Zo gefrustreerd!

Nu weet je dus nog niks meer en word het probleem  niet opgelost. Zowel bij de kleine als bij jou. 
Misschien is het toch een idee om het te laten opnemen. Kunnen ze hem goed observeren en jullie snachts bijslapen.
Iets om over na te denken. Je bent geen slechte moeder als je hem/haar laat opnemen. Dit is, denk ik, niet de oplossing. Veel succes!

Het is niet leuk om je kindje op te laten nemen. Ze zijn nog zo klein en het liefst heb je ze lekker thuis.
Omdat die kleintjes nog niet kunnen praten is het voor een arts lastig om in een consult te zien wat er aan de hand is.
Wat voor testen had je zelf graag gezien?
Mijn ervaring met de opname is heel positief, en dat had ik vooraf niet gedacht. Zo mocht 1 van ons gewoon blijven slapen op de kamer en overdag konden we samen de zorg doen terwijl er mee gekeken werd. Uiteindelijk had de arts na 1,5 dag een goed beeld en konden we naar huis met andere voeding en medicijnen. Hierdoor hebben we een heel ander kind. Dit had de kinderarts met het consult van 10 minuten niet kunnen realiseren omdat onze zoon toen de klachten niet liet zien. 
Wat heeft voor jou/jullie de doorslag gegeven om niet te kiezen voor de opname? Misschien toch nog een keer in overweging nemen. Wat is nou een week (waarschijnlijk wel korter) als je daarna een veel vrolijker kindje hebt omdat je weet wat er aan de hand is.
Heel veel sterkte en succes met de beslissing 

Ergens verder naar onderen staat dat je het kinderzkh hebt gebeld omdat je wanhopig bent en meer slaap wil etc. Ik begrijp dan eigenlijk ook niet waarom je hem niet op laat nemen. Zij kunnen naar hem kijken, je kunt er gewoon bij zijn maar je kunt ook slapen. Zo krijgt je baby ook rust, want die voelt zich ook niet goed. 
Vinden ze eerder wat, dan kun je ook echt wel eerder naar huis. Maar je krijgt nu hulp aangeboden die je steeds wilt. 

Ik hen een beetje meegelezen maar niet alles. Misschien val ik in herhaling.
Ik denk vooral als je kleine overdag beter slaapt hij in zijn eigen bedje moet liggen  en dan kun jij ook meer rust pakken. Savonds hoort het er een beetje bij de huilmomenten. Je zou je zoon ook in een draagdoek kunnen doen. Bedje schuin leggen en wachten na een voeding met neerleggen. Ik heb voor mijn dochter toen een soort rennie gevraagd voor baby's ik weet alleen niet meer hoe dat heette. Misschien kun je dat overleggen met de huisarts. Je zoon laat vooral zien als hij zich niet lekker voelt hij jouw nabijheid nodig heeft. Baby's van die leeftijd slapen alleen maar dus verwacht niet dat er al sprake is van omgewisseld dag en nachtritme. Ik denk dat jij en je zoon hier beiden doorheen moeten. Iets medisch kan maar verwacht het niet want overdag bewijst hij het tegendeel. Bij de Osteopaat geweest. Ik heb ook een verschrikkelijke bevalling gehad.maar heb uit voorzorg gewoon een afspraak gemaakt met de osteopaat.  Wat ik in het begin heb gedaan is een handdoek oprollen en om je kindje leggen in bed, dat maakt een soort nestje. Geeft geborgenheid.  Mijn dochter is de eerste 4 weken in het ziekenhuis geweest voor een hartoperatie en daar deden ze dit alleen maar. Ik heb dat thuis gelijk ook toegepast en langzaam afgebouwd. Niet in de nachten maar overdag. Misschien heb je er wat aan. Succes meid. De zon gaat wel weer schijnen hoor maar het eerste halve jaar vond ik ook erg pittig. En dat ontroostbare gehuil is ook verschrikkelijk... toy toy toy 

Het afbouwen bedoelde ik niet te zijn begonnen in de nachten maar overdag.  Snachts hielp dit gewoon goed voor mijn dochter. Stond er een beetje raar namelijk

Nogmaals!
- hij kan uren stil zijn, en dan ineens uren huilen. Dit heeft dus niet ermee te maken dat je hem dan in die uren ineens niet meer goed inbakert. En ook geen allergie. En verder is er met krijsen en overstrekken in mijn ogen maar 1 reden:
KRAMPEN. Dit komt doordat de darmpjes het allemaal nog niet kunnen zoals het moet. Babys zijn nog niet ‘af’. Dit houd ten ergste piek tot 3 maanden aan. Dus aub stop direct met extra vezels: dat maakt het alleen maar erger!
- ALTIJD HET WATER AFKOKEN
- GOED OP DE POLS VOELEN EN NOOIT KOUDE MELK GEVEN, DAN MAAK JE 2 KLEINE FLESJES NA ELKAAR
- NOGMAALS: ANNIQUE ROOIBOSTHEE ZAKJE IN GROTE KAN MET AFGEKOOKT WATER EN DIT GEBRUIKEN VOOR ELKE FLES KOMENDE 3 MAANDEN.
- RITME! HEEL BELANGRIJK! ALTIJD EVENVEEL ETEN, ALTIJD OP ZELFDE TIJDSTIPPEN, TOT JE MERKT DAT DE KLEINE MEER WILT OF EEN FLES WEG LAAT VALLEN.
Serieus onze kleine begon ELKE avond na de 21.00u fles aan een stuk door te krijsen en overstrekken als een houten plank. Het krijsen ging door merg en been, 1,5 week werd ik al bang zodra het avond werd...want ik zat ook tot 02.00 snachts met een gilbaby, partner moest werken, dus die ook kapot moe. En ze miste bijna 2 voedingen, dus dag erna weer helemaal uit ritme. Aub val helemaal terug op alles, en focus je direct puur hierop. Ik heb sab simplex en infacol gebruikt maar dit had geen effect. Pas toen iemand me die thee voorstelde en ik deze 2 dagen aan het gebruiken was stopte het! Ongelofelijk wat een drastisch verschil!!! Nu is ze bijna 10 weken, huilt alleen nog zacht als ze honger heeft en slaap van 21.00u (laatste fles) tot 06.30 ( eerste fles) als een blok! En die rust heb je nodig! Want je word moedeloos en prikkelbaar, en dat word erger en erger. Dus laat je aub niet gek maken door het lakse gedrag van cb en huisarts! Ze zouden toch onderhand wel moeten weten wat t probleem is al bij 4u meekijken ? bahbah. Please: voor je zelf, gebruik dus gewone standaard 1 voeding, nooit koude melk, afgekookt water (dus niet zo uit de kraan) en een zakje Annique rooibosthee in de kan gooien. Lekker sterk in het begin, en maand 3 langzaam afbouwen. Doe dit net als mij 2 dagen netjes op schema en dan hoop ik dat ik hier een berichtje lees dat het goed is gekomen. Je krijgt die thee bij de meeste gezondheidswinkels voor 86 zakjes voor 6€ dacht ik een doos. Dus dan kun je flink vooruit. Is 1 zakje per kan/dag. Jullie zijn echt geen slechte ouders! Ik snap gewoon jullie ‘experts’ niet. Dat ze het niet serieus nemen, zo’n gevaarlijke situatie. Ook kan je kleine niks verwerken zonder slaap, dus raakt helemaal van slag. Hoe durven ze zo laks te zijn, kan ik echt kwaad om worden: ja jullie moeten nog ‘banden’ wtf?? HEEL VEEL SUCCES, en alle geluk van mij ???

Ik heb ook thee gebruikt maar dat was volgens mij venkethee. Werkt ook goed.  Ik zou dus aan de thee gaan want dit klinkt echt als krampen. Die andere thee ken ik niet maar is dus goeie ervaringen mee. Thee is onschuldig en homeopathisch. Dus probeer dat gewoon. Je moet hier gewoon doorheen hoe vervelend ook. Het is gelukkig maar 3 maand maar ik weet het,  het voelt als een eeuwigheid. Als je ook zo'n nestje maakt als wat ik omschreef,  hebben ze de beentjes iets opgetrokken en kan helpen voor de krampen. Zelf trek ik de benen ook op als ik krampen heb.  Lekkere doek voorverwarmen om een kruik en op de buik leggen als hij naar bed gaat is ook verlichtend. (Zonder de kruik)

Terug
Bovenaan