Zie het even niet meer zitten…

Ik duim voor jullie iig! Zal af en toe hier nog eens checken hoe t gaat! 
En 32 maanden girafje poeh.. hoop dat je snel je derde wondertje mag krijgen! 

Hahaha.... GebruikerSanne heeeeeel herkenbaar..
Geniet lekker van je zwangerschap! En bedankt voor je lieve, positieve berictjes!

Zaterdag 13 juni verwacht ik pas mijn eisprong  dus er gebeurd hier nog niet zoveel. Volgende cyclus krijg ik voorang voor een hcg omdat er deze maand geen plek meer was 

Oke.. Dat klinkt wel al positief! Jij bent al gebeld :) Ik nog helaas niet.. Ben aan het twijfelen om toch eens te bellen hoe het zit.. 

Sanne wat fijn zo'n positief verhaal! Ook fijn dat het nu is gelukt na je miskramen. Heb zelf ook 2 miskramen gehad en ben doodsbang dat ik er nog een krijg. Jij bent dus een goed voorbeeld dat het ook goed kan gaan na meerdere miskramen ❤️ Hoe kwamen ze erachter dat je man antistoffen had?
Girafjes jeetje 32 maanden is lang, maar uiteindelijk dus wel gelukt! Fijn dat je volgende cyclus je hsg krijgt. Heb je toch weer iets om naar uit te kijken. Ik verwacht ook volgende week in het weekend mijn eisprong dus we lopen gelijk :)

muisje ik zou gewoon bellen, dan hoef je daar niet meer over te twijfelen haha. Belletje is zo gedaan

Terug
Bovenaan