zijn jullie het ook al zo zat?

Ja, een goeie tip voor meer energie is hier ook welkom. Tenminste voor meer energie, eigenlijk voor überhaupt energie . Ik zit al na te hijgen op de bank als ik een was in de wasmachine heb gedaan. Ach, we moeten nog maar even, zullen we maar denken.
Lekker is dat, hè, Weekee, effe een beetje klagen op het forum, lucht op

Ja Bibi dat lucht zeker op. nou vandaag mag ik niet klagen want ik heb al wortels en uien gekookt voor de hutspot van vanavond (aardappels schil ik straks) en ik heb al twee wassen erdoor voor vandaag. Ik ga dus zo ECHT nog even proberen stof te zuigen 9in ieder geval boven) en dan zien we wel weer verder.

Ja, ik ga ook even mijn zinnen verzetten, ik heb er een was door en die ga ik nu ophangen en dan nog een nieuwe was erin. En de vaatwasser moet gevuld worden en de keuken heeft weer een doek nodig, genoeg te doen dus pfffffffffffff

Heb je lekker kunnen stoffen en even je zinnen kunnen verzetten?

@Weekee:Nou Sintmaarten lopen met Yara was leuk alleen denk maar niet dat ze zong..Dat moesten papa en mama doen en zij liet haar lampion zien en haar tas zat evengoed vol met snoep..In de auto hele liedjes zingen en dan heel blij zeggen; Ja ik kan het wel....

Hier ook weinig energie hoor...ik moet echt doorgaan als ik tussendoor ga zitten is het klaar...pfffff laatste loodjes...wegen ECHT het zwaarst...Ben nu ook nog eens mega snotje verkouden en heb overal spierpijn werkt ook lekker   mee aan mijn energie....

Ja, het is wel aardig gelukt. Heb de vaatwasser ingeruimd en die heeft gedraaid, en ook de wasmachine en dat hangt al te drogen. En de droger leeggehaald en opgevouwen, dus het valt niet tegen . Verder ben ik even lekker een warme douche gegaan en heb alles even door laten dringen van wat me vandaag allemaal verteld is. En dan eens even één en ander op een rijtje gezet, werkt prima onder het warme water.

Bibi: wat kan zo'n warme douche dan lekker zijn he? Ik ben blij dat je dingen op een rijtjke hebt kunnen zetten. ik kijk ook mee in je andere topic over draaien of keizersnede en ik denk dat je het gewoon even moet laten bezinken en daarna de keuze maken waar JIJ je het prettigst bijvoelt. Een keizersnede draagt natuurlijk de minste risico's met zich mee, dus misschien is dat voor jou doorslag gevend. Bovendien is een keizersnede natuurlijk geen drama en worden er op die manier heel veel mooie en gezonde kindertjes ter wereld gebracht.

Jess: hahaha, ja dat had mijn nichtje dus ook. Die kwam aan de deur en stak de lampion om de hoek en zij verstopte zich. Heeeeeeeeel zachtjes hoorde ik wat woordjes. Grappig dat Yara dat ook deed en dan in de auto zijn ze heel wat he? Dan kunnen ze het inderdaad wel.
Ach, gaat om het idee en ze heeft lekker snoepjes gekregen.

Ja idd wat Weekee zegt, ik lees dus ook mee bij dat topic en moet je eerlijk zeggen dat ik me ook al een beetje aan het voorbereiden was toen ons meisje verkeerd leek te liggen en ik had de beslissing zelf al gemaakt, ik wilde geen draaipoging, dus een geplande keizersnede, nu ben ik natuurlijk heel blij dat ons meisje goed ligt, maar het is gewoon even het ideaalbeeld los laten, dus misschien geen natuurlijke bevalling maar een keizersnede!

Maar goed ik houd hoop dat jouw kleintje nog draait, positief blijven!

liefs Daantje

Terug
Bovenaan