Zie het even niet meer zitten...

Hoi meiden,

Ik ga met jullie tips aan het werk! Net was het weer raak... Ik heb ook het idee dat Esther honger heeft, maar ze mag echt niet meer dan ze nu krijgt (6x 165cc). Ik kan haar dus ook niet iedere keer voeden als ze wakker wordt. Net huilde ze al  meteen nadat haar bakerzak uit was, terwijl ze echt niet verder wilde slapen. Ik weet niet echt wat dan volgens Ria de bedoeling is?  
Straks de box opnieuw indelen. En morgen krijgt ze ook nog haar prikjes... Nou ja, rustig door blijven ademen maar, ze wordt vanzelf groot.

Liefs,

Eveline

Hoi Evelien. Ik kon gisteren niets op het forum posten,na vaak getypt te hebben heb ik op een gegeven moment de computter uitgezet omdat ik anders bang was dat hij door de kamer zou vliegen,ik hoop dat het nu gaat lukken.
Wat vervelend zeg,maar ik begrijp helemaal wat je bedoeld!! Teun heeft ook echt zo`n dagen gehad,je kon me opvegen!! Ik ben er wel achter gekomen dat Teun het liefst op zijn buik ligt,dus ik heb hem nu overdag veel op zijn buik liggen. Overdag breekt hij zijn bed af als hij daar moet slapen,prima dan maar in de box. Ik ben iets makkelijker geworden en me een beetje aan hem aangepast en dat gaat nu beter. Ik kon hem niet dwingen om in zijn bedje te slapen,maar ja als hij in de box ook goed slaapt,waarom niet? Heeft Esther misschien ook krampjes? Ik ben met Teun  nu 1x bij de osteopaat geweest en ik merk echt verschil!! Misschien een tip om hem gewoon eens na te laten kijken,je moet maar een bij google het woord osteopaat in toetsen en kijken waar het allemaal goed voor is. OokTeun lachte helemaal niet,ik dacht echt dat hij misschien wel autistisch was omdat ik dacht dat hij in zijn eigen wereldje leefde (je gaat van alles bedenken hè)omdat ik hem ook vergeleek met de kleine van mijn vriendin (die lachte,brabbelde en is kei gezellig) Die van ons lag maar te huilen,deed niks en ik had niet echt contact.
De osteopaat zei al,wat doe jij als je de hele dag (buik)pijn hebt? Tja ook niet lachen en gezellig zijn natuurlijk. De ene is de andere ook niet,bij sommige gaat het heel vlug.Teun lacht deze week echt voor het eerst en begint een beetje te brabbelen,hij is nu 13 weken. Ik dacht ook dat hij al eerder lachte maar dat wou ik zelf zien,hij lachte wel in zijn slaap maar niet tegen mij. Erg frustrerend!!! Heb je al voeding voor hongerige baby`s? Het is ook zo moeilijk!! Konden ze maar praten hè! En zelf eens goed mee brullen lucht ook op!! Ik ging als mijn vriend thuis kwam en mijn oren piepte een heel eind wandelen (heb vaak door de stromende regen gewandeld,heeeerlijk)
Verder kan ik je alleen maar heel veel sterkte wensen en hopen dat het heel snel beter gaat meid!! Lucht je hart hier maar op het forum dat helpt ook al iets,en ik zou toch de osteopaat raadplegen,het is niet goedkoop maar je moet even kijken hoe je verzekerd bent en dan krijg je misschien wat terug. Nou het is ondertussen een heel verhaal geworden dus hoop ik wel dat ik hem gepost krijg! Succes meid!!
Groetjes Mikkie

Hoi Mikkie,

Wat een herkenning...zei vanavond nog tegen mijn man: "Ik hoop niet dat Esther een autistische stoornis heeft"... Ben dus niet de enige die dat soort dingen bedenkt. We lopen al bij de osteopaat vanaf dat Esther 4 weken was  vanwege de darmkrampjes en haar nekje en dat leek te helpen. Daar gaan we volgende week weer heen. Of dit iets van een terugslag kan zijn? Ze krijgt al voeding voor hongerige baby's, maar daar heeft ze niet echt genoeg aan. En misschien toch een sprongetje? Ik weet het echt niet meer!
Wel fijn om te horen dat het met Teun beter gaat en dat hij gelachen heeft! Dat geeft mij ook weer hoop! Ik hoop dat het bij jullie goed blijft gaan! En bedankt voor je reactie!
Esther ligt nu (eindelijk) te slapen dus ik ga ook even genieten van de rust met een boek in bed...

Liefs,

Eveline

Ik hoor hier helemaal niet thuis (zwanger worden forum)  maar herken de verhalen van mijn neefje, die had het KISS syndroom... Hebben jullie hier nooit onderzoek naar laten doen. Dan liggen en slapen ze absoluut niet lekker en huilen ze constant van de pijn? Misschien een goede tip?

Succes meiden en ik kan me heilig voorstellen hoe vreselijk dit is.

Gr Miranda

Aan de vele reacties te zien is dit toch wel een onderwerp dat leeft. Fijn dat we zo op afstand eerlijk kunnen zijn over onze ervaringen met onze kindjes. Ik heb gelukkig, op flinke relux na, een niet zo lastig kindje.
Ik heb me trouwens ook enorme zorgen gemaakt over mijn dochtertje, of alles wel goed was en of ze wel gelukkig was (kunnen babies al gelukkig zijn?). Nu nog wel eens, maar ze lacht en ze kletst dus volgens mij zit ze wel lekker in haar velletje. Maar ik herken wel de "zenuwen" als je kind eindelijk slaapt. De hele tijd op je hoede; zou ze wakker worden?

liefs

Hi Eveline

Ben benieuwd hoe het nu gaat. Vandaag heeft ze ook nog eens haar prikjes gekregen he?? Hopelijk brengt dat haar niet al te veel van haar stuk.

Groetjes Femke

Hoi allemaal,

Nou, KISS is het volgens de osteopaat niet, maar ze had wel wat last van haar werveltjes. Dat is gelukkig nu over. Vanmorgen is ze heel lief geweest: zoet gespeeld en geslapen. Toen naar het cb en ook daar heeft ze zich keurig gedragen. Ze huilde pas toen ze geprikt werd en zodra ze haar kleertjes aan had was het huilen weer over. Toen lekker gewandeld zodat ze even goed uit kon rusten van alle indrukken (ze slaapt altijd heerlijk in de wagen) en toen naar huis. Daar was het etenstijd: flesje, knuffelen, heeeeeel even in de box en nu ligt ze al weer een uur te slapen. Ze wordt wel steeds wakker, maar als ik haar speen teruggeef is het weer goed. Dus voorlopig gaat het goed, ik hoop dat het zo blijft. Ik zit idd met opgetrokken schouders: 'als ze maar niet weer begint'. Volgens het cb zaten kindjes rond 2 maanden ook op hun piek van onrust. Ligt het gelukkig niet aan mij...
En jullie zijn HELEMAAL GEWELDIG! Zonder dit forum zou ik al 10x het loodje gelegd hebben!

Liefs,

Eveline

Terug
Bovenaan