zijn hier ook mama's die weer proberen zwanger te raken van een tweede???

Hoi kleine man,

Wat leuk zeg nou heel veel succes hé!!!
En geniet ook weer van die spannende tijd!!!
Het is toch anders als de eerste keer zeker te weten!!!
Laat je nog horne of het gelukt is???

Liefs Sandy

Hoi Marjo,

Sorry had je berichtje niet zien staan!!! Stond op de 2 de  bladzijde!!!  Wat erg voor jullie zeg das altijd een klap in je gezicht hé!!!
Weet er helaas ook over mee te praten voor ons dochertje had ik ook een mk gehad !!!
Meis heel veel sterkte de komende tijd en ik hoop dat een volgende zwangerschap beter verloopt!!!

Liefs Sandy

Hey Sandy-girl!
Wat ontzettend jammer dat het niet gelukt is. Ik heb heel hard voor je zitten duimen, had het je zo gegund op je huwelijk zwanger te zijn! Het gaat lukken hoor, vast en zeker! Gelukkig heb je nu iets anders superleuks in het vooruitzicht. Gaat het goed met de voorbereidingen voor je bruiloft? Ik heb al voorpret voor je, geniet van deze tijd hoor, het is zó leuk! Knuffel voor Jessica.

Ha die Sweety!
Hoe gaat het bij jou, alles goed? Hoop dat de rust weer wat teruggekeerd is en dat het allemaal niet zo ernstig is. Knuffel voor Justin.

Het ziet ernaar uit dat ik weer een aantal weken moet wachten. Ik was zwanger, heb innestelingsbloeding gehad en alle andere kwaaltjes die ik de eerste keer ook had. Joepie, gelukt! dacht ik, maar helaas. Na een week waren alle kwaaltjes verdwenen en inmiddels een negatieve test, dus blijkbaar is er toch iets niet goed gegaan. Ik heb nog geen RD gehad, maar die zijn nu wellicht wat later omdat ik toch een week zwanger ben geweest. Ik baalde er erg van, maar kijk nu uit naar de volgende poging.

Hoi Vonneg,
Ik heb alle berichtjes nog eens gelezen en heb eerlijk gezegd niemand gezien die het heeft over kinderen nemen alsof je een pakje boter haalt. Misschien doelde je niet op mijn berichtjes, maar ik voel me toch aangesproken.
De eerste keer kreeg ik mijn 'pakje boter' zo'n beetje in de schoot geworpen, waar ik nog steeds heel dankbaar voor ben. Ik had dat absoluut niet verwacht. Nu ben ik alweer een paar maanden aan het dokteren om een tweede zwangerschap mogelijk te maken. Misschien heb je zelf heel lang op je wondertje moeten wachten of ken je mensen die dat hebben/hadden. Maar net zo goed als dat je er niets aan kunt doen als je lang moet wachten, kunnen sommigen er niets aan doen als ze (telkens) heel gemakkelijk zwanger raken. Ik kan er zelf echter ook niet goed tegen als mensen praten over kinderen nemen of iets dergelijks.  Zo heb ik er altijd al over gedacht, ook al jaren voordat ik mijn eerste kreeg. Hoe dan ook, ik durf iig wel te stellen dat niemand in dit topic anderen (moedwillig) wil kwetsen.
Misschien, als je zelf de berichtjes nog eens leest, valt het je achteraf toch mee....

Groetjes,
Tess

heeeeeeeeee Tess,

Agosssssssss wat jammer nu....had je wel al een posi test gehad dan?
wat ontzettend balen joh, maar dan is het volgende maand wel raak hoor want die hormonen zitten dan echt in je lijf, dat had ik ook!! hopelijk werkt het bij jou dan net als bij mij en ben je na je ongi meteen zwanger!! Ik zal duimen!! had het erg leuk gevonden als we weer samen zwanger zouden zijn maar gun het je ontzettend hoor!!

hier gaat het prima, druk dat wel. Met Justin gaat het prima groeit als kool! zijn 1ste tandje is door nu zo schattig! en met Christian? alles goed??

succes en tot horens weer!
liefs sweety

Hee meissie,

Het zou super zijn als het de volgende keer zou lukken. Ik ben er positief over gestemd, maar ik durf er nog niet op te vertrouwen dat mijn cyclus al weer helemaal normaal gaat. Gewoon rustig afwachten dus...
De kans dat we samen zwanger zijn is sowieso aanwezig, het is alleen de vraag of we op dat moment even ver zijn .

Leuk hè, nu weer een tandje!  Christian heeft er twee, maar pas net hoor! Justin loopt hiermee aardig gelijk op. Het is zéker een schattig gezicht. Ook weer een nieuwe 'fase': dat tandenloze bekkie komt noooooooit meer terug! En grappig ook: iedere avond tandje(s) poetsen, hahahaha. Hij vindt het geweldig, wil het liefste een half uur op zijn tandenborsteltje kauwen!!!!  (Jammer dat deze smily niet wat vrolijker kijkt, dan was ie precies goed geweest hahahaha!)

Hé ik hoor hem, hij is dus wakker. An die Arbeit!!!

Knuffel van T+C voor jullie

Terug
Bovenaan