Zo gefrustreerd!

Godzijdank mag ik morgen met hem naar het kinderzkh! Wat ben ik blij zeg dat we eindelijk serieus worden genomen. De baby slaapt echt veel te weinig. Het was ook echt lastig voor elkaar te krijgen. Een kinderarts gaat morgen naar hem kijken.

Goed om te horen dat je eindelijk serieus genomen wordt!! Bern heel erg benieuwd! Hopelijk komt er iets uit, waar naar gehandeld kan worden. Zodat er rust komt voor jullie, jullie kunnen bijtanken én nog belangrijker: kunnen gaan genieten!!!

Dankje. Ik hoop het ook echt ontzettend. Het mnaakt mij reuze onzeker dat ik mijn eigen baby niet aan kan. Mijn man moet vgld week weer ah werk, hij heeft met moeite al een week extra verlof opgenomen en dan wil ik voor mijn kleine man zijn. Vanochtend heeft hij vanaf 8.30 tot 14u non stop gehuild en overstrekt. Mijn moeder heb ik toen huilend gebeld die meteen gekomen is. In principe heeft ook zij hem niet kunnen sussen maar het stukje mentaal support deed al heel wat. Als ik bedenk dat ik vlgd week een baby zoveel uren alleen zou moeten sussen kan ik me daar erg druk over maken. Dat lijkt me heel eng. Ik voel me zo klein dat ik me eigen baby niet rustig kan krijgen ook niet als ik hem op mijn borst leg of tegen mij aan leg. Ik probeer echt alles om hem tot rust te brengen. Hij is nog zo klein. Hij verdiend een goede sterke moeder die hem mentaal en fysiek aan kan. Ik moet er echt aan werken een stuk zelfverzekerder te worden.

Heb je inbakeren geprobeerd? Misschien dat het helpt. Me zoon heeft de eerste maanden ook alleen maar gehuile en wou niet slapen dus ik weer wat je meemaakt.  Hij had ook verborgen reflux waar hij nooit wat voor heeft gekregen, kinderarts vond het niet nodig ik moest zijn voeding indikken met jbpm. Hij strekte ook veel en constant wegslikken pfff  het was geen leuke tijd! Op een gegeven moment heb ik rust en regelmaat toegepast en begon het na 5 maanden goed te gaan. Ik weet dat het nu hopeloos lijkt maar het komt echt goed!

Hi, ik heb bij bol.com indd spadlle me inbakerdoeken gehaald. Voorheen bakerde ik hem zelf in hydrofieldoeken in dus hoop dat dit beter helpt.
Mijn moeder heeft mij net persoonlijk uren moed ingesproken ook echt op het hart gedrukt dat ik er allemaal niet zo krampachtig mee bezig moet zijn dat maakt een mens gek. Mijn man had dat ook door en daar ga je echt aan onderdoor. Ik hoop echt dat ik er wat relaxter erin kan staan. Ik ben zo blij met alle tips. Top dat iedereen zo meedenkt. Waardeer ik echt enorm!

De dokter kon op 1e gezicht niets vreemd ontdekken. Ik kreeg de keus of gewoon accepteren dat mijn baby veel huilt of de baby een week laten opnemen. Tests waren geen optie verder. Ik heb er lang over getobt en hem toch naar huis mee genomen. Hij zou in een eigen kamer terecht komen. 

Nu weet je dus nog niks meer en word het probleem  niet opgelost. Zowel bij de kleine als bij jou. 
Misschien is het toch een idee om het te laten opnemen. Kunnen ze hem goed observeren en jullie snachts bijslapen.
Iets om over na te denken. Je bent geen slechte moeder als je hem/haar laat opnemen. Dit is, denk ik, niet de oplossing. Veel succes!

Nu weet je dus nog niks meer en word het probleem  niet opgelost. Zowel bij de kleine als bij jou. 
Misschien is het toch een idee om het te laten opnemen. Kunnen ze hem goed observeren en jullie snachts bijslapen.
Iets om over na te denken. Je bent geen slechte moeder als je hem/haar laat opnemen. Dit is, denk ik, niet de oplossing. Veel succes!

Terug
Bovenaan