zijn jullie het ook al zo zat?

en ja hoor........ hier heeft er eentje de hik... ben nu weer helemaal gelukkig nu ik dr weer even goed voel..

Alleen...... ze ligt wel erg laag lijkt t , nu ik zit voel ik helemaal in mijn bekkenbodem dat ze hikt!  Moet er van plassen hahahahaha

ik mag woensdag naar de vk, en dinsdag een liggings en groeiecho...

haha hier denkt manlief dat we donderdag niet meer halen, ik ben natuurlijk al 38 wk en 4 dg dan he? ach we zien wel en proberen maar geduldig af te wachten, maar ik hoop voor ons dat we niet meer naar de vk hoeven en dat ze hierheen komt hihi

Nu schijnt de zon weer, wat een raar weer zeg!!!

Ik moet eigenlijk nog een beetje knutselen hier maar heb ik ook geen zin in, heb echt geen last van nesteldrang vandaag dus vandaag zal ze niet komen haha ben echt futloos pffff

liefs Daantje

Spannend, hè, meiden, jullie zitten al lekker in de 38 weken. Ieder moment kan HET moment zijn. Ik voelde mijn kleintje woensdag en gisteren heel veel maar nu is het weer minder, het verschilt erg.
Hier ben ik ook al een paar keer voor niks naar de brievenbus gelopen, bleek ook de wind te zijn. En we hadden net een fikse hagelbui, de winter komt er nu toch echt aan.

Na een zwak zonnetje begon het hier net weer te hagelen en daarna weer sneeuw. *zucht* Ik ben echt totaal geen wintermens en ik ben zelf nog wel in januari geboren!

Hey daan, dan doe je vandaag toch lekker even niks? Leuk filmpje ofzo kijken?

Rustig op het eind??? Nou daar doet die van mij echt niet aan mee......Nog steeds erg druk!! Het had ook nog voldoende vruchtwater om zich lekker vrij te bewegen en dat doet de kleine dan ook met veel plezier...Ik moet eerlijk zeggen dat het nu niet meer zo lekker is er zit al veel kracht in zo'n klein mensje. De baby drukt ook wel eens onder dan kan ik gewoon niet lopen omdat het zo'n zeer doet...Nou ja nog 10 daagjes (.....)
ik hoop op minder maar toch echt niet meer....
Laat maar komen hoor de kleine ligt nu al zo'n 3 weken supervast ingedaald dus waar wachten we nog op hahaha...

Ik was (dacht ik) van mijn mega verkoudheid af, zit ik nu met een flink ontstoken bijholte...Zelfs mijn kaak en oogkas doen er zeer van en alles wat er bij hoort (dus hoofdpijn en vééél pijn in wang). Heb aan vriendlief gevraagd of hij morgen thuis wil blijven (werkt vaak op zaterdag) en dat doet ie ook, de schat!

Hier ook harde wind,regen, hagel en kooooooouuuuuuuuuud!!

He bah Jessica, ben je er nog niet vanaf. Ook jij dus rustig aan doen! Wel fijn dat je vrioend morgen lekker thuis blijft. het wordt morgen helemaal petweer dus dan kunnen jullie gewoon lekker samen in huis zijn.

Tja voor jou wordt het natuurlijk ook met de dag spannender. Die van mij logt ook al een paar weken "vastgeroest" in mijn bekken... ik hoop dat er snel beweging inkomt. Ik HOOP toch echt op zondag ahhah, maar ja... ik ben bang dat ik net zo goed ergens rond 20 dec aan de beurt ben.

Ik wil haar gewoon zo graag in mijn armen houden!

Hallo meiden,

wat heerlijk dit forum... al die herkenbare klachtjes... Ik ben zelf (pas) eind december uitgerekend van mijn derde, mijn vorige 2 zwangerschappen heb ik redelijk klachtenvrij doorlopen, maar nu.... ik heb zo ´n ontzettende pijn in mijn liezen en er tussenin.  Wat is dat? Het lijkt wel of ze in de fik staan en vooral opstaan en beginnen met lopen doet erg veel pijn, maar ik kan mijn draai in bed ook niet meer vinden. Dinsdag is mijn verlof begonnen en sinds die dag is mijn jongste ziek. Koorts, hoesten, verkouden, oorpijn, niets erntigs dus... maar ze is wel zielig en heeft veel aandacht nodig, ook ´s nachts.

Noah... dat misselijke en overgeven lijkt me verschrikkelijk, ik kan me voorstellen dat je niet kan wachten tot je je weer normaal voelt.

Mag ik nog even doorgaan met klagen... de baby ligt ook nog eens in stuit. Ik las dat die van Bibi gedraait is... ik hoop ook zo erg dat dat bij mij ook gebeurd? Ligt de baby nu ook lager bij jou? Ik heb het gevoel dat die van mij zo hoog ligt, helemaal tegen maag en longen aan, lijkt me heerlijk als het wat gaat zakken.

Hoi Aline welkom hier!

Vervelend dat je zo'n last hebt van je liezen. helaas kan ik zo niet zeggen wat het kan zijn. Ik wilde al zeggen indalingspijn, maar ik begrijp dat die van jou dus in een stuit ligt. Misschien toch je vk even vragen?

Terug
Bovenaan