Ziekenhuiskoffer/-tas

Ik wil thuis bevallen, maar dat mag pas vanaf week 37 dus tot die tijd moet ik gewoon naar het ziekenhuis als het gaat beginnen en als het na week 37 gebeurt maar er zijn idd complicaties ( dit kan al zijn dat de baby in het vruchtwater heeft gepoept bijv) dan moet ik alsnog naar het ziekenhuis dus koffertje staat hier al klaar!!!!
Hier ook geen munt nodig, wordt zoiezo naar EHBO gebracht dus gratis rolstoel!

Dextro is goede tip, had hem ook al ergens gehoord ja!

Begint nu te korten he dames, ben benieuwd wanneer de eerste decemberbaby's komen!!!!

liefs Daantje

Ja, Judith, ik wil in het ziekenhuis bevallen, dus de tas wordt deze week gevuld (dat roep ik al een poosje, maar nu moet het echt ). Maar als ik jou was, zou ik sowieso een tasje klaarzetten met het hoognodige.

Mijn tas is klaar!!! Nou ja... afgezien van mijn verzekeringspas en legitmatie...die ik nu nog bij me heb in mijn handtas wanneer ik op pad ga. maar mocht er dus wat zijn dan mieter ik gewoon mijn hele handtas erbij haha.

ik ben ook zo benieuwd wanneer alles begint hoor Daan. En ik ben zo benieuwd naar alle verschillende bevallingsverhalen en verschillende namen die we voor onze kinderen hebben bedacht!!

Ja, die laatste dingetjes gooi je er gewoon op het laatst bij.
De spanning stijgt nu zeker, hè. Ik ben ook benieuwd wie als eerste gaat bevallen en uiteraard naar hoe alles bij iedereen gegaan is.

ik las vandaag iets waarvan t ook wel handig is om mee ten nemen naar t ziekenhuis... een flesje drinken en iets te eten voor je man/vriend

Iemand had t meegemaakt dat dr man even weg was om drinken voor hem te halen en toen zette de bevalling ineens door, toen hij terug kwam was de baby er al.

Da's inderdaad een hele goeie. Misschien van die kant-en-klare crackers met vulling (als dat tenminste te eten is ???). Het is in ieder geval wel handig.

Ja Hallo dames er moet niet teveel bijkomen hoor past niet in mijn koffertje haha
mijn ochtendjas past er al amper in hihi heb zo'n trolley ding anders loopt manlief met de maxi cosi en met een koffer/tas...............hihi

Heb er nu inzitten:

2 setjes kleding baby in 2 maten
pyjama
ochtendjas
pantoffels
kleding
toiletspullen
fototoestel
verz. papieren (vk kaart nog niet)
ondergoed
dextro
labello

mmmm misschien nog sokken erbij doen voor mezelf...........
hoop dat ik wel in mijn schoenen blijf passen, begin nu zoveel vocht vast te houden..

hoi Daantjuh,

Sokken is een goed idee hoor... maandag op de puf cursus hebben ze t er nog over gehad. Ze vertelde het zo sterk dat een vrouw met koude voeten minder makkelijk ontsluiting krijgt?? Dus lekker je warme sokken meenemen

Terug
Bovenaan