Zie het even niet meer zitten…

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en gebeld vandaag. Wat blijkt... Mijn man mag morgenvroeg een afspraak maken om opnieuw een zaadtest te laten doen, om te kijken of er iets veranderd is ten opzichte van de vorige keer. De uitslag krijgen we dan telefonisch een paar dagen later. En zullen dan horen hoe verder..  De koppels met IUI worden al langzaam opgestart. Dus als ik niet gebeld had..... Zie je maar weer... Ben blij dat ik gebeld heb!! Geeft rust in mijn hoofd.  

Girafje, hopelijk bij jou ook snel de poli open!!Misschien een rare vraag, maar die HSG die je krijgt, wat was daar de aanleiding voor bij jou?

[quote quote=10327741]Sanne wat fijn zo’n positief verhaal! Ook fijn dat het nu is gelukt na je miskramen. Heb zelf ook 2 miskramen gehad en ben doodsbang dat ik er nog een krijg. Jij bent dus een goed voorbeeld dat het ook goed kan gaan na meerdere miskramen ❤️ Hoe kwamen ze erachter dat je man antistoffen had? Girafjes jeetje 32 maanden is lang, maar uiteindelijk dus wel gelukt! Fijn dat je volgende cyclus je hsg krijgt. Heb je toch weer iets om naar uit te kijken. Ik verwacht ook volgende week in het weekend mijn eisprong dus we lopen gelijk ? muisje ik zou gewoon bellen, dan hoef je daar niet meer over te twijfelen haha. Belletje is zo gedaan[/quote]
Nou gewoon door de eerste onderzoeken eigenlijk in het ziekenhuis op de fertiliteit afdeling. 
Heb na 2 miskramen ook aanvullend onderzoek laten doen, daar kwam niks bijzonders uit. Heb ik ook zelf om gevraagd, ik merk ook dat het altijd helpt om zelf te bellen en dingen te vragen. Fijn Muisjex dat dat bij jou dus ook heeft geholpen nu! 

Dat schijnt hier normaal te zijn als je voor onderzoeken naar het ziekenhuis gaat. Ze willen eerst alles uitsluiten voordat ze eventueel met iui kunnen beginnen 

[quote quote=10327784]Dat schijnt hier normaal te zijn als je voor onderzoeken naar het ziekenhuis gaat. Ze willen eerst alles uitsluiten voordat ze eventueel met iui kunnen beginnen[/quote]
Oke.. goed om in het achterhoofd te houden. Dacht misschien dat ze op de inwendige echo misschien iets hadden gezien

Inwendige echo was goed schildklier en progesteron zijn ook goed sperma is ook goed dus nog geen verklaring gevonden toeval is het niet want bij mijn dochter heeft het zelfs 32 maanden geduurd 

[quote quote=10327799]Inwendige echo was goed schildklier en progesteron zijn ook goed sperma is ook goed dus nog geen verklaring gevonden toeval is het niet want bij mijn dochter heeft het zelfs 32 maanden geduurd[/quote]
Oke.. Hopelijk voor jullie ook snel een posotieve test!!

Terug
Bovenaan