Ziekenhuiskoffer/-tas

Ik heb mijn vriend belooft vandaag de tas toch echt klaar te zetten. Dus ik moet er echt wel aan geloven.....  maar het komt nu toch ook wel dichterbij.
Bij ons in het ziekenhuis hebben we wel muntjes nodig om een rolstoel te pakken, dus die liggen al in de asbak van de auto. Ik ga met weeën echt geen 3 verdiepingen omhoog lopen.

Voor de rest niet zo heel veel nodig. Leg mijn ds wel in de tas, maar dat is meer omdat ik zo-ie-zo nog 24 uur ter controle moet blijven. Schone pyama's en ondergoed. Dat eten/suikers voor de partner heb ik ook al, blikje bull ed. In mijn ziekenhuis liggen overal leesmappen op de verlos- en kraamafdeling, dus leesvoer genoeg.

De eerste baby kleertjes kunnen de kast weer uit..

@Daan
Hoe bedoel je met de kleding al in de koffer. Ik heb niet zoveel positiekleding dat ik die de komende weken wil missen. Heb 3 broeken (en nog 2 hele dunne zomerbroekjes), maar om er nou 1 voor de komende weken in de tas te leggen.... Had bij de eerste zwangerschap een kleinere buik als dat ik nu heb, maar paste na de bevalling niet in mijn oude broeken, wel qua omvang,  maar zat  niet lekker bij de buik.  

Groetjes noah

Noah, heb een ruime joggingbroek die lekker meerekt in mijn koffer gedaan en een ruime trui, ik wil ook liever mijn zwangerschapsbroek mee en die heb ik nu dus heel vaak aan, maar als het allemaal snel gaat zit er in ieder geval al iets in de koffer. Heb wel tegen manlief gezegd dat ik die bepaalde broek mee wil haha
verder had ik 2 zwangerschapsspijkerbroeken maar die zitten nu al niet fijn meer en denk ook dat dat helemaal niet fijn zit als ik uit het ziekenhuis kom haha

ik moet nog wel nieuwe bh's halen, heb alleen beugelbh's las ergens dat ze zonder beugel moeten zijn nou ja daar gaan we weer haha en zo blijft het lijstje lang haha

liefs daantje

Ik moet ook even kijken qua kleding, ik kon vorige keer ook niet in mijn normale kleding, dus ik zie wel hoe ik dat oplos. Misschien een kingsize joggingbroek ofzo.
Wel slim om die muntjes in de asbak van de auto te leggen, ik zat al te denken aan een apart vakje, omdat je je anders rotzoekt in die tas. Een blikje Bull doe ik er ook in, wie weet wordt het weer een lange dag/nacht.

Nou Daan, da's toevallig, ik zit te tikken over een joggingbroek en gelijk plaats jij je bericht .
Dat van die beugelbh's geldt volgens mij alleen als je bv geeft en dat ga jij niet doen, dus ik denk dat je gewoon deze bh's mee kan nemen, hoor.

Maar vooralsnog ga ik er gewoon vanuit dat die koffer hier thuis kan blijven staan en ik gewoon lekker thuis beval haha
Maar heb hem klaargezet omdat manlief dat wilde............die is zenuwachtiger dan ik och gerum! Hij is ook bang dat als ik bel dat ie in de file komt ofzo.......ja het kan natuurlijk snel gaan maar verwacht   het niet. Maar goed snap het wel......

liefs Daantje

Ja ik vind ze fijn zitten en om nu weer geld uit te geven aan nieuwe bh's die ik nooit meer draag vind ik ook onzin............misschien eentje kopen, zou dat niet fijner zitten als je stuwing krijgt?
Ik moet trouwens ook aan de borstcompressen ben ik bang voor haha ik lek sinds gisteren erg fijn, liet het aan manlief zien, nu vind ie mijn borsten niet meer zo interessant denk ik haha ik word er niet sexier op zeg maar

liefs Daantje

Het is voor de mannen best moeilijk, hoor. Zij kunnen uiteindelijk niet echt iets doen, niet meer dan alleen toekijken en hand vasthouden ofzo.
Ik snapbest dat dat op een bepaalde manier frustrerend is. Ik mag hier ook niet meer de deur uit zonder gsm, haha.

Een ruime trainingsbroek is inderdaad wel lekker. Die heb ik  ook wel, gelukkig een grote tas die ik mee kan nemen.

In de tijd dat ik afgelopen jaar in het ziekenhuis heb gelegen, heb ik meerdere vrouwen op de kamer gehad die eerste hun man moesten bellen om een positiebroek mee te laten brengen. De gewone  broeken die ze hadden meegenomen pasten nog niet

Heb net mijn dochter in bed, dus kan nu (zonder  wijsneusje die alles wil zien/doen) mijn tas inpakken. Daarna lekker plat op de bank en hopelijk gaan mijn ogen nog even dicht. Heb vanavond groendecoratie cursus met mijn moeder, gezellig samen  prutsen.

Terug
Bovenaan