Zie het even niet meer zitten…

Ik had de naam van het ziekenhuis nog niet gezien maar vind dat ook geen meerwaarde van het geen wat je vertelt dus ik heb er waarschijnlijk overheen gelezen haha 

Sorry als ik je in verlegenheid heb gebracht, was gewoon erg nieuwsgierig sorry.. 
Oke.. Fijn dat daar oplossingen voor zijn! al zijn die nu bij jullie dus (gelukkig) niet nodig geweest..
Wij hopen ook iedere maand dat het niet meer nodig is allemaal... We praten er samen veel over, en gelukkig is hij heel positief ingesteld. Bij hem is het glas altijd half-vol.. In alles eigenlijk.. Dus daar ben ik echt superblij mee.. :)

Haha geen probleem hoor! Fijn dat je veel aan elkaar hebt! Ik was af en toe echt een hormonale draak en heb een man die me super graag gelukkig wil maken, dus er ook aardig gefrustreerd van werd dat hem dat niet lukte. Maar het vormt je ook.. nu terug kijkend hebben we echt een nog betere relatie dan hiervoor en ik denk ook dat ik meer geniet als mama dan sommige anderen. Heb iig geen last van het gevoel dat ik veel van mezelf moet opgeven en ben echt dankbaar voor m'n kindje! Hoef m'n man nooit te wijzen op z'n verantwoordelijkheid als vader. Dat kunnen andere ouders natuurlijk ook hebben, maar het traject helpt wel mee in hoe je erin staat allebei. Naja hopelijk wat positieve vibes zo en sterkte met de moed en vooral het geduld erin houden!

Ja dat klinkt erg herkenbaar... Ook hier flinke hormoonschommelingen als het weer richting mijn nod gaat...
Ik geloof ook echt dat het je vormt, en je er sterker van wordt.. Ik hoop zo dat het ons gegund is (hoelang het ook mag duren..) 
Super bedankt voor je positieve vibes, heeft mij enorm geholpen.. Jij bent het bewijs dat het gewoon KAN!!!
:) liefs en geniet heerlijk van jullie zwangerschap, en dat alles goed mag blijven gaan!!

[quote quote=10327444]Ja dat klinkt erg herkenbaar… Ook hier flinke hormoonschommelingen als het weer richting mijn nod gaat… Ik geloof ook echt dat het je vormt, en je er sterker van wordt.. Ik hoop zo dat het ons gegund is (hoelang het ook mag duren..) Super bedankt voor je positieve vibes, heeft mij enorm geholpen.. Jij bent het bewijs dat het gewoon KAN!!! ? liefs en geniet heerlijk van jullie zwangerschap, en dat alles goed mag blijven gaan!![/quote]
Ja die PMS in de laatste dagen.. uiteindelijk begon ik dan standaard met alvast sorry zeggen, omdat ik daarna 3 dagen mega onredelijk was haha. Hielp wel, beetje humor erin en m'n man kon dan even z'n teflon laagje oppoetsen haha. 

Terug
Bovenaan