zijn er nog meer februari 2006- moeders?

Hallo dames,

Ik weet sinds een paar dagen dat ik (weer) zwanger ben en voel me sinds vandaag ineens doodmoe.Bij de eerste had ik dat ook heel erg. 1 Juli heb ik een afspraak staan bij de gynacoloog, ik woon in België en daar heb je ook bijna iedere 4 weken een echo. De kans is daarom ook groot dat we weer gaan zien wat het wordt, want dat zag mijn man bij de eerste ook met 17 weken. Ik vind het wel heerlijk om weer zwanger te zijn en ga nu nog meer proberen te genieten. Want dit is wel meteen de laatste, haha!!

 
Hoi Allemaal,
volgende week weet ik pas echt of ik zwanger ben, maar nu heb ik al het idee dat ik een lichte verhogen heb en dit blijft aanhouden. Zou je het hier aan kunnen merken of je zwanger ben?
 
Dat is druk geworden bij de februari moeders. Iedereen gefeliciteerd.
Ik heb gelukkig nog niet zoveel klachtjes. Vorige week was ik ontzettend moe, maar deze week gaat dat weer beter. Heb wel opgezette eierstokken, waardoor ik veel moet drinken en ....nog meer moet plassen. Komt door de punctie na de IVF behandeling.
Goed dat sommigen mee doen aan moeders voor moeders, die hormonen had ik juist weer nodig om zwanger te kunnen worden.
A.s. maandag heb ik mijn echo. Hierna heb ik regelmatig tot mijn 11e week echo's in het ziekenhuis. Hierna mag ik naar de verloskundige als alles goed blijft gaan.
Die onzekerheid waar iemand ook al over sprak heb ik ook.
Groetjes Macha
 
Hoi,

Wat leuk en herkenbaar al deze berichtjes, Ik ben ongeveer 5 weken zwanger van de eerste!
Dus hoor ik ook bij het februari clubje, ik ga dindsdag even bij de huisarts langs om te vragen wat ik moet doen.

Zeg hebben jullie het al rondverteld? (buiten deze site dan!!)

Rimke
 
hoi,

Helaas moest ik het mijn baas  al vertellen, want ik werk soms met giftige stoffen en rontgenstraling. En vanwege mijn, waarschijnlijk lage bloeddruk, voel ik me s'morgens echt niet fris, dus hij had het al in de gaten. Ik vind het niet erg hoor dat hij het weet, maar ik had graag mijn ouders als 1e verteld. Oh,ja, mijn vriendin weet het ook, want wij vertellen elkaar altijd ALLES!  Ik denk dat we het de ouders morgen vertellen, want straks horen ze het nog via via en dat moeten we niet hebben!!!!!

gr Kyra
 

Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Gaby ben 36 jaar en woon in den haag. Vorige week zondag hadden wij een positieve zwangerschapstest. Mijn uitgerekende datum zal dan ongeveer 12 februari zijn.
Maar morgen moet ik dus een echo laten maken omdat ten eerste mijn ongesteldheid heel erg onregelmatig was, en ten 2e omdat mijn vorige zwangerschappen niet helemaal probleemloos waren. Ik heb al 3 kids.
Mijn vriend loopt de hele dag met een smile van oor tot oor op zijn gezicht zo trots is hij.
Verder wil ik iedereen een fijne en hele voorspoedige zwangerschap toewensen !!!

Groetjes Gaby
 
Terug
Bovenaan