Ziekenhuiskoffer/-tas

Ja dat is ook zo en ik snap ook wel dat ie nerveus wordt, voor ons is het besef dat er een kleintje komt omdat we het dragen toch groter dan voor hun en als wij pijntjes enzo hebben kunnen ze niets doen.............
kijk ik ga ook niet zeggen tegen hem dat er een kleine kans is dat ie te laat is als ie in de file komt of van een klant afkomt, ik zeg gewoon schat zo snel gaat dat allemaal niet een cm ontsluiting per uur is normaal dus 10 uur........probeer hem wel gerust te stellen maar is moeilijk..........
ik heb mijn gsm constant bij, als ik in bad ga stuur ik hem een sms en als ik eruit ben ook weer, hij weet dat als het een paar uur duurt dat er iets is........

liefs Daantje

Nou hier geen illusies dat ik snel weer in mijn oude kleren pas haha maar er zijn vast vrouwen die denken dat je buik meteen weg is en alles weer het oude is ja!
lijkt me ook helemaal niet lekker zitten ten eerste heb je zo'n groot verband in je onderbroek en dan zo'n strakke broek aan, lekker vooral als je wat hechtingen hebt..............nee joggingbroek idd, erg charming, maar dat is het nu ook niet meer haha

ik ga ook even liggen, ben zooooo moe

liefs Daantje

Denk ik nog te reageren op een berichtje, staan er alweer een paar tussen

Volgens mij zijn alle mannen gelijk. Kan me er ook wel iets bij voorstellen. Het gebeurt allemaal in ons lichaam en ze kunnen niet heel veel meer doen dan er voor ons te zijn. Lijkt me vrij machteloos....

Heb met de baas van mijn vriend afgesproken dat zodra ik bel, het echt serieus is en hij onmiddelijk weg kan. Hij moet 10 minuten rijden voordat hij thuis is, daarna dochter wegbrengen als mijn moeder er al niet is en naar het ziekenhuis (25 minuten rijden).
De vorige bevalling duurde vanaf de weeen geen 2 uur, dus dat moeten we kunnen redden...  komt wel goed. Mag van mijn vriend alleen na 37 weken niet meer alleen met onze dochter naar een stad toe  (behalve die van het ziekenhuis). Kan me daar ook wel iets bij voorstellen.

@Daan,
Het is toch ook zonde om nog andere bh's te gaan kopen als je toch straks niet meer nodig hebt. Begrijp uit bovenstaande berichtjes dat je geen borstvoeding wilt gaan geven, dus dan zijn stevige bh's nodig om de stuwing tegen te gaan. Heb na de eerste bevalling ook alleen beugelbhs gedragen. Die zwangerschapsbh's rekken veel te veel mee, waardoor je melkproductie wordt gestimuleerd en je er nog meer melk gaat aanmaken en krijg je nog meer stuwing.
Die stuwing is niet prettig, maar als je geen borstvoeding wilt geven (ik ook niet) dan is het verstandig om de borsten niet te veel ruimte te geven, dan ben je er het snelste weer van af.

Groetjes Noah

Ja, het is druk op het forum, hè, Noah, haha.
Hier moet de gsm ook constant binnen handbereik zijn, want o wee als ik niet te bereiken ben, PANIEK . Het is ook wel logisch, inderdaad omdat zij het van een heel anderekant bekijken als wij. ZIj voelen niks en weten ook niet of er iets aan zit te komen. Ik moet ook steeds verantwoorden waar ik ben. Nu ga ik nog wel weg met mijn zoontje, maar dat probeer ik zo vanaf de 3e week van november zoveel mogelijk te vermijden. Hij heeft nogal een eigen willetje en als ik dan ineens naar huis wil om wat voor reden dan ook, en hij wil niet, dan is dat echt een probleem. Ik kan hem nu  namelijk al niet meer optillen, dus ben echt afhankelijk van of hij meeloopt of niet.

Hey Bibi,

Inderdaad heerlijk druk op het forum. Vind het leuk om jullie berichtjes te lezen. Het werkt zeer verslavend. Heb vanmiddag even lekker geslapen met als gevolg dat de was er nog staat, ligt goed in de wasmand en loopt  vast  niet weg.  
Gisteren heb ik het leuke idee gehad om vandaag spruiten te eten.... die moet ik dus nog schoonmaken... wat een werk.... en ik vind ze zelf niet eens lekker.

Onze dochter kan ik nu gelukkig nog goed tillen, bovenop mijn buik kan ze nog zitten. Ze is  nu 2,5 jaar en weegt 12 kg, dus dat valt wel mee. Ik neem haar alleen niet meer lopend mee het dorp in. Kan niet meer hardlopend achter haar aan als ze het op een lopend zet, dus lekker in de buggy.

Groetjes Noah

Dan hou ik het dus gewoon bij mijn beugel bh's dames, bedankt voor de info haha
want ja ik ben nog een leek he?!
ik heb ook nieuwe grotere bh's moeten kopen en die zitten nog goed, zit vulling in dus voor meer ruimte zou ik de vulling er zelf uit kunnen halen haha
en anders is manlief nog zo naar de winkel gegaan he?!

Ik heb tegen Mark gezegd dat ik hem alleen sms als er niets bijzonders is en hem als er wel echt iets is bel op zijn zakelijke telefoon.....

Nou ben ik alweer vergeten wat er allemaal gezegd is verder, ben echt een vergiet niet normaal haha

liefs Daantje

Hier nog zo'n vergiet... ach nee, mag ik gatenkaas zijn?

Ik weet ook even niet meer wat er allemaal is gezegd, maar toch nog even bedankt voor de tip van eten/drinken voor manlief. Ik heb al wel een extra tshirt voor hem in de tas. maar eten en drinken had ik niet aan gedacht. Al denk ik dat ie van spanning toch niet kan eten haha!

Daan het is zonde om nieuwe bh's te kopen die je nooit weer aandoet. Daarom heb ik ook eerst maar 1 voedingsbh gekocht. Stel dat het niet lukt? Plus de HEMA is 6 dagen in de week geopend, dus kan ik er zo een bijhalen als het wel goed gaat.

Ik ben gisteren even in de kast gedoken om een t-shirt te vinden waarvan ik denk: ja! daar kan ik lekker in bevallen.

Terug
Bovenaan