zijn jullie het ook al zo zat?

haha weekee, wat een verhaal leuk zeg maar voor jou wel een tegenvaller natuurlijk.
hier ook nog niks aan de hand, zou te mooi zijn om waar te zijn. volgens mij is het kindje wel weer ingedaald. De kinderen zijn even op visite dus ik duik zo lekker mijn bedje in . heerlijk.
groetjes lies

Hahaha Weekee,
wat een hilarisch verhaal! Wat kan een drol toch in de weg zitten...

Nou hier ook een erg onrustige nacht. Om 3 uur naar de wc en daarna opeens erge menstruatiepijn, moest het echt wegzuchten! Toch in slaap gevallen, dan weer meer en dan weer minder last. Manlief was ook even wakker en ik dacht echt serieus dat het begonnen was...
Helaas, ik werd gewoon weer om half 7 wakker en man is gaan werken.
Ik wil gewoon dat het doorzet  
Ook nu heb ik een erg "zware" onderrug, weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven. Ga zo even liggen: jongste slaapt en oudste zit een dvd te kijken, even rust dus.
Ben al met de auto naar de garage geweest, nieuwe uitlaat. Dus ook een uur in het winkelcentrum rondgehangen totdat de auto klaar was. Ben nu moe...
Gr. Sonja

Hey Aline,
Die moxa en acupunctuur heeft bij mij geen effect gehad, althans niet dat ik er iets aan gehad heb. De volgende dag had ik alweer een ziekenhuisopname, maar die had ik zonder moxa ook gehad. Ik mocht gewoon 2 dagen naar huis om uit het ziekenhuis te zijn, wetende dat het toch snel weer slecht zou gaan en er weer een opname zou volgen, maar naar een aantal weken is het wel lekker om 2 of 3 dagen thuis te zijn.

Die reiniging klopt wel hoor Weekee, bij de ene begint het al 2 weken van tevoren en bij de andere kan het ook nog tijdens de bevalling zelf zijn . Had het de dag voordat de bevalling begon, het was toen een hittegolf en dacht echt dat ik wat verkeerds gegeten had. Bleef naar de wc lopen, durfde geen boodschappen te doen.

Liefs Noah

@ Weekee en Son,

Volgens mij zitten jullie er net zo op te wachten als ik. Dat is toch irri he. Ik ga het niet meer doen hoor haha, ben al hele dag lekker op mijn gemak vanalles aan het doen en ga zo een chocotaart bakken in mijn gloednieuwe oventje en daarna denk ik even heerlijk op bed liggen. De kids komen pas om 5 uur vanmiddag thuis dus ik heb het rijk alleen. Die bevalling begint wel ergens vroeg of laat.....of je gaat aan de schijt hahaha...

Groetjessss

@ weekee...wat een verhaal hahaha..maar het kan je flink dwars zitten! ik hoop voor je dat het snel begint!!! wanneer ben je eigenlijk uitgerekend??

Ik ben zo blij dat er een aantal "ervaringsdeskundigen"zijn hier. Maakt me toch wat zekerder hihi.

Jess ik ben 6 december "pas" uitgerekend, dus op zich moet ik ook helemaal nog niet klagen hoor, maar als je lichaam zo met je op de loop gaat....zucht.

@ Petra: ja, ik heb vanmiddag ook resoluut besloten me niet meer druk te maken. genoeg leuke dingen deze week. Oma zondag jarig, zusje dinsdag en dan volgende week natuurlijk 5 dec. Ik ga gewoon lekker genieten van de dagen dat mijn kindje zich niet aandient. Zoveel leuke dingen te doen. Ik ga ook misschien maar eens even weer aan het bakken..slagroomsoesjes ofzo. Kan ik morgen wel even wat voor ophalen.

Ja meiden, het zou heel goed kunnen dat jullie er teveel mee bezig zijn. Als je bij ieder dingetje denkt, dit is het, dan kan het alleen maar tegenvallen als het niet zo is. Maar ja, je wilt zo graag, hè.
Dat bakken is helemaal zo'n slecht idee niet, misschien morgen een lekkere appeltaart maken of een heerlijke marmercake ofzo.  Ja, ik denk dat ik morgen ook maar eens de supermarkt induik voor wat inspiratie. Misschien wat voor een nieuw topic ?? Ja, ga ik doen.

weekee, wil je je recept voor soesjes plaatsen? Die heb ik nog nooit gemaakt, wil ik wel proberen!

Terug
Bovenaan