Zelf inseminatie

Wij doen ook gedeeltelijk aan zelfinsemineren, mijn man kan wel in mij klaarkomen maar ervaart soms te veel druk van moeten presteren. Nu helemaal, aangezien ik pcos heb en hormonen en echo controles krijg, nu is het helemaal van het moet nu. Wij gebruiken gewoon de dunne 10ml spuitjes, hebben deze via het ziekenhuis meegekregen toen ik het uitgelegd had. Ik hoop echt dat dit voldoende gaat helpen voor ons. We hebben uiteraard wel gewoon sex wanneer we willen maar het moment dat het moet willen we zo stressvrij mogelijk houden. Die liefde krijgt het kindje daarna wel ☺️ Ik hoop echt voor ons allemaal dat het snel raak is!

Massageolie kan zeker ook kwaad. Tis volgens mij de olie die kwaad kan. Wij gebruiken zelf babyolie, dus ja werkt net zo als met massageolie en ja werkt gewoon fijn voor het handwerk. En zelf denk ik dat het wel mee zal vallen met het doden zolang de olie niet in je vagina komt toch?
Oeh spannend Naatje! En stoer dat je het alleen gaat doen, respect! 
Duimpje88 ik kreeg deze tip: https://www.zelfinseminatie-shop.nl/ Daar zou je die slangetjes kunnen komen als je wilt.
Loesjee: Geen idee of dat kwaad kan.. Denk het niet!
Wilkindje: Ja wij hebben ook een 10ml spuitje. En ja laat het maar snel raak zijn

Thnx! Ik ga het komende week zonder die slangetjes proberen. En dan kan ik evt voor de volgende ronde de slangetjes bestellen. 
Wanneer verwacht jij je eisprong mimirosie? 

Ja wij doen het ook zonder slangetje. Heb een 10ml spuitje. 
Ja geeeeen idee.. Ik test al vanaf dag 11.. Vanaf dag 14 verscheen er een licht streepje... Sinds de 19e dag is de streep aan 1 kant zo fel als de controle streep, maar niet zo dik als de controle streep als je snapt wat ik bedoel haha. Maar dat was gisteren, dag 23 nog steeds zo...
Dit is nu mijn eerste ronde weer. Wel al ooit eerder geprobeerd van okt. 2017 t/m juli 2018 en toen had ik een hele onregelmatige cyclus van 26 t/m 42 dagen, dus geen touw aan vast te knopen.
Ik had trouwens op dag 19 een hele lichte bloeding. Licht bruin.. En aangezien het streepje nu niet veranderd ga ik uiterlijk woensdag een zwangerschapstest doen. Heel maybe al morgen, maar dan moet ik eerst een early test gaan halen en ik wacht vandaag het streepje nog even af op de ovulatietest. 

Aah thnx!
Nog steeds het zelfde streepje. Helaas ga ik geen early test doen, want mijn vriend is het er niet mee eens... Die wil gewoon wachten tot woensdag en het dan met de testen doen die we in huis hebben dus pfffff... Dan nog maar even wachten! 

Terug
Bovenaan