Zelf inseminatie

Ik heb het zelfde als jou mimirosie, afgelopen maand voor het eerst met spuitjes geprobeerd. Helaas deze ronde niet gelukt. Inmiddels nieuwe voorraad spuitjes besteld, steriele potjes en ovulatietesten en als het goed is volgende week weer een eisprong. 

Goedemorgen! Hier een mama die via een donor zwanger geworden is en dat via zelfinseminatie gedaan heb. Me zoontje word volgende week zaterdag 2 jaar en ben nu voor een 2de kindje bezig via een donor. Ik ben een BAM . als je/jullie vragen heb stel ze gerust!

Wauw wat stoer van je! 
Heb je er lang over gedaan met je eerste kindje? 
En gebruikte je alleen een spuitje? Of nog een slangetje erbij aan?? 

Ik was na 2 maanden zwanger helaas eindigde dat in een miskraam daarna was ik weer na 2maanden zwanger. Ik gebruikten toen de gewone spruitjes zonder slangetje die gebruik ik dit keer wel maar meer omdat ik ze toevallig tegen kwam online.  Ik heb er nu 2 rondes opzitten en de 2de ronde heb ik ook conveice plus glijmiddel gebruikt onder het mom van baad het niet schaad het niet. Nu zit ik een beetje in dubio of ik zwanger ben. Had gister mijn eisprong moeten hebben maar me clear bleu geeft deze nog steeds niet aan en me laatste menstruatie duurde  maar 3 dagen ipv 5. Heb nu ook constant steken jn me onderbuik en borsten en last van lage rugpijn

Oeh wat spannend! Ik duim voor je dat raak is. 
Ik kon die slangetjes niet los vinden. dus heb ik een aantal spuitjes gekocht. En dit keer ook de clear blue ovulatietesten. 
volgende week mijn eisprong dus ben benieuwd.

Hii dames,

ik vroeg me af of het schadelijk is om eerst oraal bezig te zijn en dan pas te spuiten. Heeft dat invloed op de zaadjes? 

Groetjes

Terug
Bovenaan