zijn er nog meer februari 2006- moeders?

Hallo allemaal,

Mijn naam is Linda, ben 37 jaar en wij weten sinds gisteren dat we zwanger zijn. Ik heb al een dochter van 18(!) en heb vorig jaar augustus een miskraam gehad in de 7e week. het is dus allemaal wel extra spannend nu. Kan niet zeggen dat ik op de bekende roze wolk zit hoor, ben toch wel wat gespannen maar dat zal wel goed komen.
eh kwaaltjes.....tja....bij de zwangerschap van de eerste (18 jaar geleden dus) heb ik nergens last van gehad. 1 dag een beetje misselijk en dat kwam waarschijnlijk van een griepje. Verder nooit ziek geweest of rare dingen gehad. Nu.....heb ik Dolly Parton borsten die erg gespannen staan en merk ik dat, zodra ik iets heb gegeten, ik een zwaar gevoel op mijn  maag heb. Heb wat krampjes in mijn onderbuik maar dat schijnt normaal te zijn .

uitgerekende datum: vermoedelijk 21 februari
Ik heb nog geen afspraak gemaakt met de Vk maar dat ga ik maandag doen. Zeker gezien de miskraam van vorig jaar.

groetjes

Linda
 
Hallo allemaal,

Ik ben 32 jaar en vanaf zondag weet ik dat ik voor het eerst zwanger ben. Natuurlijk helemaal blij. Maar afgelopen vrijdag een klein beetje  bloed verloren
Bij de dokter geweest. Even een week afwachten en dan nog een test doen. Maar ik den dat iedereen dat heeft vanmorgen een test  gedaan. ZWANGER. Nu vraag ik me af of iemand weet hoelang het duurt dat als je eventueel een miskraam hebt gehad je zwangerschapsverschijnselen houdt??????? Ik ben erg benieuwd. Want nu weet ik het eigenlijk nog niet. Ik doe vrijdag nog een test voor de zekerheid. Maar zoals het er nu nog voorstaat ben ik ook een februari 2006-moeder. Ben namelijk op 19 februari 2006 uitgerekend.

Ik wens iedereen heel veel plezier en succes toe.

Frederike
 
quote: prebouw reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-06-2005 07:15:28'));

Hallo allemaal,

Ik ben 32 jaar en vanaf zondag weet ik dat ik voor het eerst zwanger ben. Natuurlijk helemaal blij. Maar ik  afgelopen vrijdag een klein beetje  bloed verloren. Bij de dokter geweest. Even een week afwachten en dan nog een test doen. Maar ik denk dat iedereen dat heeft. Dus  vanmorgen een test  gedaan. ZWANGER. Nu vraag ik me af of iemand weet hoelang het duurt dat als je eventueel een miskraam hebt gehad je zwangerschapsverschijnselen houdt??????? Ik ben erg benieuwd. Want nu weet ik het eigenlijk nog niet. Ik doe vrijdag nog een test voor de zekerheid. Maar zoals het er nu nog voorstaat ben ik ook een februari 2006-moeder. Ik ben namelijk op 19 februari 2006 uitgerekend.

Ik wens iedereen heel veel plezier en succes toe.

Frederike



 
Hoi Lela + Allemaal,

Ben nieuw hier, en uitgerekend op 14 februari 2005. Ik hoop eigenlijk ook dat de baby komt op deze datum ha ha...

Dit is officieel mijn 2e zwangerschap, de eerste was een week of acht maar heb ik ivm mijn prive situatie af moeten breken, en dan nu de 2e "spontane" zwangerschap en ga nu de 6e week in...

Zijn er nog meer dames van Februari uit de regio Utrecht???

Liefs en succes
Christina
 
Help, het zal de zwangerschapsgekte wel zijn, ik ben dus uitgerekend op 14 februari 2006, maar dat hadden jullie al begrepen waarschijnlijk.

Veel liefs en succes
Christina





 
Terug
Bovenaan