzameld, in totaal zijn er 6 goed bevrucht kregen we te horen op de dag van de terugplaatsing. 
Helaas is de eerste terugplaatsing mislukt... We hebben ook maar 1 cryo, al de andere embryo's zijn op dag 4 en 5 niet goed verder ontwikkeld. 
Ben er best verdrietig om en bang dat ik binnenkort weer aan het hele hormonen traject moet als ook de cryo niet gaat zoals het hoort... 
Hoop dat het bij jou allemaal beter gaat Noor
Groetjes xxx 

Terug
Bovenaan