Zijn er tuurders in de zaal?

Mttm en daantje wat balen zeg dat het is doorgebroken!
BenB wellicht idd een laat eitje. Als de testen straks oplopen dan is het positief.
Hier nog niet doorgebroken. Zag vanmorgen ineens weer bruine afscheiding (ipv roze of helder rood). Snap er echt niets meer van. Dus dacht ik waag een test, maar die is negatief. Ook geen tuurlijntje. Nod is 1 of 2 juni. Hoop dat het maar snel doorbreekt dan, want deze onzekerheid is echt niets. 

BenB owww je 2e bericht klinkt weer super hoopvol!
Ik loop nu naar huis om te testen, geen ochtendurine meer maar ach haha. Ik voelde vanochtend ook meer even om te checken. Vanochtend namelijk erg dunne ontlasting (omg wat horen hier toch een hoop vieze praatjes bij) en normaal ben ik verstopt tot ik ineens loeiend ongesteld word.
Maar baarmoedermond zit nog potdicht, terwijl ik die normaal ook voel verweken. Nouja toch weet een beetje hoop.... 

Maar ben trouwens ook bang dat ik m'n nod helemaal verkeerd heb berekend en dan gewoon alsnog over een paar dagen ongesteld word... 

OMG 
ik kan het gewoon niet geloven! Ik heb 1x foutpositief getest (1 van de eerste topics die ik hier maakte) dus toen er net een 2e streepje kwam dacht ik "jezus, wat? nee toch!" en meteen in de twijfel dus met al mijn krachten nog een beetje kunnen plassen.. en weer een streepje!!!!!
OMG
https://www.mupload.nl/img/6u4xfm.jpg 
OMG

Terug
Bovenaan