zijn jullie het ook al zo zat?

Hai meiden,

ik heb inmiddels een beetje aan het nieuwtje kunnen wennen, hoewel het me natuurlijk wel bezighoudt. Ik heb er inmiddels lekker 2 nachten over kunnen dromen en dat lukt toch al zo goed als je zwanger bent, die dromen. Hebben jullie dat ook? Ik snurk ook heel erg, zo erg dat zelfs mijn dochter van 4 er wat van zei 2 weken geleden. Ze ging me nadoen en toen begon ik te lachen en toen ging mijn andere dochter van 2 ook meedoen... lekker confronterend. Normaal snurk ik nooit! (zegt mijn man).

Raar dat je baby de ene dag heel druk kan zijn en de andere juist heel rustig he? De mijne heeft nu heel vaak de hik, wel 3 hiksessies per dag...

Gaan jullie ook allemaal sinterklaas vieren? Wel gezellige tijden nu he? Wanneer zetten jullie de kerstboom neer? Dit weekend al?

Balen, Peet, dat je veel voorweeën hebt, maar dat er dus blijkbaar nog niks is gebeurd daarbinnen. Je wilt dan echt graag, maar ja, als de boel nog zo stug is, zal het helaas nog wel even duren. Ik mag morgen weer op controle, ben benieuwd wat ze te zeggen hebben.

Wij vieren idd Sinterklaas, gewoon vrijdag. Vind het erg leuk voor de kids, dus dat laten we niet voorbij gaan. En dan van het weekend de kerstversiering, dan heb ik hulp met de boom en anders moet ik weer een week wachten en misschien ben ik dan al bevallen (hopelijk )

Ik heb dat ook dat ik lig te snurken, ik word gewoon wakker van mezelf
Mn man snurkt heel af en toe wel eens vind ik zo iri. dan geef ik een flinke por dan draait ie tenminste op zn zij en dan is t weer over.

Dromen doe ik niet zo vaak gelukkig.

Na een paar dagen kun je t meestal beter bezien hé, Aline, net of je t dan beter op een rijtje krijgt. Al blijft het natuurlijk spannend. en fijn dat ze t goed onder controle houden. Wanneer ben je ookweer uitgerekend ?

Petratjuh, hoe is het met de weeen? Al iets rustiger, of nog beter... toch doorgezet?

bibi, naar de verloskundige vandaag. Toch altijd weer leuk, vind je niet? Echt even tijd voor jou en de baby. Zei ze nog iets? Was alles goed?

Mama An, dat snurken is inderdaad niet charmant. Mijn man snurkt niet, maar ademt hard en dat vind ik al irritant!!! En nu lig ik hele bossen om te zagen...
Ik ben 30 december uitgerekent, maar er staat nu een keizersnede gepland voor 22 of 23 december. Dus voor de kerst is ons meisje in ieder geval geboren, tenzij het nog goed gaat liggen natuurlijk...
En jij?

Liefs, Aline

Hoi Aline,

Welk bos was vannacht aan de beurt ?
Ik ben de 24ste pas uitgerekend.
Voordeel van een keizersnee (geplande) je weet wanneer het uiterlijk gaat gebeuren.
Bij een natuurlijke bevalling kan het alle kanten op. Maar je zult vast wel blijven hopen dat het draait (of heb je je er al bij neergelegd ?)

groetjes Annemarie

@ Aline, Het blijft voor jullie nu best wel een spannende periode, maar het is wel fijn om te weten dat ze je kindje nu goed in de gaten houden en dat ze er niet na de bevalling (een paar maanden of zo) achter komen. Ik wens je wel heel veel sterkte.

Hier gaat het nog steeds z'n gangetje. Vandaag probeerde de verloskundige te strippen. De boel is wel wel week, maar de baarmoedermond is nog niet naar voren gedraaid, ze kon er net met een vinger. Was niet helemaal een fijn gevoel maar ja, je moet er wat voor over hebben. Het blijft hier nog wel even rustig. De twee andere meiden zijn ook rond de 41e week geboren dus het is voor mijn doen ook nog wel vroeg, maar het was te proberen in deze situatie. Nu moet ik maandag voor een gesprek en onderzoek naar de gyn.
Gelukkig is manlief vanaf nu tot na oud en nieuw thuis, dat is wel heerlijk hoor.
Morgen lekker sinterklaas vieren, m'n schoonouders komen.
De kerstboom ga ik dit jaar niet in de kamer zetten. Onze (nu nog) jongste dochter is 20 maanden en ik zie het niet zitten dat die er steeds bij weggehaald moet worden, vind het wel jammer, want het is altijd wel gezellig. Mss hang ik wat lichtjes op en wat versieringen hier en daar. 'k ga zeker evne wat kerstknutsels voor onze oudste weer uitzoeken en als het lukt maken.

Fijn om te lezen dat zoveel van jullie toch sinterklaas vieren. Ik heb het idee dat Pakjesavond steeds meer ondergesneeuwd wordt door kerst...de versieringen etc liggen inmiddels al begin november in de winkels ongeveer. Bij ons is de regel, niet eerder kerstspullen dan dat sinterklaas voorbij is.

Hier wat opluchting....de ontlasting gaat beter en ik ben erachter dat de pijn niet daardoor wordt veroorzaakt, maar toch echt door mijn bekken. Ik kan mijn linkerbeen haast niet meer omhoog krijgen. Dus broeken aan en uit is een crime, net als sokken...ach nog even doorzetten denk ik dan he?

Morgen vieren we hier ook pakjesavond, dat slaan we echt niet over voor de kleine.
Wat doen ze de keizersnee eigenlijk laat bij jou Aline ? Een weekje voor je uitgerekende datum, is er een speciale reden voor dat ze het niet eerder doen ? De kans op een spontane bevalling wordt toch wel steeds groter als je dichter bij je uitgerekende datum komt ?

Terug
Bovenaan