Nogmaals!
- hij kan uren stil zijn, en dan ineens uren huilen. Dit heeft dus niet ermee te maken dat je hem dan in die uren ineens niet meer goed inbakert. En ook geen allergie. En verder is er met krijsen en overstrekken in mijn ogen maar 1 reden:
KRAMPEN. Dit komt doordat de darmpjes het allemaal nog niet kunnen zoals het moet. Babys zijn nog niet ‘af’. Dit houd ten ergste piek tot 3 maanden aan. Dus aub stop direct met extra vezels: dat maakt het alleen maar erger!
- ALTIJD HET WATER AFKOKEN
- GOED OP DE POLS VOELEN EN NOOIT KOUDE MELK GEVEN, DAN MAAK JE 2 KLEINE FLESJES NA ELKAAR
- NOGMAALS: ANNIQUE ROOIBOSTHEE ZAKJE IN GROTE KAN MET AFGEKOOKT WATER EN DIT GEBRUIKEN VOOR ELKE FLES KOMENDE 3 MAANDEN.
- RITME! HEEL BELANGRIJK! ALTIJD EVENVEEL ETEN, ALTIJD OP ZELFDE TIJDSTIPPEN, TOT JE MERKT DAT DE KLEINE MEER WILT OF EEN FLES WEG LAAT VALLEN.
Serieus onze kleine begon ELKE avond na de 21.00u fles aan een stuk door te krijsen en overstrekken als een houten plank. Het krijsen ging door merg en been, 1,5 week werd ik al bang zodra het avond werd...want ik zat ook tot 02.00 snachts met een gilbaby, partner moest werken, dus die ook kapot moe. En ze miste bijna 2 voedingen, dus dag erna weer helemaal uit ritme. Aub val helemaal terug op alles, en focus je direct puur hierop. Ik heb sab simplex en infacol gebruikt maar dit had geen effect. Pas toen iemand me die thee voorstelde en ik deze 2 dagen aan het gebruiken was stopte het! Ongelofelijk wat een drastisch verschil!!! Nu is ze bijna 10 weken, huilt alleen nog zacht als ze honger heeft en slaap van 21.00u (laatste fles) tot 06.30 ( eerste fles) als een blok! En die rust heb je nodig! Want je word moedeloos en prikkelbaar, en dat word erger en erger. Dus laat je aub niet gek maken door het lakse gedrag van cb en huisarts! Ze zouden toch onderhand wel moeten weten wat t probleem is al bij 4u meekijken ? bahbah. Please: voor je zelf, gebruik dus gewone standaard 1 voeding, nooit koude melk, afgekookt water (dus niet zo uit de kraan) en een zakje Annique rooibosthee in de kan gooien. Lekker sterk in het begin, en maand 3 langzaam afbouwen. Doe dit net als mij 2 dagen netjes op schema en dan hoop ik dat ik hier een berichtje lees dat het goed is gekomen. Je krijgt die thee bij de meeste gezondheidswinkels voor 86 zakjes voor 6€ dacht ik een doos. Dus dan kun je flink vooruit. Is 1 zakje per kan/dag. Jullie zijn echt geen slechte ouders! Ik snap gewoon jullie ‘experts’ niet. Dat ze het niet serieus nemen, zo’n gevaarlijke situatie. Ook kan je kleine niks verwerken zonder slaap, dus raakt helemaal van slag. Hoe durven ze zo laks te zijn, kan ik echt kwaad om worden: ja jullie moeten nog ‘banden’ wtf?? HEEL VEEL SUCCES, en alle geluk van mij ???