Hoi Nienke!!!!
Pffff, wat knap van je dat je niet iedere dag op het forum kijkt. Ik ben er toch echt bijna aan verslaafd inmiddels....
Tja, 17 februari zou mijn NOD moeten zijn. Ik denk eigenlijk dat ik gewoon ongesteld ga worden dan. Anderhalve week geleden had ik (volgens mij) m'n eisprong. Maar ik vind het best lastig om m'n lichaam weer te leren kennen. Dus ik durf niet met zekerheid te zeggen of dat inderdaad de eisprong was. In die paar dagen hebben we niet geklust (druk, moe enz... je kent 't wel hahaha). Maar goed, we zullen zien.
Wanneer heb jij weer de klusweek voor de boeg? Volgende week dan zeker of niet??
Nou, over dat roken-probleem. Gisteren zijn we naar m'n schoonouders gegaan. Ze zouden eerst bij ons komen, maar m'n schoonvader was het in de rug geschoten. We hebben ze gisteren verteld dat ik met de pil gestopt ben en m'n schoonmoeder viel al meteen bijna van d'r stoel, ze dacht dat ik al zwanger was, hahaha. Maar goed, nu weten ze in ieder geval ook waarom ik gestopt ben. Mochten ze binnenkort bij ons komen, dan zal ik in ieder geval wel zeggen dat er bij ons in huis niet meer gerookt mag worden. Ik ga niet in de stank van een ander zitten. Want ow ow ow, wat stonken onze kleren gisteren naar rook toen we thuis kwamen. Echt vies hoor.
Fijn dat je geen last van je huid hebt gekregen. Ik was daar inderdaad ook heel erg bang voor, maar ik heb afgelopen week goede reinigingsproducten van Biotherm gekocht (had nog ergens een cadeaubon liggen, jippie!). En dat spul werkt echt geweldig! Goed reinigen is toch echt de beste remedie. En nu is het voor inderdaad ook nog hopen dat ik niet veel menstruatieklachten ga krijgen. Daar had ik voor die tijd wel ontzettende problemen mee.
Zeg, ik ga maar weer es verder met m'n werk. Gelukkig is het hartstikke rustig hier. Ach ja, carnaval staat weer voor de deur he. Vier jij dat ook? Wij absoluut niet, m'n vriend is een rasechte Limburger, maar die heeft het vroeger teveel gevierd waardoor hij er nu niets meer aan vindt. En ik kom uit Groningen dus dat Carnavalsgebeuren mag echt aan mijn neus voorbij gaan!
Tot snel en een fijne week gewenst!
Liefs,
Chantal