Ziekenhuiskoffer/-tas

hahahaha ik lees weer niet goed, was er al bang voor.............

Ja, ik heb ook van die tenten, zitten nu prima. Charmant is anders, maar ja, wat moeten we dan, hè ?! haha
Ik las net nog een goeie tip voor het koffertje : Druivensuiker, dextro ofzo voor de broodnodige bevallingsenergie.

Yep! Die had ik al op het lijstje staan (zie boven) Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat.

We waren gisteren op bezoek bij ons nichtje in het ziekenhuis, die moest wat onderzoeken ondergaan en toen liepen we langs de verlos- en kraamafdeling. "Daar zijn wij over een paar weken"zeiden we nog tegen elkaar

En hoera, bij ons is een rolstoeltje ook zo te lenen, dus die 2 euromunt mag ik in de zak houden.

Oeps, dat had ik dus gewoon niet gezien.  En zelfs nu je het zei, moest ik even zoeken waar het stond, haha, moet misschien ook nog maar even langs de opticien voor de bevalling
Fijn van die rolstoel, hoef je in ieder geval geen rekening te houden met die munt. Ik doe hem wel in de tas, maar hij moet wel ergens apart, anders zoek je je nog rot.

haha ja dat zie ik dus echt helemaal voor me. In die tas/koffer graaien naar een klein muntje dat ergens onderin tussen de onderbroeken en rompertjes zit.

En ach, dat brilletje zal niet nodig zijn hoor!

De dextro zit inmiddels in de tas!

Ja, dat zag ik ook al helemaal gebeuren, ik doe hem dus echt apart.

Ik heb even een vraagje!!
Willen jullie allemaal in het ziekenhuis bevallen?
Ik wil namelijk thuis bevallen en ik ben natuurlijk ook wel zo nuchter dat er altijd iets mis kan gaan, maar moet ik nu ook zo'n volle koffer klaar hebben staan????

Groetjes judith

hoi hoi
ik moet ook nog mijn koffertje klaar zetten ik moet in het ziekenhuis bevallen
dus ik heb geen andere keuze maar er zijn ook zat mensen die thuis willen bevallen
maar als er dan complicaties zijn dan is een al ingepakte koffertje toch wel handig
en dan heb jij hem zelf ingepakt vind ik zelf wel prettiger.....

Terug
Bovenaan