zijn er nog meer februari 2006- moeders?

Hallo allemaal,

Ik zal ook een februari mama worden.
Ik ben op het moment 5 weken en 5 dagen zwanger, 2 dagen minder als verwacht.
Ik heb gisteren een echo gehad bij de verloskundige, en och wat prachtig om te zien zeg. Wel was er een inwendige echo nodig, omdat er uitwendig vrij weinig te zien was.
Ik heb de foto meegekregen en deze komt mooi in mijn zwangerschapsboek, die ik gelijk gekocht heb toen ik het wist.
Leuk om lekker mee te praten met andere februari-mama's

Groetjes Angelique
 
Allereerst van harte gefeliciteerd allemaal.
Ik ben ook een as februarimoeder als alles klopt zijn wij uitgerekend op 6 februari.
Het was voor ons ook een lucky shot om het zo maar te noemen, ronde 1 direct raak.
Onvoorstelbaar eigenlijk, en iets waar wij wel heel dankbaar voor zijn.
Hebben jullie veel last van zwangerschapskwaaltjes, ik zelf ben vanaf dag 1 misselijk, ben deze hele week al thuis van mijn werk. Ik ben 's morgens echt een wrak, hoef gelukkig niet over te geven. En loop al 2 weken met een voorgevormde beha om, ik heb nl zulke gevoelige tepels dat ze de hele dag stijf zijn. Andere mensen zouden denken dat ik de hele dag opgewonden of koud ben.

Groeten,

Adyra
 
hoi,

Alle nieuwkomers:gefeliciteerd!
Tijdens  de zwangerschap van mijn inmiddels 2 jaar oude dochter, had ik alleen last van een lage bloeddruk. Op zich al vervelend genoeg, want ik moest regelmatig gaan liggen wegens duizeligheid. Dat heb ik nu volgens mij ook weer, maar ik ben nu ook misselijk en heb ook gevoelige borsten. Ik ben ook zooooooooooooooo moe. Ben een paar dagen vrij geweest en ik heb niet veel uitgevoerd.  Gisteren heb ik de hele dag gewerkt en toen ik thuis kwam had ik ineens veel energie! Snap er nix van, ipv halfdood op de bank te liggen, heb ik staan stofzuigen en dweilen tijdens het eten koken! En vandaag gaat het natuurlijk weer niet zo goed, maar ja, dat hoort erbij denk ik dan.
Volgens een of ander schema, ben ik 1 febr uitgerekend, even gokken helaas, wanneer ik ongesteld was geworden de vorige keer.

gr Kyra
 
Ook ik ben uitgerekend in februari.Nog maar 1 x ongesteld geworden na de geboorte van mijn nu 8,5 maanden oude dochtertje en het was al raak. Het zal lekker druk worden straks met 2 van die kleintjes, haha!

Volgens de boeken is nu mijn uitgerekende datum 12 februari maar ik moet nog naar het ziekenhuis voor een echo!

Gefeliciteerd allemaal
Keesje
 
Hoi allemaal,



Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!!!!!!!!!! Ook wij zijn
zwanger, dit was ronde 11 voor ons en als het goed is ben ik
uitgerekend op 11 februari, maar dat is nog niet helemaal duidelijk.
Omdat het niet duidelijk is of ik deze ronde zwanger ben geworden of
toch de vorige keer al heb ik 28 juni al een afspraak voor een echo.
Mijn gevoel zegt dat het nu pas raak was, maar het zou toch kunnen dat
het al langer is, want ik heb nog steeds nergens last van.



In april heb ik met 4 weken en vier dagen een miskraam gehad en had
helemaal niet verwacht dat het al zo snel weer zou lukken, maar we zijn
echt super gelukkig nu.

 
Goeiemorgen!

Wat zijn er een hoop dames bijgekomen, gezellig!
Ik zag dat er al een februari 2006 topic was aangemaakt, maar ik krijg daar (nog) niks geplaatst. Moeten we nog maar even hier blijven!

Ik ben vandaag precies 5 weken zwanger en behalve dat ik vaker moet plassen en een druk op mijn blaas voel als ik te lang wacht heb ik nog geen klachten. Bij mijn eerste kindje werd ik ook pas misselijk in de 7e week, dus ik juich nog niet te vroeg!
Hebben jullie allemaal al een afspraak staan bij de vk, of nog niet? Ik nog niet, ik denk dat ik met bellen wacht tot ik een week of 7 ben. Bij ons is de eerste afspraak toch pas met 11/12 weken.
Is het trouwens zo dat iedereen in ieder geval 1 echo krijgt of niet? (ik hoop het, hihi)

groetjes allemaal, en iedereen trouwens gefeliciteerd he!
Lela
 
Hoi



Ik heb meteen al gebeld naar de verloskundige en ze twijfelde of ik nu
5 weken ben of misschien al langer. Voor de zekerheid mag ik 28 juni al
voor een echo om te kijken hoe ver ik ben.   Ook heb ik op 11 juli
al een afspraak bij de verloskundige staan.



14 juni heb ik een gesprek met een vrouw van moeders voor moeders, ik
vind het zo'n goed werk wat die mensen doen en dacht ik moet gewoon mee
doen!!!!!!!



Zijn er nog meer aanstaande moeders hier die daar aan mee doen of gaan doen????



liefs leeuwtje  

 
Hi iedereen,

Ik heb mezelf gistermidddag opgegeven voor moeders voor moeders en gisteravond had ik ons contactpersoon al op visite. Ze gaat op vakantie binnenkort en deed het liever direct. Mooi vlot dus. Het is wel fijn trouwens om nog even weer een bevestiging te krijgen dat je zwanger bent. Helemaal zoals nu bij de eerste. Ik weet nog niks en wil het ook niet elke keer aan mijn moeder vragen.
Hoe is het allemaal bij jullie, veel kwaaltjes of is het nog uit te houden? Ben zelf nog steeds misselijk (bleurgh) en werk ook nog niet weer. Ik werk alleen 's morgens en dan is het het ergst. Dus ik kijk maandag wel weer hoe het gaat, en anders moet ik het daar ook maar vast vertellen. (ik had nu gezegd dat ik darmproblemen had).

 
Terug
Bovenaan