zijn jullie het ook al zo zat?

Tinus hier is er zat van voor vandaag...ik ga naar bed. Welterusten!!

Annemarie, ik hoop natuurlijk wel op een draai van de baby zelf. Maar het hele erge baalgevoel wat ik van de week is al een stuk minder. Hoofddoel is een gezond kindje krijgen... en hoe het precies ter wereld komt... Ach ja... Maar ik vind spontane weeen wel erg romantisch en zeker als de klus snel geklaard is (zoals bij onze tweede, dat was echt een droombevalling... deed  natuurlijk heel veel pijn hoor!). Ik vind het ook jammer dat ik de eerste dagen niet mijn andere 2 kindjes kan tillen en knuffelen. Mijn oudste was heel verdrietig toen ik vertelde dat ik naar het ziekenhuis moet en dat ik dan een paar nachtjes moet blijven.

Bibi, ik weet ook niet waarom ze een week voor de uitgerekende datum de keizersnede doen, maar ik vind het wel fijn! Op zich heb je wel gelijk wat die spontane weeen betreft, zeker omdat mijn tweede een week te vroeg was. Heb ik toch nog mijn onverwachtse bevalling... hahahahha! Maar ik weet nu wel dat ik nog 2 weken lekker tijd voor mezelf heb. Ik heb ook nog lang niet alles klaar voor de baby, dus tijd heb ik wel nodig.

Ben jij er wel helemaal klaar voor? Je zal wel moeten.... nu je maandag al wordt ingeleid. Zie je er tegenop? Hoe ver ben jij dan precies maandag?

pfff. t lijkt wel  alsof de kleine eruit wil kruipen!! Hele tijd scherpe pijn in mijn onderbuik en " onderaan"   rond mijn vagina... echt met vlagen..

dit is niet meer prettig!

hey rot gevoel is dat he.heb ik ook veel terwijl hij helemaal nog niet is ingedaald en dit ook niet meer zal doen.. heb ook hele beurse vagina als ik heb geplast ofzo of door mijn hurken ben gegaan.. en een zere rug ten hoogte van me schouderbladen dit komt door de zwaarte van mijn buik..zegt de verloskundige.. verlang zo naar lekker dag zonder zulke klachten met mijn kindje in me armen!!

Oei Sas, zou het dn toch nu ??? Is jouw beeb al ingedaald ? Ik weet het niet meer

@Aline : Maandag ben 38+2 weken. Ik ben eigenlijk wel klaar voor de bevalling, ik wil misschien alleen nog even kijken of ik de bekleding van de kinderwagen kan wassen, maar ja, dan kan ook later, want die heb ik toch niet gelijk nodig.
Er tegenop zien....mmm, nee, aan de ene kant niet omdat ik dan mijn kleintje eindelijk bij me heb en aan de andere kant wel omdat ik geen idee heb hoe het gaat lopen.

baby zit al heel erg laag, lijkt alsof mijn buik steeds kleiner wordt???? Zelfs mijn man die me elke dag ziet zegt t dus dan valt t op he...

heb echtr heftige ongi pijn....... onderrug, buik pffff... klaag klaag.....

Sterkte meid, ik hoop voor je dat je morgen mag bevallen, zou wel lekker zijn toch ? Of is dat nog te vroeg voor je ?

Dat is vroeg Sas.... als ik het goed heb ben je nu 36+5.... 30 december toch uitgerekend, maar het kan natuurlijk heel best!

We denken hier aan je!

Liefs Noah

Terug
Bovenaan