zijn jullie het ook al zo zat?

hoi Aline,

Wat vervcelend dat je niet natuurlijk kan bevallen deze keer en dan nog dat ze zeggen een afwijking gezien te hebben... Ik duim maar dat ze vandaag wat meer kunnen vertellen aan je... hoe laat moet je er zijn?

Sterkte en succes!

Liefs, Sas

Jeetje, Aline, wat een vervelende berichten, zeg. Sowieso is het jammer dat je niet natuurlijk kunt bevallen, maar ja, dit is dan de beste optie in dit geval.
En dan nog die afwijking, een dubbel systeem zegt mij ook niks. Hopelijk is het allemaal niet ernstig, sterkte vandaag. Ik hoop dat je nu beter nieuws krijgt.
Hou je taai, meid.

Hoi Aline,

wat naar om te horen dat je niet op de door jouw gekozen manier kunt bevallen. Ik kan me voorstellen dat je heel graag natuurlijk had willen bevallen.

Dan ook nog de "afwijking"... dubbel systeem, is dat niet dat je kindje bijvoorbeeld 3 of 4 nieren heeft ipv 2? Volgens mij heb ik dat nl wel eens eerder gehoord. Dubbel systeem zegt het eigenlijk al: een systeem (in dit geval de nieren denk ik, maar kan ook de blaas zijn?) dat dubbel is.

Heel veel sterkte in ieder geval, het zal je allemaal even zwaar vallen dat geloof ik meteen. *knuffel*

Ik heb even gegoogeld, en idd is een dubbel systeem, 4 nieren ipv 2 en soms ook 2 urineleiders ipv 1. Aline, ik hoop dat ze het verkeerd gezien hebben en dat er niets aan de hand is.

Heb je ook een 20 weken echo gehad? En daarop was (nog) niks te zien toen?

Hey Aline,

Dat was gisteren geen leuk bezoek aan het ziekenhuis. Eerst dat het kindje nog niet gedraaid is en direct door voor het maken van een voorlopige afspraak met de anestesist. Daarna ook nog eens de melding dat ze misschien een "afwijking" hebben gezien aan de niertjes. Heel veel succes vandaag bij de gyn!

Dikke knuffel Noah

Aline, niet leuk deze berichten, hoop voor je dat t allemaal meevalt of dat ze er iig wat aan kunnen doen.

sterkte hoor

ik denk dat iedereen de baby minder voelt.... wordt alleen nog maar minder denk ik als ze groter worden..

Heb t ook dat t 's avonds meer is dan overdags... misschien zijn we er ook gewoon erg aan gewend dat we er niet meer de hele tijd een besef van hebben... zal straks wel erg leeg zijn in je buik!

Terug
Bovenaan