zijn jullie het ook al zo zat?

He Aline, dat is jammer zeg, dat je nu voor een ks moet. EN dan ook nog dat nieuws van die niertjes. Sterkte met verwerken en ik hoop dat je vandaag bij de gyn wat meer duidelijkheid krijgt.

Jullie zijn echt hartverwarmend. Ik schrijf pas sinds 2 weken mee ofzo en het is fijn om zoveel reacties te krijgen... superbedankt daarvoor!

We hadden vandaag een uitgebreide echo en het vermoeden op een dubbelsysteem blijft bestaan, omdat het al 36 weken is kunnen ze het moeilijk beoordelen, maar  het linker niertje is nog steeds te groot. Na de bevalling komt de kinderarts en die gaat echo maken van de niertjes en dan overleggen met kinderuroloog in WKZ. Het is gelukkig maar aan 1 kant, dus rechts lijkt alles goed. De baby krijgt meteen antibiotica als het geboren wordt, dat is preventief, zodat de kans op urineweginfecties klein blijft. Als na de geboorte het gestuwde niertje blijft, dan kan het zijn dat de baby geopereerd moet worden, maar dat is gelukkig helemaal niet zeker. Verder was de echo helemaal goed... dus er zijn geen afwijkingen gevonden die hiermee samenhangen. Het is wel raar dat dit nu opeens over ons gaat. Het is wel fijn dat ze er nu zo achter zijn gekomen en dat ze de kleine straks goed in de gaten houden als het geboren is en ook tot de geboorte trouwens. Ik moet nu nog een paar keer terug komen tot  aan de bevalling en dan meten ze steeds het niertje op en het vruchtwater. Hopelijk loopt het met een sisser af. Nogmaals superbedankt voor jullie berichtjes.

Liefs, Aline.

In elk geval fijn dat ze er nu achter zijn gekomen en niet als de kleine een paar maanden oud is en de ene urineweginfectie na de andere heeft, of dat het kindje veel huilt en blijkt dat het pijn heeft door een ontsteking! Nu kan het in de gaten gehouden worden kan het altijd meevallen.

Maar toch wel even een dikke knuffel hoor

Liefs Noah

Aline, het maakt toch niks uit dat je pas meeschrijft, meid. We gunnen het iedereen dat het goed gaat met de zwangerschap, dus jou ook. Hopelijk blijkt het na de geboorte allemaal erg mee te vallen. Het is natuurlijk wel fijn dat je nu scherp in de gaten wordt gehouden, net als je baby na de geboorte.
Ik wens je alle sterkte met de laatste loodjes en probeer je  niet te druk te maken, dat is ook niet fijn voor de kleine. Als je je hart wilt luchten, zien we je vanzelf wel weer op het forum.

Liefs Bibi

hoi Aline,

Fijn dat ze er nu achtger zijn gekomen hoor! Idd beter nu als na vele infecties voor de baby.. Laten we maar hopen dat alles met een sisser afloopt!

Kom je straks na 1 januari ook posten op ons andere forum (hoezo reclame maken hahahaha)

Hai Aline, ja wat kan dat dan ineens onwerkelijk zijn he. Dan gaat het over JULLIE, terwijl het normaal een ander gebeurd.
Ik ben blij dat ze er, ondanks dat je het liever niet had gehad natuurlijk, nu achter zijn gekomen en dat ze jou en je baby onder controle houden. We gaan ervan uit dat alles gewoon goed is natuurlijk.

Sterkte nog even de laatste loodjes!

Liefs Jantina
(39+4 wk)

oei oei oei... zie ik gisteren nog dat t rustiger was in mijn buik, dan wordt ik meteen weer gelogenstraft he... vandaag is ze erg actief! kreeg vanmorgen zelfs zo'n trap dat mijn hand een stukje los kwam van mijn buik hahahahha

toen ik gisterennacht zo de bibbers had was ik wel een beetje bang... ik dacht als t nu begint ben ik er helemaal nog niet klaar voor hahahahhaha. Ben blij dat alles nu weer bedaard is..

Ha meiden,

Ben ik ook weer even. Bij mij is het ook wederom rustig na gisteren toch echt weer rugweeën te hebben gehad....word je zooo moe van als er dan verder niks gebeurt he pff. Ben bij de gyn geweest en die controleerde me gisterenmorgen of het al aan het rijpen was van binnen maar nee hoor. Is nog heel stug en niks aan de hand. Inleiden gaat zeer zeker niet gebeuren iig. Dat vroeg jij toch weekee een tijdje geleden. Ik weet het niet meer haha.

@ Aline, wat naar zeg als je zulke dingen te horen krijgt over je kindje. Ik hoop dat het meevalt meid. Knuf.

Terug
Bovenaan