zijn er nog meer februari 2006- moeders?

Hoi allemaal!

nou, we hebben het verteld aan de ouders! Allemaal super-blij natuurlijk. Mijn moeder in tranen. Maar die had het al wel in de gaten toen ze hier dinsdag was. Dat dacht ik al wel. En ik stond toen ook op het punt om het haar te vertellen, maar toch nog ff gewacht(om de spanning op te voeren hahahahahaha. Was dus goed gelukt!). Ben erg blij dat ik het ze verteld heb. Ik voelde me nl nog niet zo heel erg blij en gelukkig omdat ik zo tegen die bevalling op zie etc., maar nu ik het verteld heb voelt het al een stuk beter. Nu maar hopen dat ze zich echt stil kunnen houden tegenover de rest van de fam en vrienden!
Zijn er al meer die het verteld hebben?

groetjes van een gelukkige Kyra
 
Hallo a.s. moeders,
Ook ik heb afgelopen vrijdag ontdekt dat ik zwanger ben (van ons 2de kindje) Waarschijnlijk uitgerekend midden februari. Ik ben 37 jaar en vraag me eigenlijk af wat er te gebeuren staat wat betreft m'n leeftijd. Krijg je dan extra onderzoek/controle tijdens je zwangerschap omdat de risico's boven de 36 jaar verhoogd zijn? Wie kan mij meer informatie geven?

 
Halo allemaal ook ik ben uitgerekend in februari de 3e om precies te zijn. Ik voel me prima maar heb wel last van buikpijn maar dat had ik in mijn eerste zwangerschap van mijn inmiddels 14 maanden oude zoontje ook dus ik maak me niet al te veel zorgen. ik wens jullie allemaal een goede zwangerschap toe en ik hoop dat we allemaal lekker elkaar bij kunnen kletsen in het februari2006 forum (heet dat zo? groetjes allemaal o ja ik ben 31 jaar
 
Hallo zwangere februari-mama's,
Hier een nieuwe feb-mama, ik ben 27 en wij hebben al een zoontje van 2 jaar en 2 maand.
Afgelopen zaterdag avond hadden wij het bewijs in handen dat er nog een kindje in ons leven mag komen. Als alles goed gaat natuurlijk.
O wat vond ik het lang duren... Na bijna 1,5 jaar groeit er nu een kindje in mij... Ik kan het eigenlijk nog nauwlijks geloven, laat staan begrijpen, dit is zoiets geweldigs, zo groots en zo onmenselijk. Wij zijn dan ook heel erg blij en dankbaar.
Pfff, wat een onwerkelijk verhaal. Ik weet nog niet helemaal wanneer ik uitgerekend ben, en ik ga straks eerst eens even de verloskundige bellen. Ik hoop dat ik ook een keer een ego krijg. Dan word het gelijk wat werkelijker. Krijgen jullie allemaal standaard een ego, of alleen als er iets aan de hand schijnt te zijn?
Ik ga straks ook even naar de bieb, en dan lekker zwijmelen in al die zwangerschapsboeken.
Ik had tot nu toe nog niet echt ergens last van, maar vanmorgen in de suppermarkt werd ik toch ineens misselijk, ik stond net met een kennis te praten en ik dacht alleen maar hoe kom ik hier weg?
T'was ook wel een beetje dom van me, maar voordat ik weg ging had ik zo'n vieze pil geslikt met al die goeie vitamines en foliumzuur en weet ik veel wat allemaal... En ik wist nog van de vorige keer dat ik daar heel misselijk van kon worden als ik dat op een redelijk lege maag in nam.
Slikken jullie ook iets?
Ben benieuwd hoe het ons zal vergaan.
 
Wat een hoop dames al hier!



Ekki, ik slik alleen foliumzuur, maar ik zit eraan te denken om over te
gaan op de multivitamine (voor zwangere vrouwen). Krijg ik tenminste
alles binnen he, alhoewel ik wel gezond eet, maar toch.



Zullen we trouwens over gaan naar het februari 2006-topic? Die doet het namelijk inmiddels, hebben we ons eigen plekje!



groetjes!

Lela

 
 Hallo allemaal,

Ik ben een moeder van drie dames in de leeftijd van 15, 12 en 8 jaar...Ik ben nu 36 jaar en wil heel graag een kindje met mijn vriend die zelf geen kinderen heeft.. we zijn al zo'n maand of 10 bezig, en deze maand voelt alles anders.. een dag na mijn eisprong (die ik altijd voel) vloeide ik sochtends iets na het opstaan.. dit had ik ook bij de zwangerschap van mijn tweede... Vanaf die dag heb ik ook vage buikpijn, beetje trekkerig en zeurderig gevoel, en mijn borsten voelen ook heel anders aan dan normaal... doordat ik pms heb zijn ze normaalgesproken heel gevoelig en groot na de eisprong tot aan mun menstruatie en nu komt dat heel langzaam, voel af en toe wat prikkelen net alsof je stuwing hebt... Volgende week vrijdag moet ik ongesteld worden en kan dan dus een test doen als ik dat nog niet ben.. We zijn heel benieuwd!
Weet iemand hoe het gaat met echo's enz... in de tijd dat ik zwanger was van mun drie meiden werd er alleen een echo gemaakt als er onduidelijkheden waren of complicaties.. En zijn er verder nog dingen anders als je 36 bent?

Groetjes Bats
 
hallo allemaal!

Ook ik wil me aansluiten bij de club van februari 2006!
Als het goed is, wordt rond 7 februari ons 3e kindje geboren.
Wij behoren tot de gelukkige stellen waarbij de bevruchting zeer snel
is verlopen, alledrie de zwangerschappen meteen raak!
We beseffen dat dit een wonder is, en gaan er dus ook van uit dat het
goed zal gaan...
Maar het blijft spannend tot de 12 weken, je hebt nu niets als een positieve zwanger-
schapstest.
Verder ben ik behoorlijk beroerd en erg moe, maar dat is allemaal van tijdelijke aard...

Succes allemaal!

Groetjes, Lalinda
 
Hoi Batsertje

Nou dat is me wat. Zit ik jou verhaal te lezen, is het net of ik mijn eigen verhaal zit te lezen, hihihihi.
Ik ben dus 36 jaar, heb 3 zonen van 14, 11 en 9 jaar. Woon samen met mijn vriend en mijn jongste zoontje. En wij wilden graag ook nog een kindje van ons saampies.
Inmiddels weten wij dat ik zwanger ben en op 11 februari uitgerekend ben van ons kindje.
Spannend allemaal zeg. Nou het was vroeger echt heel anders hoor, neem nou dat foliumzuur, ik had daar dus nog nooit van gehoord.
Er schijnt ook een nieuwe test te zijn voor een nekplooimeting en deze test wordt via een echo gedaan en is totaal zonder risico`s. Dit hadden we 10 jaar geleden niet hoor.
Wat ik begrijp is dat je met ouder als 36 in het ziekenhuis kan bevallen onder medische indicatie, maar dit weet ik nog niet zeker, ik heb dit nog niet uitgezocht. Maar als dit zo is dan krijg je vanzelf wel de echo`s, en die zijn echt hartstikke leuk om te zien!!!!

Ik hoop dat je terugschrijft

Een fijne zwangerschap toegewenst

Gaby
 
Terug
Bovenaan