zijn hier ook mama's die weer proberen zwanger te raken van een tweede???

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Ja was eigenlijk benieuwd of er mama's waren die ook opnieuw zwanger proberen te raken voor een tweede!!! Helaas ga ik naar ronde 4 toe, had weer heel veel klachtjes of dacht ze te voelen maar werd toch ongi helaas, maar we gaan vol goede moed verder!!! Ons dochertje wordt op 2 oktober 7 mndjes!!!

Liefs Sandy

nee, ik ook nog niet.
Ik was van plan om eerst 9 maanden te "ontzwangeren", mijn lichaam weer wat reserves op laten bouwen.
Maar omdat ik een post partum (post natale) depressie heb  wil ik  eerst "beter" worden en daarna aan de slag voor de tweede! Het gaat gelukkig al weer wat beter dus ik hoop snel te kunnen stoppen met de pil...
liefs Pienne

da's nie niks pienne.

Wil  je nu direct weer stoppen met de pil zodra ja je beter voelt,  of wil je eerst nog ff genieten van je weer goed voelen voordat je weer stopt met de pil?

sterkte iig.

tja, das dus moeilijk!

Aan de ene kant wil ik ervan genieten dat ik me weer happy voel maar aan de andere kant wil ik zo snel mogelijk beginnen voor een tweede. De kans dat ik meteen zwanger ben is niet zo groot. Bij de eerste was ik na 5 maanden zwanger  en in de tussentijd kan ik genieten!!!
Ook vind ik het fijn als er niet al te veel tijd tussen de eerste en de tweede zit.
Ik denk dus dat we meteen voor een tweede gaan.
liefs Pienne

Hallo,

ons ventje wordt in oktober een half jaar en ik ben nu bijna 6 weken zwanger van de 2e.

Was niet helemaal zo gepland, , we deden het wel veilig maar het onding is gescheurd, hebben binnen een paar uur de morningafterpil ingenomen maar ben nu toch zwanger.

We zijn er zeker wel blij mee maar het is ook wel een beetje dubbel.........

Succes!

hoi

Indy is van december 2006 en ben inmiddels weer zwanger dus ook al snel. Dit word ons derde wondertje, niet helemaal gepland maar wel welkom, ook een gescheurd rubbertje hier.

Hey meiden,

Nou Pienne das zeker anders als je dit hebt gehad, hoop dat je toch weer snel de oude mag voelen en weer lekker van je kindje kunt gaan genieten!! En snap ook dat je dan gelijk weer zo'n mooi wondertje wilt!!!

Voor de andere meiden die al zwanger zijn das wel snel voor jullie maar wel leuk zo dicht bijelkaar had ik ook wel gewild dat het snel ging, maar ja je hebt het niet voor het zeggen hé!!! Gefeliciteerd en lekker genieten van jullie wondertjes in de buik!!!

En ik kan ook snappen dat er mama's zijn die denken voor mij nog ff niet!!!

Wel leuk om dit zo te lezen hoe iedereen er anders over denkt!!!

Succes allemaal!!!

Liefs Sandy

Terug
Bovenaan