Ziekenhuis

Hoi lieve meiden,

ik ben bang dat onze blijdschap van korte duur zal zijn
Ik ben daarnet begonnen met bloeden, donker rood/zwart en in zo'n hoeveelheid dat ik het gewoon voelde lopen ...
Nu baal ik zo enorm dat het zondag is! Morgenochtend maar meteen de gyn bellen voor advies
Het zal ons eens een keer mee zitten
@Kyra, jeetje meid, wat balen voor jullie weer joh! Een hele dikke knuf xxx van mij voor jou  en toch maar weer op naar de volgende echo, laten we hopen dat die blaasjes een beetje pokon gaan krijgen
@Jane, bedankt voor je lieve berichtje, doet een mens goed als je weet dat er mensen zijn die met je meeleven x

Ik hou jullie op de hoogte, ga vanaaf maar eens lekker op tijd naar bed dan is het snel morgen!

Liefsss,
Ashley.

Hey Meiden,

Daar ben ik weer. We zijn vanmiddag thuis gekomen, we hadden er een paar dagen bij geboekt. Het was echt mega gezellig. Wel ben ik nu iets te laat met klussen en denk ook echt niet dat ik daar vanavond zin in heb. Ben nogal moe. Hebben zoveel gedaan. Elke dag gezwommen en gewandeld. Ben wel blij dat ik weer thuis ben. Dit was voor het eerst dat ik mijn man een week niet heb gezien en ik had dan ook echt heimwee. Mijn  meissie heeft het ook erg leuk gehad en veel nieuwe vriendjes gemaakt. In april gaan we weer, maar dan voor 2 weken en dan gaat mijn man gewoon mee en mijn hondjes ook.

Heb jullie verhalen wel gelezen maar niet veel onthouden, komt omdat ik zo moe ben denk ik. Sorry!!!!!

Later reageer ik wel maar ik ga nu mijn dochter op bed leggen en ff lui op de bank

Liefs Patricia

Hey Patricia,

leuk dat je er weer bent! Fijn weekje gehad dus

Even een update van mij.
Heb vanmorgen de gyn gebeld, maar "natuurlijk" is mijn eigen gyn de hele week afwezig
Nu moet ik a.s. woensdag s'ochtends naar een andere gyn voor een echo.
Ben erg benieuwd! Gisteravond en vanmorgen weer bijna tot geen bloeding meer, snap er echt niks meer van?! Voel wel mijn borsten nog en ook mijn temp was vanmorgen nog steeds aan de hoge kant.
Heb wel een soort ongigevoel, dus denk zelf dat er geen zwangerschap meer in zit?
Ook heb ik in een vorige cyclus door een heftige eisprong een verhoogd hcg gehad, de gyn vertelde me toen dat ik als ik zou testen een positieve test zou hebben terwijl ik niet zwanger was.
Dit spookt ook nog door mijn hoofd, dat deze positieve test dus van een ei zou zijn en niet van een echte zwangerschap
Ik mag iig niet met clomid beginnen totdat ik woe de echo heb gehad. Dan weten we iig meer en daar ga ik dan maar vanuit.

Meiden, fijne dag nog vandaag!

Liefsss,
Ashley.

Hey meiden,

Ik heb vanmiddag ook al geprobeerd te reageren, maar het forum deed zo raar. Ik hoop dat het nu wel gaat lukken.
Patricia fijn dat je er weer bent en dat je een leuke week hebt gehad. Dat doet een mens goed als je er even tussenuit bent geweest. Hoe is het verder?
Ashley wat kl*te allemaal. Ik kan mij voorstellen dat je ondertussen echt niet meer weet waar je aan toe bent. Maar als je temp hoog blijft is dat misschien wel een goed teken. Wel balen dat net je gyn deze week er niet is.  Het is toch altijd fijner als je je eigen gyn hebt. Ik ga heel hard voor je duimen dat  woensdag met de echo alles goed is.
Kyra hoe is het er mee?
Morgen mag ik om half 9 naar het ziekenhuis. En ik heb er wel een goed gevoel over. Nu maar hopen dat dat ook klopt en dat er een mooi ei aan het groeien is. Ik laat het jullie morgen weten.
Nog een fijne avond allemaal!!

Liefs Jane

Hallo

Hé Patica leuk dat je er weer bent, wat is die week alweer snel voorbij gegaan.

Hoi Asley het zit jou ook niet mee zeg, nou ik ben erg benieuwd wat de gyn woensdag zegt.
Ik moet ook woensdag naar de gyn om 10.30, hoe laat is jouw afspraak?

Nou gisteren een lang gesprek gehad met mijn man, en het kwam erop neer dat ik hem voor een deel verkeerd begrepen heb.
Hij vindt het wel zwaar (vooral geestelijk) vooral als de RD's er zijn die teleurstelling, maar ook de teleurstelling als het eitje niet gegroeid is, hij heeft dan het gevoel mij steeds te moeten troosten (dit valt wel mee hoor, heb ik hem ook gezegt)
Ook vindt hij het niet fijn dat ik al die hormonen moet slikken, hij is bang dat ze er over heel veel jaar achter komen dat, de kinderen die door clomid zijn geboren wat mankeren of dat ik door clomid later een enge ziekte krijg enz (en dan maar zeggen dat vrouwen altijd zo veel piekeren HAHAHA)
We hebben nu besloten gewoon door te gaan, dit wilde hij zelf ook graag (dat had ik dus verkeerd begrepen)
In ieder geval het komende jaar gaan we zo door met clomid en eventueel injecties en juni volgend jaar zien we wel weer verder. Hij wil alleen pertinent geen IVF, dat is voor hem de grens.
We begrijpen elkaar nu beter, en hebben gisteren heerlijk  geklust zonder het "moet"gevoel.
Ik ben best opgelucht en blij, hoop dat ik woe ook nog eens goed nieuws heb, dan kan mijn week niet meer stuk.

Liefs Kyra

Kyra wat een fijn berichtje!! En een goed gesprek doet dus wonderen. Nu alleen nog dat andere wonder hé! Maar daar is gister dus al flink voor gewiebeld. Ik ga voor je duimen dat je woensdag een mooi eitje hebt!!

Liefs Jane

Hoi Jane

Onze berichtjes hebben elkaar net gekruist, heel veel succes morgen bij de gyn, en hopelijk is er een eitje gegroeid.

Groetjes van Kyra

Hoi Meiden,

@Ashley, Dat is inderdaad meestal zo he als je ze nog een snodig heb zijn ze er niet. Daar heb ik nou ook altijd last van. Ben benieuwd en ik ga voor je duimen hoor een woensdag, hoop het zo voor je. Wil je geen valse hoop geven hoor, maar toen ik van mijn 1ste zwanger was ben ik ook gewoon ongesteld geweest in het begin. En niet 1 dag maar echt goed gevloeid. Doormiddel van een echo ben ik er achter gekomen, want ik dacht dat ik toen net zwanger was en toen bleek ik al 6 weken te zijn. Nou succes alvast voor een woensdag!!!!!!!!!!!!!!!!
@Jane.Met mij is alles goed. Ben inderdaad veel relaxter, moest eigenlijk flink aan de klus, maar heb er niet zo'n zin in om verplicht te klussen. We doen het gewoon wanneer we zin hebben. Wel zorg ik er natuurlijk voor dat er wel wat geklust word, maar niet met tegen zin.
Succes morgen in het ziekenhuis, hopelijk heb je goed nieuws. Zou wel een keer leuk zijn.
@Kyra, Fijn dat je alles ff met je man heb besproken en dat je mekaar nu goed begrijpt. Je moet inderdaad niet vergeten te communiceren met elkaar anders begrijp je mekaar neit of verkeerd. Ik snap het heel goed dat je man zich zo voelt, dat heeft de mijne ook. Hij wilt het ook dolgraag maar vind het ook best wel eng die hormonen en dan ook nog de nodige tranen als de RD zich weer aanmeld. De teleurstelling is dan vaak zo groot.Heerlijk he klussen zonder het idee dat het moet, vind dat ook veel prettiger. Jij moet ook al een woensdag naar de gyn, nou veel succes en ik duim natuurlijk ook voor jou voor een mooi ei.

Gisteravond is erbij is niet geklust we waren echt veel te moe en ik had er ook echt geen zin in. Deze keer leg ik er niet zo'n druk op van we moeten want ach we waren toch al later omdat ik natuurlijk langer in landal was gebleven. Vandaag hebben we wel geklust en niet omdat het moest maar omdat we wilde en ik heb ervan genoten. hihihi. Verder heb ik eigenlijk niks te vertellen dus ik ga erweer vandaar.

Tot morgen meiden.
Liefs Patricia

Terug
Bovenaan