BenB het is in ieder geval anders bij jou dan andere maanden. Of dat een zwangerschap betekent weet je niet, maar het is wel opvallend. Ik blijf duimen.
Bo-Belle om de teleurstelling te voorkomen, probeer ik maar zoveel mogelijk vast te houden aan het idee dat ik ongesteld word. Als ik dan ongesteld word, is het geen mega teleurstelling.
Ik heb vanmorgen niet getest omdat ik er niet zo een behoefte aan had. Kwam waarschijnlijk ook door het vroege tijdstip en de onrustige nacht. Nu vind ik dat ik het ook nog gewoon twee dagen moet volhouden. Overdag testen heeft namelijk toch geen zin. Tenminste zo heb ik het altijd begrepen. En dat is ook een beetje mijn probleem. De drang om te testen komt 's middags of 's avonds. Op dat moment kan ik niet testen en als ik 's morgens wakker word, valt het wel weer mee.
Ik voel me vandaag wel een beetje raar. Mijn tepels blijven echt pijn doen. Als ik eraan kom, zijn ze echt gevoelig. Maar zoals ik al zei kan dat ook van een menstruatie zijn. Langzaam begin ik in mijn onderbuik ook een menstruatieachtig gevoel te krijgen dat een beetje doortrekt naar mijn rug.
Ik dacht altijd dat het mega duidelijk zou zijn of het een menstruatie of een zwangerschap zou zijn, maar sinds we aan het proberen zijn, weet ik wel beter.