zijn jullie het ook al zo zat?

Ha kokkies,

Kunnen jullie ook niet wat voor mij bakken ? Ik heb op t moment geen oven, en ik mis m vreselijk !!! En bij al die lekkere ideeen van jullie loopt het water in mn mond.

Hier ging het tussen de middag ook een beetje rommelen onder in mn buik, kreeg het gelijk op mn heupen: straks ga ik nog voor de 37 weken bevallen en k ben nog niet klaar in huis. Raak al een beetje bang dat straks mn familie de rotzooi moet komen opruimen
Dus vanmiddag gelijk mn poetsdoek maar gepakt en ramen gezeemd, horren schoongemaakt, medicijnkastje gepoest en gestofzuigd. gelukkig ging dat allemaal zonder "gerommel" maar net toen de kids uit school kwamen ging het weer lekker zeer doen daar benee. t Zou me niks verbazen als binnenkort de slijmprop loskomt. Maarre misschien blijft het wel gewoon 5 weken zo rommelen   ik reken maar nergens op.......
het komt er vast wel een keeeer uit toch, er is er nog nooit een blijven zitten.

Mn kids kregen vandaag hun rapport mee, allemaal geweldige cijfers !!!! Ben ik echt superblij mee.

Ik heb volgende week ook nog veel te doen :schoonma jarig, contactavond ach ja, des te sneller gaat de week hé.

dinsdag ga ik om de klossen en de po  kunnen ze woensdag onder t bed hebben we een hoogslaper !!!

K ga mn eten is doen

groetjes Annemarie

Wat een gerommel en gestommel overal zeg...en dan hebben we het niet over de Sint en pieten! ;-)
Het is makkelijk gezegd, maar probeer niet op elk steekje/pijntje te letten (goh...zelfde tip als maanden geleden voor een NOD...;-)
Als je echt weeën krijgt, dan merk je het wel hoor! Met dit in mijn achterhoofd heb ik bij de 1ste bevalling lang gewacht met de vk bellen...ik twijfelde nog of ik iets van voorweeën had of dat het écht was...er staat tenslotte in elk boekje dat je echt weeën meteen herkent. Met als resultaat dat ik al 8cm had toen de vk arriveerde! Was een raar idee, dat ik al bijna klaar was, terwijl ik zo bang was dat het nog niet echt of misschien pas net begonnen was!
Ik probeer deze keer wel iets eerder te bellen hoor, aangezien een 2de bevalling meestal nog wat sneller gaat!

Ik merkte vorige keer wel degelijk verschil tussen de oefenweeën en de real stuff. Mijn oefenweeën stelden niet veel voor, maar mijn echte weeën des te meer. Ik was al 10 uur bezig toen ik in het ziekenhuis aankwam en bleek pas een kleine 5 cm te hebben, pffffffffffff, daar word je moedeloos van, hoor. Ik blijf op een gegeven moment hangen op 7 cm en kwam niet verder. Na een injectie in mijn been was ik zo op 10 cm en 15 minuten persen en klaar, maar van die prik had mijn zoontje een tik meegekregen, dus die kon aan de zuurstof . Maar goed, ik zit gelijk weer een heel verhaal te vertellen en weet niet meer wat er geschreven was, dus ik ga even spieken

Wat worden die bedden hoog hè, van die klossen. Eén voordeel met klossen, beide bedden gaan omhoog, dus je man ligt op gelijke hoogte. Ik heb alleen een extra matras omdat ons bed niet op klossen kan, dus ik lig hoog en hij laag, ook niet echt super .
Kan het nu trouwens echt nog weken duren voordat de bevalling inzet als het gerommel wl begonnen is ? Ik had bij mijn vorige bevalling helemaal geen bijzonder gerommel vooraf, maar nu dus wel. Ik heb dan ook geen idee wat ik ermee aan moet of wat ik moet verwachten ? Hoe lang het dan nog duurt bedoel ik ?

@bibi, ik had bij mn eerste ook geen gerommel vooraf, maar bij de tweede en andere kids begon het zo'n twee weken van te voren te rommelen (zegmaar valse weeen) dan begon dat rond vijven s middags en als ik dan de kids op bed had stopte t weer.
Nu moet ik nog drieenhalve week, dus misschien........komt het van de keer op de juiste datum

Ik heb nu behoorlijk last van mn stuitje sinds vandaag. als ik loop knakt het telkens ergens rond mn stuitje.
en af en toe doet het flink zeer onder in mn buik maar niet echt weeen ofzo. volgens mij is t verder in aan t dalen (gevoel dat t met t koppie aan t draaien is daar beneden)

ga zo s naar mn bedje want k ben erg moe.

trusten

@ mama an,

Wat gaaf van die rapporten, die van mij kwamen ook met zulke mooie thuis. Ik was best wel trots. Hoe oud zijn jouw kids? die van mij zes en acht alweer. Jammer dat je geen oven hebt, dat doet me denken aan mezelf. Ik heb sinds een paar dagen weer een oven. Ik had een hele grote oven voordat ik verhuisde naar mijn vriend acht weken geleden haha...en die heb ik achter moeten laten en ik mis dat ding enorm. Uit ruimte gebrek had ik echter geen keus. En ik zei tegen hem dat ik eigenlijk best baalde dat ik dat ding niet meer had etc etc, klaag klaag en toen kwam die vandeweek met en mini-oventje aanzetten voor me. Dat past hier wel en ik meteen in gebruik genomen en een heerlijke chocoladetaart gebakken. Misschien is dat ook iets voor jou zo n miniding. Je kan hem later gewoon opbergen in een kast of in de schuur of voor mijn part op je zolder haha....is niet fijn dat  ie dan verder weg staat  maar je hebt er wel eentje dan he. Succes.

Goh, nou wilde ik nog reageren op iemand en ik weet het even niet meer, tjonge jonge...hoezo zwanger? Tis ook niet makkelijk dat je tikt en de verhalen niet meer ziet he, dat zouden ze echt eens anders moeten maken hier.

Ik ben ook bang dat ik weeen krijg en ze dit keer gewoon niet voel als volwaardige weeen en dat ik dan al met ontsluiting loop en misschien te laat naar het ziekenhuis ga pff. Dat doomscenario zit wel in mn hoofd ja dus vandaar dat ik op elk dingetje wel gespitst ben vrees ik. Maar ben echt van plan gewoon relaxt het weekend in de gaat en dat lukt aardig. Ben al vroeg op whahahaha....kon niet meer in bed blijven liggen. Iedereen ligt nog te slapen en het is heerlijk die rust om me heen. En ik zie wel wanneer het begint en er zijn altijd nog ambulances mocht ik het zelf fout inschatten tis niet te hopen overigens haha....gelukkig sneeuwt het niet. (zie verhaal daantjuh)

Nou meiden, tot latersssssss ben vast nog wel van de partij straks.

@petra,

mijn oudste twee meiden zijn 10 en 9 en mn zoontje 7 (heb ook nog een jochie van 2,5)
En ik ben dus ook erg trots op ze ja, ze leren vrij makkelijk (hebben ze van mn man) dus hoeven we er niet echt achteraan te zitten.

over die oven : Ik krijg over twee weken mn nieuwe keuken en daar zit gewoon een oven in. alleen nu heb ik even geen oven omdat mn oude keuken er al uitgesloopt is er zat daar wel een oven in. In ons vorige huis hadden we ook zo'n los oventje was ook makkelijk maar was al door heel de familie gebruikt dus zag er niet meer uit (vies) en kreeg m niet meer netjes.

Ik was er ook al voor achten uit hoor,als je er altijd op tijd uit moed word je in t weekend ook vroeg wakker (al blijf ik meestal wel tot 9 liggen)
Maar ze zijn hier aan t schilderen en plinten zetten dus om negen uur zat ik al aan de koffie.

Ga zo naar een verkoping van onze kerk is altijd wel gezellig. Mn man is even weg en heeft de jongste mee genomen. Is wel fijn, op t moment werkt tie niet echt zo mee (hoezo 2) en ik kan echt niet meer steeds aan hem tillen.

merk nu echt dat t de laatste loodjes worden, ik kom al moe uit mn bed en kan echt niks aan mn hoofd hebben (en snel janken)
maar ja nog ff doorzetten als alles achter de rug is ben je t ook zo weer vergeten.

doei doei Annemarie

ja, idd vervelend dat je de verhalen niet meer kunt lezen als je een bericht typt

Terug
Bovenaan