zijn hier ook mama's die weer proberen zwanger te raken van een tweede???

hallo pienie..
onze eerste zwangerschap heeft 6 mn dop zich laten wachten. ik had in mijn achtr hofd zal nummer 2 ook zo 6 mnd later zijn of nie, je hoort wel vaker met een volgende dat het sneller raak is omdat je dan veel minder bezig bent als met nummer 1

nou met 15 mnd oud van onze eerste zijn we gestart zwanger te worden van nummer 2 en ja hoor direcht raak!! ze schelen op 3 dagen na precies 2 jr

het is moeilijk te zeggen of een tweede ook zo laat wachten als bij jou met 5 nd.

ja ik zou zelf totaal er niet aan moete denken al om weer met 3/5 maanden na mijn bevalling weer zwanger te raken van de volgende. okal mis ik het leven in mijn buik heel erg!! bij de eerste heeft dat 12 mnd geduurd dat ik het leven in mijn buik miste, nu mt mijn 2de heb ik dat ook weer

het verlangen naar een zwangerschap, leven in je buik , is heel wat anders dan het verlangen naar het opvoeden van een kindje.
iemand zei dat tegen mij en ja ze heeft gelijk ook. verlangen naar een zwangerschap heb ik nog steeds!! maar weer een kindje p te voeden dat nog niet.
ik denk dat de leeftijd ook erg mee speeld, mensen die laat iemand leren kennen en pas met hun 35 voor eerste kindje gaan dat ze snel weer zwanger willen raken van de volgende , dan iemand die haar an leert kennen op haar 24/27ste .

succes allemaal

Hahaha nummertje twee wordt binnenkort al weer 8 jaar, dus voor een tweede gaan zit er niet meer.

Nummer 3 is nu 18 maanden geweest, wat een geweldig kereltje, en nummer 4 die is nu 6 maanden en gaat de hele box door.

Tijd voor nummer 5???

En waar eindig ik dan, roep ik over anderhalf jaar zeker, hup we gaan voor nummer 6, komt nummer 7 zeker gelijk mee.

Meiden geniet van de mooie tijd, enne een tweede, derde, en vierde is echt geweldig leuk, net als de eerste.

Miep

Hai Sandy!

Wat gek, de tijden kloppen niet bij de berichtjes. Ik ben twee weken geleden ongi geworden, en bij mijn berichtje staat dat ik het vorige week zou hebben geschreven. Nou ja.

Ben inderdaad met hormoon medicijnen begonnen en dat scheelt wel, voel me nu toch wel beter. Mijn temp is nu ook weer normaal (die ging de hele tijd alle kanten uit, dus geen touw aan vast te knopen). We zijn nu lekker druk met klussen :) en dan maar weer afwachten... Ik weet niet hoe lang mijn cyclus nu zal zijn, dus heb ik de hulp van de ovulatietest en de thermometer ingeroepen...
Hoe gaat het bij jullie? Tijd om te klussen of zit je te duimen dat de rode duiveltjes wegblijven?

Liefs,
Tess

Hey Tess,

Wat fijn dat je hormonen nu wat beter werken, hoop dat het gelijk mag lukken bij jullie!!!
Klus ze en de duimen draaien hier voor je hoor!!!
Ben nu aan het afwachten of ik de RD krijg, maar nog niks had de 20 oktober mijn NOD!!!
Dus ik wacht nog tot woensdag en dan kan ik testen!!!!
Ben nu trouwens weer ziek gisteren de hele dag boven de pot gehangen was echt niet leuk meer!!!
Ben nog een dweil, heb me voor vandaag ziek moeten melden, voel me zo slap, maar hoef nu niet meer over te geven gelukkig!!!!

Nou succes meid en als ik nieuws heb hoor je het wel!!!

Liefs Sandy

Ik ben blij dat ikzelf weer wat normaal in mijn vel zit en hou me eerst nog niet bezig met een tweede. Ik had een verergerde bekkeninstabiliteit na de bevalling en ons zoontje had een gescheurd spiertje en aangetaste zenuw. Dit alles doordat hij vacuum geboren is....
Afijn, na 7 maanden van fysio en osteopaat ben ik toe aan rust en ben ik blij ook dat mijn hormonen weer wat "normaal" doen...
Ik wil ook eerst even wachten tot hij wat groter is, en hij zichzelf wat redden kan...Mijn buurvrouwtje heeft ook twee vlot na elkaar gekregen en die heeft er spijt van omdat ze zoveel dingen tegelijk heeft (poepluiers, voedingen, opvoeding van haar dochtertje , enz, enz)

Groetjes vonneg

heeeeeeeeee Tess en Sandy

Hoe gaat het met jullie?? las dat jij ook weer voor een 2de bent gegaan he Tess en dat Sandy op haar RD zit te wachten die hopelijk niet komen!! spannend allemaal hoor!!
wij zelf wachten nog ff tot volgend jaar voor een 2de. Justin is nu 6,5 maand en ik geniet heel erg. Er speelt ook veel mee achter de schermen dus eerst beetje rust in de tent dan zien we wel weer verder!! jopelijk doen Christiaan en Jessica het goed?

Nou toi toi, hopelijk lees ik snel een goed bericht van jullie!!
liefs van mij!!!

Hey Sweety!

Wat fijn dat je zo geniet van Justin! Ik vind het echt super om mama te zijn. Christian is meestal vrolijk en een clowntje, maar kan ook lekker dromerig voor zich uitstaren, heel schattig. Ik moet vaak om hem lachen. Hij kruipt inmiddels en zijn eerste tand komt door, het is onvoorstelbaar hoe snel het gaat! En eigenlijk vind ik het ook wel een beetje jammer dat de tijd van het tandenloze bekkie (bijna) voorbij is, dat komt nooit meer terug! (Tenminste, dat hoop ik nooit mee te maken!)
Voor mij is het inmiddels weer wachten op de rode duivels of liever op de NOD! Groot gelijk dat jullie nog even wachten. Als het nog niet goed voelt, is dat beter toch? Hoop- dat er niks ernstigs speelt... Ach en je weet maar nooit, straks zijn we tóch weer tegelijk zwanger! Zou dát even jolig zijn!

Ha die Sandy,

En, hoe staat het ermee? Heb heel hard voor je geduimd - hopelijk heeft het geholpen!

Liefs,
Tess

Hey Sweety,

Wat lekker dat het bij jullie ook zo goed gaat!! Je kunt zo lekker genieten nu hé!!!
Ook hier gaat alles goed met de kleine meid ze is al zo groot joh!!! Almeer dan 72cm en bijna 10kilo's dus lekker mollig!!! Ook Jessica heeft 1 tandje en is lekker meisje die altijd vrolijk is en allemans vriendje tot nu toe dan hé!! Op 2 november is ze alweer 8mndjs oud niet te geloven dat het zo snel gaat!!!
Ben inmiddels alweer 1 maandje aan het werk en het bevalt ook goed dat had ik van te voren niet verwacht!!! Ze doet het ook erg goed op het KDV ze vindt het daar erg leuk en gezellig met al die kindjes!!!
Nou geniet maar lekker van je mannetje en als je er weer klaar voor bent komt er ook wel een tweede voor jullie!!!

Hoi Tess,

Wauw dus ook spannend voor jouw je zit op het wachtbankje!!! Ga ook hard voor jouw duimen!!!
Wie weet is het zomaar raak voor je kan toch!!!
Hier is het ook spannend!!! Ben nu precies 1 weekje overtijd en ben van de week bij de gynecoloog hier geweest en toen was de test nog negatief!! Maar ik had 50% kans op een zwangerschap!!!
Dus moet nu afwachten tot dinsdag of ik toch niet de RD op bezoek krijg, dan moest ik weer testen en als die positief was moest ik woensdag meteen terugkomen voor verder onderzoek!!! Dus nog 3 dgn wachten pfff wel moeilijk als je een testje in huis hebt, hihi!!!
Hou jullie op de hoogte!!!

Dikke knuffels van ons Sandy & Jessica

Terug
Bovenaan