Zijn er tuurders in de zaal?

mttm, spannend allemaal hè? Ja, ik zit net als jij nog 3 dagen voor NOD. Ik weet uit ervaring dat het nog alle kanten op kan. Hopelijk heb je vrijdag een positieve test!

Heb je wel nog symptomen waardoor je denkt dat het toch bijna wel een zwangerschap moet zijn? 
Ik hoop het stiekem ook, maar ik maak mezelf vooral wijs dat ik ongesteld ga worden. Ik heb geen zin in weer een grote teleurstelling. 
Het vervelende is ook nog dat mijn cyclus de laatste maanden onregelmatig is. Dus het kan best zo zijn dat ik vrijdag negatief test, maar pas dinsdag ofzo ongesteld word. 
Ik heb wel het idee dat deze keer mijn eisprong eerder was. Ik had in ieder geval eerder cervixslijm. 
Wachten, wachten, wachten...

Herkenbaar Mandareintje! Hier nog zo'n tietenknijper :) Ongeveer een week voor Nod erg pijnlijke tetten en dan ineens is het weer weg. Maar vorige cyclus deden ze gewoon de hele tijd pijn. Kan ook nog :p 

Mttm nog even volhouden :) Als het je echt onwijs teleurstelt als je een negatieve test krijgt kan je inderdaad beter nog even wachten... Hoe moeilijk het dan ook is. Maar als je er meer rust van krijgt zou ik het wel weer doen. 
Spannend BenB! Ik ook weer een negatieve test. Word een dure maand zo :p maar kan het niet laten. Al heb ik nu geen testen meer in huis en hoop ik te kunnen wachten tot vrijdag (dan stap ik t vliegtuig in dus wil ik wel sowieso testen). 
Maar ik zou net zo goed niet kunnen testen. Heb bij nader inzien niet echt perse aanwijzingen dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Behalve dan die fantasie om zwanger in Spanje te zijn. Ik ben vooral gewoon extreem verkouden met lekker veel slijm en een dicht zittend oor. Dus ja, ik voel me niet fit, ben duizelig en ook niet echt veel trek. Maar dat is denk ik 1 op 1 van mijn verkoudheid. 
Achja, we gaan het zien! En anders nog 3 cyclussen voor ik een doorverwijzing naar de gyneacoloog krijg. 

BenB het is in ieder geval anders bij jou dan andere maanden. Of dat een zwangerschap betekent weet je niet, maar het is wel opvallend. Ik blijf duimen. 
Bo-Belle om de teleurstelling te voorkomen, probeer ik maar zoveel mogelijk vast te houden aan het idee dat ik ongesteld word. Als ik dan ongesteld word, is het geen mega teleurstelling. 
Ik heb vanmorgen niet getest omdat ik er niet zo een behoefte aan had. Kwam waarschijnlijk ook door het vroege tijdstip en de onrustige nacht. Nu vind ik dat ik het ook nog gewoon twee dagen moet volhouden. Overdag testen heeft namelijk toch geen zin. Tenminste zo heb ik het altijd begrepen. En dat is ook een beetje mijn probleem. De drang om te testen komt 's middags of 's avonds. Op dat moment kan ik niet testen en als ik 's morgens wakker word, valt het wel weer mee. 
Ik voel me vandaag wel een beetje raar. Mijn tepels blijven echt pijn doen. Als ik eraan kom, zijn ze echt gevoelig. Maar zoals ik al zei kan dat ook van een menstruatie zijn. Langzaam begin ik in mijn onderbuik ook een menstruatieachtig gevoel te krijgen dat een beetje doortrekt naar mijn rug. 
Ik dacht altijd dat het mega duidelijk zou zijn of het een menstruatie of een zwangerschap zou zijn, maar sinds we aan het proberen zijn, weet ik wel beter. 

Bo-Belle, jammer dat jij nu ook denkt dat het waarschijnlijk geen zwangerschap is. Ik hoop het wel nog steeds voor je. 

Terug
Bovenaan