A
Anoniem
Guest
Zo dames wat waren jullie vroeg op vandaag! Wij lijken het er echt van te nemen op onze gezamenlijke vrije dagen. waar de aanstaande pap eerder ook nooit langer dan tot een uur of 9, uiterlijk half tien in bed kon blijven liggen... zijn we afgelopen dinsdag EN vandaag niet voor 11 uur ons bed uitgekomen. Erg toch? Nou ja, nu het nog kan he?
Maar goed, nu moet ik ook zeggen dat ik de laaste nachten de tijd van 2 uur nog op de klok zie voordat ik in slaap val. Tegen middernacht begint het bij mij enorm te rommelen en is het druk in mijn buik...dan kan ik ERCHT niet slapen, hoe moe ik op dat moment ook ben. Dus dat ik even wat langer blijf liggen is niet zo gek.
Na het eten even snel wat kleine klusjes gedaan met zijn 2-en en nu weer wat relaxen.
Ik hoop dat jullie ook allemaal een fijne zaterdag hebben!
Maar goed, nu moet ik ook zeggen dat ik de laaste nachten de tijd van 2 uur nog op de klok zie voordat ik in slaap val. Tegen middernacht begint het bij mij enorm te rommelen en is het druk in mijn buik...dan kan ik ERCHT niet slapen, hoe moe ik op dat moment ook ben. Dus dat ik even wat langer blijf liggen is niet zo gek.
Na het eten even snel wat kleine klusjes gedaan met zijn 2-en en nu weer wat relaxen.
Ik hoop dat jullie ook allemaal een fijne zaterdag hebben!