Ziekenhuis

Hoi Jane,
Dan is onze NOD op ongeveer dezelfde tijd/dag. Ja ik weet het ook niet zeker, ik tel altijd 4 weken na de laatste dag van mijn ongi. Ik ben altijd overtijd, maar de laastste keer klopte het. Ja gelukkig heb ik nog geen RD zeg, moet er nog niet aan denken, zou veels te vroeg zijn. Eigenlijk hoop ik dat ze wegblijven, maar ja dat hopen we allemaal natuurlijk. Heb wel vanmiddag ff mijn verloskundige gesproken (zij heeft mijn 1ste zwangerschap gedaan en we hebben nog steeds contact), en over 2 weken kan ik weer een test doen ze ze. Dus over 2 weken maar weer eens kijken. Dat zou ik trouwens echt niet kunnen hoor testen in huis hebben en ze laten liggen tot volgende week ofzo. Als ik wil testen koop ik er gewoon steeds 1tje. Je ziet hoe het bij mij gaat. Kocht vanmiddag een test voor morgen, maar heb hem vanmiddag alweer gedaan.
Nou vanavond kunnen we hopelijk weer aan de klus.

Liefs Patricia

Nou gisteravond de laatste 'verplichte' klusavond gehad, in opdracht van het ziekenhuis. Ik moet zeggen dat ik wel blij ben dat dat erop zit. Niet dat het niet leuk is, maar zonder druk erop is toch wat fijner.
Ik heb alleen nog steeds geen temperatuurs verhoging. En vraag me dan ook af of ik nou al wel of geen eisprong heb gehad. Ben wel blij dat ik woensdag bloed moet laten prikken. Dan weet ik tenminste of ik m'n ei gehad heb.
En tja die testen die ik in huis heb liggen, dat is niet zo moeilijk om daar vanaf te blijven. Daar heb ik in de 1e ronde m'n lesje wel mee geleerd. Toen heb ik er maar liefst 5 stuks doorheen geknalt. Allemaal negatief natuurlijk. De 2e ronde nog maar 2stuks. En nou wacht ik tot in echt overtijd ben of echt het idee heb dat ik zwanger ben.
Nou we gaan vandaag maar eens lekker van het mooie weer genieten!! Een beetje afleiding.

Liefs Jane

Hoi Jane,

Zo dus bij jou zit het klussen er ook weer voor ff op. Ja ik vind het zonder verplichting ook fijner, dan moet het niet maar wil je, toch iets anders. Dat temperaturen dat doe ik niet, ga het er de volgende keer wel ff over hebben met mijn gyn. Dat is wel fijn ja dat je moet bloedprikken om te kijken of je ei is geweest, dat heb ik niet. Ga ik de volgende keer ook ff vragen, want dat vind ik toch wel fijner.

Ondanks dat mijn test van de week negatief was heb ik nog steeds hoop, niet alleen omdat ik te vroeg heb getest maar ook omdat dat bij mijn eerste zwangerschap ook was. De testen gaven pas een positief resultaat, toen bleek ik al 6 weken zwanger te zijn. Ook heb ik nu net als bij de 1ste diarree, steeds duizelig en dan die misselijkheid he sóchtends.
Nou ik hoor het wel, we houden mekaar op de hoogte he,

Liefs Patricia

Oh wat spannend, met al die symptonen van jou. Als ik het zo hoor is het deze maand niet te missen. Zou wel bijzonder zijn als je inderdaad zwanger bent. Maar we moeten nog even geduld hebben.
Bij nog geen rare dingen.Voel me niet zwanger. En heb nog steeds geen verhoging met m'n temperatuur. Ben dus ondertussen erg nieuwsgierig of ik wel een eisprong heb gehad. Maar dat weet ik donderdag pas. Ik hou je op de hoogte.

Liefs Jane

Hoi Jane,

Nou hier nog steeds hetzelfde. Had alleen mijn NOD verkeerd berekend. Het is niet de 30ste maar de 25ste van augustus.
Heb gisteren een online zwangerschapstest gedaan. Dan moet je je 1ste dag van je laaste ongi invullen en de dag van gemeenschap en dan nog een paar vragen. Volgens die test heb ik deze maand 70% kans op een zwangerschap. Volgens dat ding was mijn vruchbaarste dag 9 augustus, heb toevallig die dag geklust, dus mijn hoop is ech tnog aanwezig. Heb al een test gekocht vanmiddag, maar laat hem dit keer wel liggen tot na het weekend.

Nu ik hoor het wel hoe het is geweest een donderdag
Liefs Patricia

Hoi Jane,

Vandaag ben ik minder misselijk dan de afgelopen dagen. Wel heb ik heel erg last van mijn borsten, een beetje branderig gevoel. Ik heb echt nooit last van mijn borsten dus mijn hoop word alsmaar groter. Mijn vriend denkt ook dat het deze keer raak is. Hij weet niet precies waarom, maar denkt dat ik zwanger ben. We wachten het nog maar ff af. Ik wil eigenlijk pas na het weekend testen, maar de test roept me wel steeds vanuit de badkamer, hihihi.

Liefs Patricia

Het word steeds spannender voor jou. En met al die klachten zou je zeggen ... Nog een paar dagen geduld hebben.
Ik heb vanochtend bloed laten prikken. Nou ze hebben weer goed geprikt hoor. Ik heb er weer een mooie blauwe plek aan overgehouden. Ik krijg gelukkig wel al morgen de uitslag hier over. Ben erg benieuwd. Ik heb zelf het gevoel dat m'n eitje niet gesprongen is. Dus de uitslag kan alleen maar meevallen. Ik krijg morgenvroeg bericht van het ziekenhuis. Dus zo gauw als ik het weet laat ik het'horen'.

Liefs Jane

Hoi Jane,

Ik hoop echt dat je morgen goed bericht krijg van het ziekenhuis en dat je wel een eispring heb gehad. Maar inderdaad als je ervan uitgaat dat het niet zo is kan het ook niet tegen vallen. NOu ik hoor het morgen wel.

Vanavond heeft mijn schoonmoeder met een naald boven mijn hand en buik gekeken of ik nog meer kinderen krijg. Nou volgens die naald krijg ik dus in de toekomst nog een jonge en een meisje. Ben benieuwd!!!! Eerst geloofde ik het niet toen hij rondjes ging draaien en daarna weer recht en toen stopte die ermee. Heb het dus zelf nog een keer gedaan en ook toen was het hetzelfde. Bij mijn schoonmama bleef hij stil staan.

Ook is mijn rechterborst gegroeid. Hij was altijd al iets groter, maar nu valt het gewoon op. Mijn BH heb ik ook altijd aan en vanmiddag toen ik thuis was was ik blij dat hij uit kon, want het deed echt zeer. Heb ook de hele dag stijve tepels en ik heb het echt niet koud hoor!!!

Liefs Patricia

Terug
Bovenaan