Zie het even niet meer zitten…

Hier is het ook weer aan het opstarten, begreep ik. Wij hadden in feb 1 ronde iui gehad voor de tweede (door overstimulatie die maand geen inseminatie gehad), maar het is hier niet meer nodig. Ondanks dat wij ook geen optimale kansen hadden, is het toch spontaan gelukt! Nu 9 weken.. Hopelijk geeft dit ook jullie een beetje hoop in deze maanden.. ik duim heel hard voor jullie allemaal, weet hoe het is en terecht dat je er af en toe helemaal doorheen zit. 
Hopelijk bij jullie ook spontaan succes, of bij anderen zodat de wachtlijst minder lang wordt en je snel aan de beurt bent! 

Wauw GebruikerSanne wat een goed nieuws!! Gefeliciteerd!! Dit geeft zeker hoop!!
Mag ik vragen in welk deel van het land je woont, of zeg je dat liever niet.. Ook geen probleem!
Wij blijven hopen... 

Voor ons eerste kindje duurde het bijna 2 jaar in totaal. Eerst onderzoeken, toen wachtlijst, toen 3x IUI, zwanger, mk met 8,5 week (na kloppend hartje met 7wkn), maar toen weer iui en in de 2 ronde iui zwanger!  Dit keer waren we op tijd begonnen, in september (zoontje was 8 maanden). 2x een vroege mk gehad, dus positieve test en dan na 4/5 dagen alsnog ongesteld. 2e keer niet verteld in het ziekenhuis, want anders moest ik langer wachten, en ik had al onderzoeken gehad en er was niks gevonden waardoor het kon komen. Naja nu dus in maart zwanger geraakt, dus eigenlijk hartstikke snel. Mega dankbaar dus dat we niet weer zo'n lange molen in moesten. Al vond ik het toch ook alweer pittig, er kwam wel een hoop 'oud zeer' naar boven van de eerste keer. Blijf dus idd er over praten en elkaar steunen want het is niet niks waar jullie doorheen moeten.

Wauw.. Ik vind het super om te lezen!! Geniet van je zwangerschap.. Mag ik vragen waarom jullie kansen niet optimaal waren, begrijp dat er bij jou 'niks aan de hand was'? 

Terug
Bovenaan