Hey Sandy-girl!
Wat ontzettend jammer dat het niet gelukt is. Ik heb heel hard voor je zitten duimen, had het je zo gegund op je huwelijk zwanger te zijn! Het gaat lukken hoor, vast en zeker! Gelukkig heb je nu iets anders superleuks in het vooruitzicht. Gaat het goed met de voorbereidingen voor je bruiloft? Ik heb al voorpret voor je, geniet van deze tijd hoor, het is zó leuk! Knuffel voor Jessica.
Ha die Sweety!
Hoe gaat het bij jou, alles goed? Hoop dat de rust weer wat teruggekeerd is en dat het allemaal niet zo ernstig is. Knuffel voor Justin.
Het ziet ernaar uit dat ik weer een aantal weken moet wachten. Ik was zwanger, heb innestelingsbloeding gehad en alle andere kwaaltjes die ik de eerste keer ook had. Joepie, gelukt! dacht ik, maar helaas. Na een week waren alle kwaaltjes verdwenen en inmiddels een negatieve test, dus blijkbaar is er toch iets niet goed gegaan. Ik heb nog geen RD gehad, maar die zijn nu wellicht wat later omdat ik toch een week zwanger ben geweest. Ik baalde er erg van, maar kijk nu uit naar de volgende poging.
Hoi Vonneg,
Ik heb alle berichtjes nog eens gelezen en heb eerlijk gezegd niemand gezien die het heeft over kinderen nemen alsof je een pakje boter haalt. Misschien doelde je niet op mijn berichtjes, maar ik voel me toch aangesproken.
De eerste keer kreeg ik mijn 'pakje boter' zo'n beetje in de schoot geworpen, waar ik nog steeds heel dankbaar voor ben. Ik had dat absoluut niet verwacht. Nu ben ik alweer een paar maanden aan het dokteren om een tweede zwangerschap mogelijk te maken. Misschien heb je zelf heel lang op je wondertje moeten wachten of ken je mensen die dat hebben/hadden. Maar net zo goed als dat je er niets aan kunt doen als je lang moet wachten, kunnen sommigen er niets aan doen als ze (telkens) heel gemakkelijk zwanger raken. Ik kan er zelf echter ook niet goed tegen als mensen praten over kinderen nemen of iets dergelijks. Zo heb ik er altijd al over gedacht, ook al jaren voordat ik mijn eerste kreeg. Hoe dan ook, ik durf iig wel te stellen dat niemand in dit topic anderen (moedwillig) wil kwetsen.
Misschien, als je zelf de berichtjes nog eens leest, valt het je achteraf toch mee....
Groetjes,
Tess