Ziekenhuis

Hoi Wendy,

Van dat vloeien heb ik ook last. Afgelopen dinsdag in het ziekenhuis ook last van gehad (met de samenlevingstest). En toen vroeg de verpleegkundige of ik hier vaker last van had. Ja dus. Nou zou ze met de gyn overleggen of er niet even een uitstrijkje gemaakt moest worden. Dit krijg ik volgende week donderdag te horen.
Ze zei dat het normaal was dat je hier soms last van had (vloeien/bruinverlies). Dat is dan van je baarmoedermond, die is vrij kwetsbaar en kan dus wat sneller bloeden.
Misschien de volgende keer even navragen.
Wel spannend zeg!!! Jij hebt zelfs 2 eitjes die op springen staan. Dubbele kansen zou ik zeggen.
Nog veel klusplezier ( die mannen van ons moeten het ook maar allemaal kunnen)

Liefs Jane

Hoi Jane

Mijn dochtertje heet Lisa en is nu 3 jaar. Het is echt een schat. Helaas kon ik gisteren niet an de klus. Lisa heeft oorontsteking en heeft de hele avond huilend bij mij gelegen en zij gaat nu ff voor alles.

Vanmorgen was ik weer misselijk en heb ik dus weer niet gegeten, kreeg het echt niet naar binnen. Had ook echt wel een rot nacht achter de rug. Hopelijk is mijn test een zaterdag positief word echt gek van de onzekerheid.

Vind wel dat ze jou beter in de gaten houden in het ziekenhuis dan dat ze bij mij doen. Had het ook wel fijn gevonden als ze mij wat beter zouden begeleiden, maar goed dat kan ik altijd de volgende keer nog ff vragen. Zou best wel willen weten of ik ook wel ee eisprong heb gehad deze maand.

Wel moet ik er ff bij vertellen dat ik er anderhalf jaar over heb gedaan voor ik zwanger was van Lisa. Ben toen wel spontaan zwanger geworden en heb toen niet aan het ziekenhuis gelopen. Vond het trouwens wel vreemd dat ze me in het ziekenhuis zo snel al hielpen. Heb namelijk een onregelmatige cyclus en normaal helpen ze je dan niet zo snel. Ik was pas 2 maanden bezig om zwanger te worden toen ze me al hielpen. Om de zoveel tijd moest ik een inwendige echo laten maken om te kijken of alles goed was. Een tijdje geleden zagen ze op de echo iets en dus moest ik bloed laten prikken, mijn HCG waren was toen 15 geloof ik en paar dagen moest ik weer bloed laten prikken. We waren al helemaal blij, nou toen was mijn HCG weer 0. Wat was ik teleurgesteld zeg.

We houden gewoon hoop en zien wel wat deze maand brengt.

Liefs Patricia

Hoi Wendy,

Nee ik heb geen last van vloeien. Wel heb ik af en toe heel erg pijn in mijn buik. Word er trouwens ook niet echt vrolijk meer van hoor van al dat klussen er is inderdaad geen lol meer aan zo, maar ja het moet maar. Normaal heeft mijn man ook nergens geen last van hoor, maar het werd hem gewoon ff te veel. Ik vind het soms ook wel moeilijker omdat ik al een kind heb. Net als gisteravond, wij moesten klussen, maar ja mijn dochter heeft oorontsteking en was dus erg overstuur de hele avond. Nou ja dan heb ik dus zoiets van nou dan maar niet klussen, want mijn dochter gaat toch echt voor. Ze is pas 3 jaar en wil graag bij mama zijn als ze ziek is. Maar ja we blijven het gewoon proberen he, ooit zal het toch wel gaan lukken.

Liefs Patricia

Hoi Jane,

Ik vergat nog wat.
Je vroeg of ik ook doe temperaturen. Nee dat doe ik niet. Zal het wel ff de volgende keer vragen aan mijn gyn of dat voor mij ook handig is. Weet namelijk niet of dat met een onregelmatige cyclus ook werkt.

Liefs Patricia

ooh Patricia, wat spannend dat je zaterdag al kunt testen! Ik moet nog minimaal 2 weken wachten, want ik heb nog geen eisprong gevoeld of gezien (in mijn temp.)
Heb je er al een gevoel over? Of het wel of niet zo is.
Hoe gaat het met Lisa? Ik vind het altijd zo zielig als die kleintjes pijn hebben. En ja dan zijn ze het liefst bij mama. Niks mis mee, toch.

Veel klusplezier!!

Liefs Jane

Hoi Jane,

Met Lisa gaat het al iets beter, ze ligt heerlijk rustig te slapen.

Eerlijk gezegt voelde ik mij vrijdagmorgen na de seks van donderdagavond al anders. Het klinkt gek, maar normaal heb ik dat niet. Het kan natuurlijk ook tussen me oren zitten. Eigenlijk had ik vandaag al kunnen testen volgens mijn gyn, maar ik wacht liever nog ff tot een zaterdag. Heb er wel een goed gevoel over, maar ja dat heb ik wel vaker eigenlijk als ik eerlijk ben.

Nou meid nog ff flink klussen en wie weet wat er dan gebeurt bij ons.

Liefs LM

Hoi Meiden,

Heb net een test gedaan, nou hij was negatief. Heb nog wel een beetje hoop hoor, want was
een beetje vroeg met testen. Mijn NOD is namelijk pas 30 aug. Kon niet meer wachten,
was namelijk vanmorgen weer zo misselijk. Voel me eigen best wel weer een beetje rot.
Vind het ook steeds erger om een test te doen. Ben nou al zovaak teleurgesteld geweest.
Maar ja wie weet wat er gebeurt nog deze maand. We moeten gewoon hoop blijven houden, toch???

Liefs Patricia

Patricia vervelend dat je test negatief is uitgevallen. Ik heb mijn NOD volgens mij ook ergens rond de 30e augustus. Maar zeker weten doe ik het niet, heb namelijk geen idee hoe lang deze cyclus weer zal zijn.
Maar als er zondag over 2 weken nog geen RD zijn gearriveerd, dan gooi ik er een testje tegen aan. Ik heb er nog 2 liggen, dus hoop dat ik zolang kan wachten.
Nou, kom op meid! Het is natuurlijk ook nog een beetje vroeg met testen en er zijn nog geen RD gearriveerd, dus je hebt nog alle kans deze maand!!

Liefs Jane

Terug
Bovenaan