Zelf inseminatie

Ja, we prijzen ons er echt gelukkig mee! Het is vaak een hele weg die je moet bewandelen als je zo'n traject ingaat, en als het dan allemaal zo flexibel en fijn verloopt dan is dat echt zo'n opluchting!
Onze donor woont ongeveer op een uurtje rijden van ons vandaan. Aangezien wij niet echt centraal wonen voelt dat voor ons zo goed als "om de hoek", haha.

Bij jou ook spannend allemaal! Hoe voel je je vandaag? Ben je er erg mee bezig?

Ik zou dan idd dag 16 of 17 doen! Zoals gezegd, liever iets te vroeg dan iets te laat. Na je eisprong is een ei nog maar een paar uur beschikbaar, terwijl sperma wel tot 48 uur kan overleven in je baarmoeder. Dus ik had zelf liever dat ze op wacht lagen voor de eisprong ?. Anders ben je misschien net te laat en is je ei bedorven (smakelijk) ?

Flo is idd trouwens een hele fijne app! 
Haha oké beter dan als dat dichtbij voelt voor jullie! 
Hier wel prima. Vanochtend na het eten weer een beetje misselijk tot halverwege de middag, maar zal wel door de vermoeidheid komen (en nee die komt helaas niet door zwangerschap bij mij haha). Nu ook nog steeds niet heel fit. Maar ik vind zelf dat ik er niet zo heel erg mee bezig ben. En heerlijk om nu gewoon even niks meer te moeten omdat mijn eisprong waarschijnlijk is geweest! Alleen wachten nu, dat lucht wel op! En om de 2 dagen komt er wel weer spanning en dan doe ik gewoon een zwangerschapstest en dan is het weer 2 dagen rustig in mijn hoofd haha.
En met jou? Wil je vrouw trouwens hierna ook zelf nog een kind dragen? 
Vrienden van mij wilde dan bij de 1 het eitje er uit halen en bij de ander er in doen. Helaas ging dat niet door omstandigheden.. Maar uiteindelijk hebben ze toch nu een hele mooie dochter

Ah dat snap ik hoor, die opluchting, dan heb je er zelf geen invloed meer op en kun je het op die manier even "loslaten". Het is ook niet fijn om continu die stress en onrust te hebben, maak je jezelf alleen maar gek mee natuurlijk. Maar dat is makkelijk gezegd hoor!
Zou dit voor jullie trouwens jullie eerste kindje zijn?

Ik vind het allemaal heel erg spannend. Ik was het liefst al een hele poos geleden begonnen aan het traject, maar mijn vriendin was er nog niet aan toe. En nu is juist zij degene die continu uit het niets zegt dat ze zo graag een kindje wil. Dat is zo leuk! 

Klopt, dat is inderdaad een manier met dat eitje, en ook hartstikke mooi als dat zo kan! Voor ons is dat wegens omstandigheden ook niet mogelijk. Mijn vriendin wil trouwens ook absoluut niet zwanger worden. Ik juist heel erg graag, dus dat komt alleen maar goed uit! 

Yes! Was vanochtend ontzettend blij want ik had een bloeding! Terwijl mijn temperatuur pas sinds donderdag, maar zeker vrijdag hoger is. Dus ik dacht echt aan de innestelingsbloeding. Maar nu is het toch best wel veel geworden, dus vrees nu toch helaas voor ongesteldheid... Vorige keer toen ik mijn eerste ronde had was het toevallig ook na 34 dagen haha. 

Terug
Bovenaan