Zelf inseminatie

Ik zou het geen 20 minuten laten staan, maar das omdat zaad wel op temperatuur moet blijven. In het potje langzaam rond zwenken en dan na vijf minuten is het al vloeibaarder.

succes!

Is het een optie dat je vriend met zichzelf speelt en het dan alsnog bij jou op tijd naar binnen brengt (even een hersenspinsel haha) wat jammer dat er geen pbtje gestuurd kan worden!

Nope. Wel geprobeerd, maar dat was zo'n gedoe voor hem dat dat niks is. Plus ik heb bijna altijd glijmiddelen nodig, vooral als die er zo snel in moet en dat is weer zaad doden. 

Voor de mensen bij wie het is gelukt... Gebruikte jullie glijmiddel bij het aftrekken? Ik dacht dat dat alleen kwaad kon als het in de vagina kwam, maar nu lees ik dat je het bij het aftrekken eigenlijk ook al niet mag gebruiken..

Wij hebben gewoon glijmiddel gebruikt, wel op de “traditionele” manier haha
en ik ben nu 20 weken zwanger, dus glijmiddel hoeft niet perse slecht te zijn. 

Mocht er iemand zijn die er over wil appen of mailen: Ik heb net een mailadres aangemaakt, dus stuur dan even een mailtje en dan geef ik je mijn nummer of echte mailadres:
MimiRosie90@hotmail.com
Ja daar had ik over gehoord, die is wel erg prijzig hoorde ik ook hèhè. Probeer het eerst nog wel met glijmiddel op waterbasis, (nu gebruiken we babyolie..) maar dank! 

Ow en Kiwi, was dat wel glijmiddel op waterbasis of oliebasis? 
Net op waterbasis geprobeerd, maar die is helaas veelte snel droog en plakkerig. 

Terug
Bovenaan