zijn jullie het ook al zo zat?

Zo dames wat waren jullie vroeg op vandaag! Wij lijken het er echt van te nemen op onze gezamenlijke vrije dagen. waar de aanstaande pap eerder ook nooit langer dan tot een uur of 9, uiterlijk half tien in bed kon blijven liggen... zijn we afgelopen dinsdag EN vandaag niet voor 11 uur ons bed uitgekomen. Erg toch? Nou ja, nu het nog kan he?

Maar goed, nu moet ik ook zeggen dat ik de laaste nachten de tijd van 2 uur nog op de klok zie voordat ik in slaap val. Tegen middernacht begint het bij mij enorm te rommelen en is het druk in mijn buik...dan kan ik ERCHT niet slapen, hoe moe ik op dat moment ook ben. Dus dat ik even wat langer blijf liggen is niet zo gek.

Na het eten even snel wat kleine klusjes gedaan met zijn 2-en en nu weer wat relaxen.

Ik hoop dat jullie ook allemaal een fijne zaterdag hebben!

Je hebt volkomen gelijk hoor Weekee, dat je lekker blijft liggen nu het idd nog kan. Dat brak mij bij de eerste heel erg op, die gebroken nachten, dus zolang je uit kan slapen, DOEN !

Groot gelijk hoor! Het kan nu nog lekker, dus waarom niet. Zou ik ook doen hoor!! Straks komt het slaapgebrek eventueel wel en nu kun je het er nog even van nemen!

Hier een druk ochtendje gehad, maar vanmiddag weinig gedaan. Dochter was na een klein uurtje weer wakker en toen ik haar uit bedje haalde begreep ik ook wel waarom..... dat een volle luier en die lucht!!!
Daarna lekker rustig aan gedaan. Filmpje erbij en wat kleien. Zo komt vriendlief thuis van werken en dan hebben we ook lekker samen weekend, niets op de planning voor morgen.

Liefs Noah

Hoi Allemaal!

Nou vandag ben ik t wel een beetje zat, ik kan niet eens meer 5 minuten staan omdat ik in de rij voor de kassa sta.. pffff.   hele tijd zere rug. Gisteren op de bank gezeten, liggen kan echt niet meer en hele tijd steken in de schaamstreek... Gisteren ook laag in d ebuik hele tijd drukkende pijn, is dat nu indalingspijn dames? Ben wat leter dan jullie dus kan gelukkig wel veel aan jullie vragen..

ben er wel een beetje bang voor dat ik straks helemaal alleen op ons forum zit te tiepen... ik ben echt pas op 30 dec uitgerekend en als t goed is zijn jullie dan allemaal al bevallen!

Liefs, Sas

Ja, sas, dat is idd indalingspijn, die steken en die druk onderin. Goed teken, dan is het bij jou ook allemaal aan het beginnen . Ik hoop ook idd wel voor 30 december bevallen te zijn, maar ja, dat hoeft niet hoor. Ik kan ook nog tot 3 januari doorlopen. Dus geen nood, ik denk dat ik ook nog wel een poosje op het forum ben.

@Noah, lekker vooruitzicht, een dagje niks. Ik wil morgen even checken of ik nu echt alles in de ziekenhuistas heb gedaan en de wieg helemaal in elkaar zetten en dan 's middags hebben we een dubbele verjaardag, dus daar gaan we naartoe. En dan 's avonds doe ik ook niks meer. Ik wil steeds rustig aan doen, maar er is de laatste (en komende) dagen iedere keer wel wat, lijkt het

Ik kan ook nog lopen tot 28 dec (bij 42 weken) en 4 januari (bij 43 weken) waar ze voor waarschuwen in mijn ziekenhuis..... Hoop dat het eerder uit zichzelf begint, maar alleen zul je hier niet typen hoor..... ben veel te benieuwd hoe het met iedereen gaat, dus ook met jou hoor!!

Die indalingspijnen zijn niet fijn.... ze kunnen echt zomaar komen opzetten en dan weer een poos niet, althans hier. Ons kindje ligt nu helemaal vast, maar heb wel het idee dat het nu nog dieper komt (als dat kan)..... heel erg vanmorgen..... .... ik moest niezen en kon direct een schone onderbroek aantrekken , nog nooit gehad en ik hoefde niet eens nodig te plassen...., maar blijkbaar had ik geen controle meer over mijn bekkenbodem... Vandaag nog wel een paar keer moeten niezen, maar geen ongelukjes meer gehad.

Ja heerlijk een dagje niets..... heb tot nu van vriendlief ook nog geen plannen gehoord, dus het gaat goed! Ben al wel helemaal klaar voor 5 december, maar zal morgen toch even kijken of ik de zak van vorig jaar nog bewaard heb, anders maandag nog even halen.

Kreeg vanmiddag een geboortekaartje van pufclub waar ik niet zo goed op wist te reageren... Een paar weken terug is ze nog met haar partner op pufclub geweest en nu stond er... mijn dochter... ik noem haar..... en alleen haar voornaam met adres  eronder. Lijkt me niet echt een fijne situatie. Heb een kaartje terug gestuurd, met "gefeliciteerd met de geboorte van xxxx" en dan onze namen eronder. Kan toch best, ik ken haar voor de rest  niet.

Liefs Noah

Hoi Noah,
Nou, dat had ik gisteren en vandaag dus ook dat niezen! Meteen een schone onderbroek aan getrokken.

Nog 1 dagje de kans op een november baby, dacht echt dat het deze maand nog zou gebeuren... Ben woensdag uitgerekend en al langer zwanger dan ik ooit geweest ben (1e 39 wkn, 2e 38+3 wkn)... Voor mijn gevoel loop ik "over tijd" al is dat natuurlijk niet zo. Maar doordat ik 3 weken geleden al zulke voorweeen had leek het erop dat ook deze eerder zou komen. Heb ook nu constante menstruatiepijn en een beurs gevoel in mijn schaambot. Slapen op zich gaat wel beter, maar alles doet zeer (schaambot, heupen, schouders). ik voel me ook zo'n klaagmiep, terwijl ik de andere 2 zwangerschappen echt fluitend heb doorlopen. Ik kan het echt niet veel langer meer volhouden. Moet maar eens ananas kopen!
Misschien komt de baby maandag wel, dat was mijn oma's verjaardag.

Gr. Sonja
(39+3 wkn)

hai Noah, wat een vervelende situatie zeg van je pufclub... lijkt me echt heel erg als net voor de bevalling  de partners uit elkaar gaan...

Tuuk is t niet raar als jij een kaartje stuurt met beide namen, jullie zijn toch gewoon bij elkaar toch? Zal ze ook niet raar vinden denk ik hoor.

Dat plas verhaal had ik ook vandaag hahahahahha, ik stond boven en moest ineens niezen, die voelde ik neit aankomen en ook maar snel naar de wc gerend en een schone onderrbroek aangetrokken hahahahha

Terug
Bovenaan