Zelf inseminatie

Aiii, dat zou jammer zijn... Maar als het veel is geworden zou ik inderdaad ook niet meer denken aan een innestelingsbloeding. Wanneer ga je weer testen? 

Als het zondag is gestopt dan zondag. Als het dan nog niet is gestopt dan is 21 augustus mijn nieuwe cyclus begonnen en wacht ik maar weer een paar weken voor ik ga testen haha. 

Het lijkt me soms echt zenuwslopend, dat afwachten en hopen op een positieve test! Wat dat betreft zou het me echt heerlijk lijken om er nuchter in te kunnen staan, haha. 
Succes de komende dagen! 

Hier heeft onze donor gisteravond laten weten dat hij gaat regelen dat hij alles bij elkaar heeft voor de notaris, dan moeten mijn vriendin en ik binnenkort een afspraak maken bij de notaris om het contract in orde te maken. We hadden al even niets van hem gehoord en op zulke momenten ben ik meteen bang dat hij toch afhaakt, of dat er iets is gebeurd. Hij vertelde ook dat wij absoluut op hem kunnen rekenen in november, als wij willen beginnen met insemineren. Ook al hadden we dat wel al zo'n beetje afgesproken met elkaar, het was echt even heerlijk om te horen! Als je elkaar niet dagelijks spreekt en in zo'n mate afhankelijk bent van iemand, houd je er toch ergens rekening mee dat het een keer op kan houden. Het zou niet de eerste keer zijn namelijk.

Ik vind het zo'n gek idee, dat we over 2,5 maand waarschijnlijk echt gaan beginnen! Het is zo lang zo "vaag" geweest allemaal, de wens was er wel heel erg, maar het waren tot nu toe steeds alleen maar plannen. 

Oefff ja snap dat dat idd ook echt heel erg spannend al is! Wat fijn dat hij alles klaar heeft liggen en jullie probeert gerust te stellen

Hier de ongesteldheid begonnen! Gister temperatuur gezakt, maar is vandaag wel weer hoog :s heb veel buikkrampen, maar net niet zo erg om medicatie te pakken wat normaal wel zeker moet... Wel heel erg veel bloed gehad vanacht.. Meer dan normaal :s
Gister mijn huisarts gemaild, omdat ik toch stiekem overtuigd was van een innesteling... Maar nu met dit ga ik haar morgenvroeg weer mailen als mijn temperatuur dan weer hoog is! Want ben een beetje bang dat er iets mis is gegaan.. 

Wat vreemd dat die temperatuur zo wisselt! Lijkt me goed om dan even te bellen inderdaad, het klinkt niet helemaal als een gewone ongesteldheid, maar ook niet als een gewone zwangerschap... Hopelijk kun je je hoofd vandaag een beetje koel houden, en krijg je morgen wat meer duidelijkheid! 

Ah vervelend allemaal. En inderdaad, je lichaam kan tot hele gekke dingen in staat zijn!
Ik ben benieuwd wat je temperatuur morgen is. Ga je sowieso bellen?

Terug
Bovenaan