Hey Sandy,
Alles goed met jou? Ben ff weggeweest, had ff behoefte aan wat afstand van het forum.
Wat jammer dat het bij jullie nog niet raak is, hopelijk hoef je er niet lang meer op te wachten.
Vrijwel meteen na de geboorte van Christian wilde ik het liefst zo snel mogelijk weer zwanger worden; ik wilde zó graag nóg zo'n wondertje! Maar om mijn lichaam toch even wat rust te gunnen, besloten we te wachten tot 6 maanden na de bevalling. Intussen werd ik maar niet ongesteld, zelfs niet toen ik gestopt was met BV. Mijn hormoonhuishouding heeft doorgaans veel tijd nodig om z'n natuurlijke balans terug te vinden (was jaren geleden ook al na stoppen met de pil, heeft toen een jaar geduurd!), dus met een beetje hormonale hulp ben ik gisteren eindelijk ongesteld geworden! Intussen wel weer een nieuwe uitdaging erbij: inmiddels is gebleken dat mijn zwangerschap/bevalling hebben gezorgd voor een vertraagde schildklier werking. Eén van de verschijnselen is.... kleinere kans op ovulatie! Oftewel, verminderd vruchtbaar.
Nou ja, we zien wel. Ik wil nog steeds heel graag zwanger worden, maar ben er nu iets relaxter onder. We gaan gewoon proberen en hopelijk valt het allemaal een beetje mee. Ik krijg binnenkort waarschijnlijk medicijnen (hormonen) voor mijn schildklier en dan zou ik ook weer gewoon vruchtbaar moeten zijn. De vorige keer was het heel snel raak, dus wie weet... Vooralsnog hebben we dus absoluut geen klagen!
Succes allemaal met zwanger worden en voor de zwangeren: gefeliciteerd en geniet van deze nieuwe zwangerschap!
Groetjes,
Tess