zijn hier ook mama's die weer proberen zwanger te raken van een tweede???

Hoi meiden,

Ben weer kei hard van de roze wolk afgegeleden en dat doet pijn heel vee lpijn!!!
Heb toch vandaag de RD op bezoek gekregen naar ruim één weekje overtijd zijn baal er enorm van maar ja het is niet anders helaas!!! Heb toch wel een traantje gelaten hoor vanmorgen mijn vriendje heeft me lief getroosd maar ja het is het gevoel hé een wens die nu niet doorgaat!!! En nu moeten we wachten tot februari of maart 2008 vanwege ons huwelijk ,wil ik nu niet meer zwanger raken dan ligt de datum te dicht bij ons huwelijk en das ook niet fijn vandaar!!! Zo dubbel allemaal we hebben een gezond meisje daarom moet ik ook niet zeuren maar het zou alles nog completer maken, maar sommige wensen moet je vooruit schuiven!!! Moet het allemaal ff verwerken dus ga ff niet meer zoveel reageren en geef me ff de rust om het een plaatsje te geven!!!
Heel veel goeds voor jullie alllemaal!!! En succes voor diegene waar hetwel bij lukt!!!

Liefs Sandy

ach Sandy toch!!! wat jammer joh!! had zo gehoopt dat het wel raak was omdat je al 1 week over tijd was!! En snap dat je nu wil wachten tot volgend jaar ivm jullie huwelijk. Das ook leuk om naar uit te kijken he!! En dan gaan we volgend jaar samen er weer tegenaan want dan doe ik met je mee hoor!!! Het spijt me dat het niet raak was meissie, verwerk het maar ff en ff goed huilen en dan weer lekker verder en uitkijken naar je huwelijk!! laat nog wel ff weten hoe je huwelijk was he!!

veel stertke en heel veel geluk met alles, zal aan jullie denken!
toi toi

liefs sweety

Heee Tess

fijn dat jij ook zo geniet en blij bent om mama te zijn. Tis geweldig he! Hoe gaat het met je schildklier?? en met je NOD?? hopelijk is het raak bij je!! zal duimen hoor!! ik hoop dat je eerder zwanger bent dan ik, maar mocht het nog niet zo zijn volgend jaar dan gaan we er weer voor he net als de eerste keer!! was zo leuk!!

veel succes en duim hoor!!

liefs sweety

Hallo,

Op 21 maart 2008 wordt mijn eerste kindje 1 jaar, is nu dus 7 maanden. En ben nu inmiddels alweer 16 weken zwanger. Dit kindje was welleswaar niet helemaal geplant, maar ben wel super blij met de zwangerschap van ons tweede kindje.

Groetjes

Hey sweety,

Bedank hoor meis, ben er wel weer een beetje overheen!!! We hebben al een mooi lief wondertje!!!
En ons meisje is vandaag precies 8 mndjes oud wat gaat het snel hé!!
Zeker te weten dat we elkaar dan weer tegen komen op het zwanger worden forum lijkt me gezeelig!!
En ga me nu helemaal op de bruiloft storten das ook bijzonder om te doen hoop dat het ook één van ons mooiste dagen wordt net als de geboorte van Jessica!!!
Geniet lekker van je mannetje hopelijk gaat alles goed met hem!!!
We spreken elkaar nog!!!!

Ben ff je naam kwijt maar van harte gefeliciteerd hoor met je zwangerschap!!!
Leuk zo dicht bijelkaar dat was ook onze wens maar ja soms loopt dat anders!!!
Geniet van je zwangerschap en hopelijk blijf je je goed voelen succes hé!!!

Liefs Sandy

Ik kan er dus niet zo goed over, alsof jullie over een tweede praten "alsof je een pakje boter koopt", er zijn hier vast mensen welke met de grootsts mogelijke moeite zwanger van de eerste zijn geworden en maar mogen hopen dat ze zwanger worden van een tweede......Een baby neem je niet, die krijg je!

Groetjes vonneg

Hoi Vonneg,

Je hoeft mij niet te vertellen dat er ook meiden zijn die er heel lang over doen om zwanger te raken en we hebben het niet over boter kopen zo denk ik er helemaal niet over hoe kom je daarbij!!!!
Vindt het ook vreselijk voor meiden die er zo lang op moeten wachten, zo erg dat ik hier op het forum nog steeds contact met ze heb!!!!
Dus vindt je opmerking wel een beetje misplaatst!!!!
Maar goed das jouw mening ik heb een andere mening hierover!!!
Verders wil ik er niks over kwijt heb geen zin in!!

Grtjs sandy

hallo

onze zoon is nu acht maanden.
Van af vandaag gaan we het weer proberen.
Kijken of we volgend jaar onze zoon een broer of zusje kunnen geven.

ik heb helaas net een miskraam op 10 wken  gekregen.

Het was heel erg welkom. we gaan volgende maand weer proberen.

Gelukkig hebben we op de eerste niet lang hoevenwachten en de tweede zwangerschap was in een keer raak. dus wie weet over een paar maanden weer in zwanger.

Terug
Bovenaan