Hoi Evelien. Ik kon gisteren niets op het forum posten,na vaak getypt te hebben heb ik op een gegeven moment de computter uitgezet omdat ik anders bang was dat hij door de kamer zou vliegen,ik hoop dat het nu gaat lukken.
Wat vervelend zeg,maar ik begrijp helemaal wat je bedoeld!! Teun heeft ook echt zo`n dagen gehad,je kon me opvegen!! Ik ben er wel achter gekomen dat Teun het liefst op zijn buik ligt,dus ik heb hem nu overdag veel op zijn buik liggen. Overdag breekt hij zijn bed af als hij daar moet slapen,prima dan maar in de box. Ik ben iets makkelijker geworden en me een beetje aan hem aangepast en dat gaat nu beter. Ik kon hem niet dwingen om in zijn bedje te slapen,maar ja als hij in de box ook goed slaapt,waarom niet? Heeft Esther misschien ook krampjes? Ik ben met Teun nu 1x bij de osteopaat geweest en ik merk echt verschil!! Misschien een tip om hem gewoon eens na te laten kijken,je moet maar een bij google het woord osteopaat in toetsen en kijken waar het allemaal goed voor is. OokTeun lachte helemaal niet,ik dacht echt dat hij misschien wel autistisch was omdat ik dacht dat hij in zijn eigen wereldje leefde (je gaat van alles bedenken hè)omdat ik hem ook vergeleek met de kleine van mijn vriendin (die lachte,brabbelde en is kei gezellig) Die van ons lag maar te huilen,deed niks en ik had niet echt contact.
De osteopaat zei al,wat doe jij als je de hele dag (buik)pijn hebt? Tja ook niet lachen en gezellig zijn natuurlijk. De ene is de andere ook niet,bij sommige gaat het heel vlug.Teun lacht deze week echt voor het eerst en begint een beetje te brabbelen,hij is nu 13 weken. Ik dacht ook dat hij al eerder lachte maar dat wou ik zelf zien,hij lachte wel in zijn slaap maar niet tegen mij. Erg frustrerend!!! Heb je al voeding voor hongerige baby`s? Het is ook zo moeilijk!! Konden ze maar praten hè! En zelf eens goed mee brullen lucht ook op!! Ik ging als mijn vriend thuis kwam en mijn oren piepte een heel eind wandelen (heb vaak door de stromende regen gewandeld,heeeerlijk)
Verder kan ik je alleen maar heel veel sterkte wensen en hopen dat het heel snel beter gaat meid!! Lucht je hart hier maar op het forum dat helpt ook al iets,en ik zou toch de osteopaat raadplegen,het is niet goedkoop maar je moet even kijken hoe je verzekerd bent en dan krijg je misschien wat terug. Nou het is ondertussen een heel verhaal geworden dus hoop ik wel dat ik hem gepost krijg! Succes meid!!
Groetjes Mikkie