Ziekenhuiskoffer/-tas

Heb ook nergens geen moeite mee gehad dat ik het niet mocht moet ik zeggen hoor en nu romantiseer ik het allemaal straks is het weer zo gewoon dat je alles kan eten en drinken haha
Tijd is ook voorbij gevlogen vind ik!!!!! of zouden die laatste weken ineens langzamer gaan nu???

liefs Daantje

Nou, tot een week of 2 a 3 geleden vond ik het allemaal niet zo snel gaan, maar nu juist wel. Ik moet nog veel doen en de dagen vliegen nu om, lijkt het wel. Misschien dat het allemaal weer wat langzamer gaat als ik alles gedaan heb. Ik wil wel veel doen, maar het ontbreekt mij aan de energie, ik wil het af hebben, want ik wil niet bevallen voordat de boel klaar  is, maar ja, dan moet ik wel de handen uit de mouwen steken en dat lukt nu niet zo best.

Dat heb ik nou ook Bibi. ik wil echt zoveel dingen doen, maar het lukt me gewoon ECHT niet. Vaanacht weer zo'n rotnacht...tja dan ben ik overdag ook niet veel waard.

Hallo Dames,

bedankt voor het lijstje wat er in je ziekenhuiskoffertje moet. Ben vrijdag pas met verlof gegaan en dit stond (ook) nog op mijn to-do lijstje.
grt Jolanda

Ik roep nog steeds dat ik die tas morgen ga inpakken, maar ja, dat zeg ik iedere dag . Maar nu ga ik er echt morgen aan beginnen (ja, echt), want ik heb woensdag dat gesprek over de keizersnee en ik heb geen idee wat ze gaan zeggen, misschien word ik wel ineens voor volgende week ingepland, geen idee. En aangezien ik dan een dag of 5 moet blijven, heb ik wel een flink gevulde tas nodig.

Heb hem al een aantal weken klaar staan, maar moet nog altijd controleren of alles er wel in zit en volgens mij de rompertjes er nog in doen.... Had al wel 3 setjes babykleding erin zitten, maar kwam erachter dat ik nog geen rompertjes had..... . Is inmiddels geregeld!

Spannend gesprek he Bibi! Kun je zomaar opeens moeten komen! Succes met inpakken!

Liefs Noah

Heeee meiden,

Spannend allemaal he. Ik ben gisterenavond nog bezig geweest aan de zh tas/koffer!

Voor de baby heb ik alles wel klaarstaan maar voor mezelf, das wel lastiger vind ik. Hoe kan je nu je haarborstel etc al inpakken, die heb je toch elke dag nog nodig en mijn pantoffels haha....tja. Ik heb maar een lijstje gemaakt met laatste dingen die er dan op het moment surpreme nog bij moeten. Is niet erg moeilijk maar wel ff noodzakelijk anders vergeet je dat nog net even op het eind.

Nou bibi spannend zeg, die draaipoging dus toch maar niet en je gaat voor de keizersnee. Weet je, ik denk dat dat gedraai ook niet altijd zo goed is. Een baby ligt niet voor niets in stuit denk ik eigenlijk. Mijn zoon is natuurlijk wel gekeerd toen maar ik kreeg hem er amper uit. Schouders zaten vast en toch 5 dagen couveuse. Als hij in stuit was gebleven en via keizersnede  was geboren was ons miss een hoop ellende bespaart gebleven maar ja dat is achteraf gespeculeer natuurlijk.

Ook voor mij is het spannend. Ik kreeg gisteren een groei echo en moet volgende week terugkomen voor nog een meting. Ze schatten dat het kindje ongeveer net zo groot wordt als mijn zoon bij de bevalling en als ze me laten doorlopen tot 40 weken gaat ie zeker over dat gewicht heen en dan lukt het dus niet om gewoon te bevallen en dat wil ik dus wel! De gyn zegt dat ze me dan met 38 weken gaan inleiden. Damn....zit ik ook niet echt op te wachten want ik wil dat het op de natuurlijke wijze gaat allemaal maar goed. Als de baby te groot wordt voor me dan ga ik het zeker niet redden. Dus meiden, als het goed is ben ik gewoon over 2 weken aan de beurt! Mocht de beeb besluiten zelf niet eerder te komen en daar hoop ik zo ontzettend op. Ik ga de laatste dingetjes nog even strijken en van mij mag het gewoon gebeuren hoor.

Succes met inpakken van de tassen haha.

Oh wat spannend petra! Ik snap heel goed dat je het liefst op de natuurlijke  manier zou bevallen, maar   het lijkt me ook wel wat dat je weet wanneer je gaat bevallen.

Misschien ligt dat nu ook wel aan mij hoor. ik heb sinds zondag erge last van voorweeen...ik wordt er nu wel een beetje moe van. Ook wil ik gewoon graag binnenkort bevallen ivm mijn uitgerekende datum (6dec) hoewel ik altijd zeg 9en ik denk er nog zo over) dat zelfs als ze op 5 dec komt er niets aan de hand is...er zijn immers ergere dingen. Ik hoop stiekem toch dat ons meisje zich wat eerder meldt. Mag van mij aankomend weekend wel hoor!

Van die tas heb je gelijk. Ach, na de bevalling zal ik er toch wel niet zo charmant uitzien dus als ik dan mijn borstel ook nog ben vergeten...zo'n probleem is dat niet hihi. Maar zo'n lijstje is dan wel handig ja.

Terug
Bovenaan