zijn hier ook mama's die weer proberen zwanger te raken van een tweede???

Ik ben na 12 maanden eindelijk "verlost" van mijn bekkeninstabiliteit. Het is in de 4e maand van mijn zwangerschap begonnen, en onze kleine man is nu bijna 8 maanden. Dus ik ben blij dat ik weer normaal mijn dingen kan doen. Echter mijn biologische klok dreunt hard in mijn hoofd, gezien ik "al" 38 ben....
We proberen het weer zodra de kleine vent wat zelfstandiger is, en ik er zlef ook aan toe ben....

Succes allen welke al aan het oefenen zijn, en voor diegene welke al een tweede verwachten

Grtz,vonneg

hai sandy,

van mij weet je al dat wij waarschijnlijk begin volgend jaar weer voor een tweede gaan proberen!! dan is Justin 10 maandjes oud, mooie leeftijd hahaha

succes hoor en we houden elkaar op de hoogte he!

liefs sweety

Wij hebben 2 weken na de geboorte van Sarah besloten de natuur zijn gang te laten gaan.Alleen ben ik nogsteeds niet ongesteld geweest, ik geef nog BV.
Ik ga dit weekend nog wel ff testen, ik ben misselijk, duizelig en zo vreselijk moe... Ik ben vanmiddag van ellende en vermoeidheid in bed gekropen, en dat terwijl ik gisteren om 20.00 uur naarbed gegaan ben, en vanmorgen om 09.00 uur weer opgestaan ben. ik weet nog dat ik bij sarah ook zo moe was, dus wie weet, het is in ieder geval heel erg welkom!!

groetjes liset mama van sarah 20-04

nog niet, jammergenoeg!

gelijk bij de geboorte had ik zoiets van daar wil ik er meeeeeeeeer van
maar de omstandigheden zijn nog niet ideaal
dus nog even afwachten
zijn op zoek naar groter huis ds de eerste voorbereidingen worden al getroffen
en als we dat geregeld hebben laten we de natuur zijn werk doen
en de eerste keer heeft de natuur dat heeeeeeeeeeeeeel goed gedaan

Hey Sandy,

Alles goed met jou? Ben ff weggeweest, had ff behoefte aan wat afstand van het forum.
Wat jammer dat het bij jullie nog niet raak is, hopelijk hoef je er niet lang meer op te wachten.

Vrijwel meteen na de geboorte van Christian wilde ik het liefst zo snel mogelijk weer zwanger worden; ik wilde zó graag nóg zo'n wondertje! Maar om mijn lichaam toch even wat rust te gunnen, besloten we te wachten tot 6 maanden na de bevalling. Intussen werd ik maar niet ongesteld, zelfs niet toen ik gestopt was met BV. Mijn hormoonhuishouding heeft doorgaans veel tijd nodig om z'n natuurlijke balans terug te vinden (was jaren geleden ook al na stoppen met de pil, heeft toen een jaar geduurd!), dus met een beetje hormonale hulp ben ik gisteren eindelijk ongesteld geworden! Intussen wel weer een nieuwe uitdaging erbij: inmiddels is gebleken dat mijn zwangerschap/bevalling hebben gezorgd voor een vertraagde schildklier werking. Eén van de verschijnselen is.... kleinere kans op ovulatie! Oftewel, verminderd vruchtbaar.

Nou ja, we zien wel. Ik wil nog steeds heel graag zwanger worden, maar ben er nu iets relaxter onder. We gaan gewoon proberen en hopelijk valt het allemaal een beetje mee. Ik krijg binnenkort waarschijnlijk medicijnen (hormonen) voor mijn schildklier en dan zou ik ook weer gewoon vruchtbaar moeten zijn. De vorige keer was het heel snel raak, dus wie weet... Vooralsnog hebben we dus absoluut geen klagen!

Succes allemaal met zwanger worden en voor de zwangeren: gefeliciteerd en geniet van deze nieuwe zwangerschap!

Groetjes,
Tess

Hey Tess,

Jeetje wat een verhaal zeg sjonge!!! Hoop toch dat ondanks alles je gewoon zwanger kunt worden en niet te lang hoeft te wachten!!! Ja als je iets graag wilt is het een domper als blijkt dat het langer zou kunnen gaan duren!!! Was eigenlijk nadat ik ging mindere met borstvoeding weer snel ongi, maar het loopt ook niet zo lekker als voordat ik zwanger was van Jessica!!! Heel verschillende cyclussen tot nu toe denk dat het alles te maken heeft met het ontzwangeren en weer je cyclus die op gang moet komen!!! Zit nu in ronde 4 alweer en nog niet zwanger we gaan nog 1 weekje flink klussen en wie weet is het zomaar gelukt, maar hoop nergens op we zien wel!!! Anders valt het zo tegen allemaal!!! Maar we hebben een wondertje dus als het niet lukt zijn we tevereden met 1 kindje!!!
Jij ook succes en we duimen hier!!!

Liefs Sandy

Ik was 10 maanden na de eerste zwanger vasn de tweede en dat viel me eigenlijk best zwaar. Ondanks dat we er toen echt wel aan een tweede toe waren. Maar mijn lijf was wel hersteld, maar had nog geen reserves. En die heb je voor een zwangerschap toch echt nodig. Ik wel tenminste. Wij willen heel misschien nog een derde, maar voorlopig dus absoluut niet. Als ik weer zwanger wil worden wil ik er weer een beetje van kunnen genieten en dat heb ik niet gekund van de tweede zwangerschap.

hoi hoi

Milan is nu 8 maand oud en ben 12 weken zwanger van de 5e..
moet zeggen dat het nu lekker gaat maar ja we zijn er nog niet he...
de andere kids hebben meer leefdtijd verschil maar ik vind dit ook wel erg leuk...

we zien wel hoe dat straks gaat..

groetjes mandy

Terug
Bovenaan