Zelf inseminatie

Temp was nu 36.9..en bloeden opeens bijna gestopt vannacht.. 
Bellen niet. Wacht gewoon haar mailtje terug af. Het vervelendste vind ik nu dat ik niet weet wanneer en of mijn cyclus nu dus is begonnen... Sinds woensdag? Sinds zaterdag? Of nog niet en was dit een miskraam? Heb geen zin om alweer te vroeg of voor niks te beginnen met heel het insemineren en al het gedoe wat erbij komt.. Maarja.. Denk toch dat ik voor de zekerheid vrijdag maar weer begin als het bloeden dan helemaal gestopt is. 

Ik heb over 2 weken een afspraak met de gynaecoloog. Huisarts denkt door alle bloedingen steeds (gister weer begonnen) dat ik een poliep of vleesboom heb. Dus spannend. Helaas dus voor die tijd niet insemineren. Hopelijk komt mijn eisprong daarna pas

Oh jee! Wat gaan ze dan doen als je dat zou hebben? Kun je daarna dan wel weer gewoon meteen gaan insemineren? Balen ook dat je twee weken moet wachten. Hopelijk heb je niet te veel last van de bloedingen? Wat naar voor je :-( 

Hier eigenlijk niet echt nieuws, onze donor is op vakantie dus even weinig contact, maar dat is oké. Kunnen wij ons nu ook even meer focussen op de bruiloft. Over anderhalve maand gaan we al trouwen, bizar! 

Ik moet helaas minimaal een half jaar mijn wens uitstellen, omdat mijn vriend een opleiding gaat starten en we daardoor helaas heel erg krap komen te zitten kwa financiën.
Maarja.. Door die opleiding kan hij straks wel doen wat hij het liefste wil doen en er dan meer geld voor krijgen.
Als ze een poliep of vleesboom vinden halen ze die volgens mij gelijk weg... Dus ik hoop maar dat ze niks vinden, want brrr... 

Jaaa leuk dat trouwen ❤️ 

Ach wat verdrietig! Hoe voel je je er zelf onder?

Het is wel een hele verstandige keuze, je wil natuurlijk je kindje alles kunnen geven, en daar hoort het financiële gedeelte ook bij natuurlijk. Maar ik kan me zomaar voorstellen dat je hart er wel heel erg aan toe kan zijn en dat dat je verdrietig kan maken. Desondanks knap dat jullie de keuze hebben kunnen maken om te wachten!

Aankomende week afspraak bij de gynaecoloog toch? Heel veel succes, dikke knuffel! 

Wel oké. 
Alleen ik heb nog steeds last van mijn buik sinds dien.. Maandag alweer 3 weken geleden. Ze kon niks raar vinden, maar mijn eisprong was al geweest, dus ze kon ook niet alles zien. Heb verder een naar achter gekantelde baarmoeder, maar dat is gewoon een feit zonder gevolg haha. 
Dinsdag krijg ik de uitslag van het uitstrijkje wat ze gemaakt heeft, dus nog even heel erg spannend.. 
Hoe is het met jou? 

Terug
Bovenaan