Zit ik nou mezelf gek te maken of eh.......

Daar ben ik heel makkelijk in.... ze kunnen buiten roken!!!!

hahahaha, ondanks dat mijn vriend en ik nog rookten (ik doe poging nummer 100000 om te stoppen hahaha) rookten wij niet meer binnen, maar gezellig in de schuur om nog eens extra te benadrukken dat je daar echt voor aap staat in die kou om van een stinkstok te genieten haha.

Mijn schoonouders en iedereen die hier langs komt en rookt heeft pech, maar mag met alle liefde van de wereld in de schuur plaats nemen.

Geen stinkerij meer bij ons in huis, de gordijnen zijn gewassen net als alle kussen-hoesjes en we hebben een nieuwe stoffen bank.
vinden ze mij dan niet zo aardig.... dat is dan hun probleem.

Gewoon streng zijn meid, jij zit in de stank nadien en straks krijgt je vriend het er idd moeilijker mee, weer beginnen is makkelijker dan stoppen.

Liefs Randy

Hoi Randy!!

Bedankt meid, voor je antwoord. Ach ja, ik zeg het ook maar gewoon tegen ze. Bij ons geen gerook meer in huis. Waarom moet ik toch in de stank van iemand anders zitten. Maar m'n vriend vind het zo sneu voor ze, da's dan jammer!!

En je hebt gelijk: dan vinden ze maar even niet zo aardig, da's niet mijn probleem.

Liefs,
Chantal

Hé Chantal,

Geeft helemaal niets dat je zo lang niet geantwoord had, hoor! Ik probeer zelf ook niet elke dag te kijken. Als ik erg druk ben dan lukt dat prima, andere dagen wat minder haha. Maar leuk om weer even bij te kletsen!

Ik heb diane pil gehad vanwege mijn huid, niet vanwege heftige menstruatie. Dus nu na het stoppen was ik vooral bang dat mijn huid weer erg onrustig zou worden. Dat valt tot nu toe erg mee. Mijn menstruatie is wel wat meer geworden, maar ik mag nog steeds niet klagen.

Jij bent nu echt aan het aftellen he?! Spannend hoor!!!

En hoe is het dit weekend gegaan met de rokers in huis?! Hoop dat je ze buiten hebt kunnen krijgen en houden!
Wij roken zelf niet en hebben niet heel veel rokers in onze omgeving. Maar een paar vrienden die af en toe roken. Vanaf het begin in ons huis mocht dus niemand roken, niemand die dat raar vind hoor! Dus gewoon sterk zijn!

Veel sterkte de komende dagen met afwachten! Ik ben benieuwd! Hou ons maar op de hoogte! Ik hoop op goed nieuws voor je!

Hoi Nienke!!!!

Pffff, wat knap van je dat je niet iedere dag op het forum kijkt. Ik ben er toch echt bijna aan verslaafd inmiddels....

Tja, 17 februari zou mijn NOD moeten zijn. Ik denk eigenlijk dat ik gewoon ongesteld ga worden dan. Anderhalve week geleden had ik (volgens mij) m'n eisprong. Maar ik vind het best lastig om m'n lichaam weer te leren kennen. Dus ik durf niet met zekerheid te zeggen of dat inderdaad de eisprong was. In die paar dagen hebben we niet geklust (druk, moe enz... je kent 't wel hahaha). Maar goed, we zullen zien.

Wanneer heb jij weer de klusweek voor de boeg? Volgende week dan zeker of niet??

Nou, over dat roken-probleem. Gisteren zijn we naar m'n schoonouders gegaan. Ze zouden eerst bij ons komen, maar m'n schoonvader was het in de rug geschoten. We hebben ze gisteren verteld dat ik met de pil gestopt ben en m'n schoonmoeder viel al meteen bijna van d'r stoel, ze dacht dat ik al zwanger was, hahaha. Maar goed, nu weten ze in ieder geval ook waarom ik gestopt ben. Mochten ze binnenkort bij ons komen, dan zal ik in ieder geval wel zeggen dat er bij ons in huis niet meer gerookt mag worden. Ik ga niet in de stank van een ander zitten. Want ow ow ow, wat stonken onze kleren gisteren naar rook toen we thuis kwamen. Echt vies hoor.

Fijn dat je geen last van je huid hebt gekregen. Ik was daar inderdaad ook heel erg bang voor, maar ik heb afgelopen week goede reinigingsproducten van Biotherm gekocht (had nog ergens een cadeaubon liggen, jippie!). En dat spul werkt echt geweldig!  Goed reinigen is toch echt de beste remedie. En nu is het voor inderdaad ook nog hopen dat ik niet veel menstruatieklachten ga krijgen. Daar had ik voor die tijd wel ontzettende problemen mee.

Zeg, ik ga maar weer es verder met m'n werk. Gelukkig is het hartstikke rustig hier. Ach ja, carnaval staat weer voor de deur he. Vier jij dat ook? Wij absoluut niet, m'n vriend is een rasechte Limburger, maar die heeft het vroeger teveel gevierd waardoor hij er nu niets meer aan vindt. En ik kom uit Groningen dus dat Carnavalsgebeuren mag echt aan mijn neus voorbij gaan!

Tot snel en een fijne week gewenst!

Liefs,
Chantal

Hoi Chantal,

Ik 'verraad' mezelf natuurlijk wel dat ik nu alweer antwoord, haha. Maar mijn verslaving is er ook absoluut wel hoor!! Zo leuk om alles te lezen en af en toe te antwoorden.

Mijn eisprong is volgens mij aankomend weekend. Dus deze week de 'klusweek'.
Maar ik ken het met druk, moe, geen tijd etc. Ook al weten we dat we het deze week moeten doen, toch gebeurd het echt niet altijd. Maar ja, die ene keer kan genoeg zijn he?!

Wat spannend dat jullie het verteld hebben aan je schoonouders! Haha, leuk dat ze zo schrokken!!! Wij hebben nog niemand iets verteld en doen we voorlopig ook nog niet. Maar ik wil het best wel graag haha, ben er zelf ook zo mee bezig!
Maar het lijkt me straks ook wel leuk om te vertellen dat ik zwanger ben, ben benieuwd hoe iedereen reageert! ohhh kijk er wel naar uit. Sowieso naar alles!

Jij moet als eerste ongesteld worden, dus dat komt nu als eerste haha! Ik moet nog lang wachten, dus probeer daar nog niet aan te denken, haha!  Spannend!

Oh ja, carnaval doe ik niet aan. Woon in midden van het land en eigenlijk nooit gedaan dus. Geen gewoontje dus!

Oh ja en over mijn huid. Ik gebruik ook altijd (ook tijdens de pil) goede producten voor mijn huid. Laboratoires Garnier facewash en creme. Werkt bij mij super goed! Kost allemaal wel wat meer, maar je merkt wel dat het ook goed zijn werk doet!

Oh ja, welk merk foliumzuur slik jij? Ik slik van Davitamon Femnatal. Geen idee of dat wel goed is namelijk. Lijkt me toch wel?

Hey Nienke,

Hoe gaat ie bij jou? Druk aan 't klussen zeker he?

Aan deze kant gaat alles z'n gangetje. Als 't goed is (of niet natuurlijk) verwacht ik zaterdag de RD. Ben benieuwd, maar zoals eerder gezegd verwacht ik ze gewoon op bezoek. Had vanavond megaveel buikpijn, maar of dat nou een voorteken is van die RD, ik weet 't niet. Had de laatste twee weken ook ontzettend veel last van mega-gevoelige tepels , maar dat heeft denk ik vast te maken met de ontwenningsverschijnselen van de pil.

Wat betreft je vraag over het foliumzuur: ik slik ook Davitamon Femnatal. Dat leek mij wel een goed merk. De vriend van m'n moeder zei dat het eigen merk van DA ook wel goed is (hij heeft 3 eigen DA-winkels, haha) maar voor m'n gevoel wil ik toch graag van een bekend merk slikken.

En carnaval.... pffffffffff. Komend weekend barst het hier los. Want een gekkenwerk hier zeg in Limbo-land. Ik snap echt niet dat mensen zich verkleden en dat dan een vrijbrief vinden om compleet los te gaan en alles te doen en laten wat ooit verboden is. Bah, wat een malloten. Veel huizen hier in de buurt zijn versierd van boven tot onder, om over geldverspilling tijdens de carnavalsdagen maar nog te zwijgen......

In ieder geval wens ik jou komende paar dagen ontzettend veel geluk! Dan kunnen we voor jou gaan zitten duimen en dat doe ik graag voor je.

Tot snel!!

Groetjes,
Chantal

Terug
Bovenaan