Zo gefrustreerd!

Ik weet PRECIES wat je voelt en bedoeld! Ik heb hetzelfde meegemaakt.. en mijn baby huilde overdag ook heel veel. Non stop dag en nacht! Mijn bAby heeft koemelkallergie en reflux. Ga aub naar een osteopaat ook ik heb spijt dat ik dat niet eerder heb gedaan! Want nu is mijn baby van 15 weken ook gewend om altijd gedragen te worden.. als ze niet huilt omdat ze last heeft dan huilt ze wel om aandacht. Je gaat er beter tegen kunnen wanneer ze meer en meer naar je zal glimlachen :) het is heel zwaar en vraag om hulp aan familie en vrienden! Doe het zeker niet alleen.. 

Ik snap heel goed dat je jezelf nu niet belangrijk vind, maar ik heb het al eerser gezegd: je kunt pas goed voor n ander zorgen, als je eerst ook goed voor jezelf zorgt. Dit kan zo echt niet langer. Jij gaat dit niet trekken. Het kan zelfs gevaarlijke situaties opleveren. En ik snap dat het lastig is om voor de nacht iemand te vragen, maar zoals chantal al benoemde: het is maar voor 1 nacht en jullie kunnen ff flink goed bijkomen. Doe het in het weekend en slaap lekker uit.Jij kunt je kleine alleen maar goed helpen als je zelf goed in je vel zit. Ik hoop voor je dat er snel betere tojden aanbreken!Maar zoek alsjeblieft hulp, dit kan zo niet langer. Je gaat er zo compleet aan onderdoor met alle gevolgen van dien...

Hi,Baby heeft in de namiddag veel geslapen dus ben echt bang voor de komende nacht maar dan ook echt banggg. Hij heeft veel poepluiers gehad:s door de nieuwe voeding. Ik weet niet goed of hij deze voeding wel kan verdragen.. hij heeft namelijk ook uitslag op zijn gezichtje gekregen. God sta ons bij. Ik ben indd moe! En ik kan niet wachten op een goede nacht voor ons allen. Ik heb trouwens de ha gevraagd of hij wellicht een koemelk allergie kon hebben maar zij zei dat als beide ouders er niet mee bekend zijn baby het ook niet zal hebben?

Jij moet echt ingrijpen voor jezelf, je man en je kindje. Geloof me ik weet waar ik over praat. Dit is nog niks. Mijn kindje heeft maanden van voeding tot voeding gehuild. Steeds naar de huisarts en steeds weggestuurd. Geloof me, ik dacht met die 2 weken echt nog niet zoals jij dat doet en na maanden werd ik echt gek en was ik bang dat ik hem wat aan zou doen. Ik begreep nooit hoe mensen dat konden... hun baby schudden of iets dergelijks maar ik begrijp het. Het is de pure wanhoop, slapeloosheid en de stress die je helemaal gek maakt. Ik heb in paniek het ziekenhuis gebeld en om hulp gevraagd omdat ik bang was voor wat ik me eigen kind ging aandoen. Gevolg een opname. Verborgen reflux en prikkelbare baby. Hij leek wel een sponsje, alles in deze wereld was te veel voor hem. 2 weken na de bevalling was ik nog de rust zelfde en liep ik snachts uuuren met mijn mannetje op mijn arm. Dit mensje heeft nergens om gevraagd, hij is hier omdat wij dat wilden. Ik denk echt dat je hulp moet zoeken voor jezelf want ben je zelf niet rustig kun je nooit je kindje rustig krijgen. Daarnaast laat je doorverwijzen naar een kinderarts. Eis het! Want ik denk dat er meer is. Wij hebben nadien zoveel goede hulp gehad. Hij is nu 9 maanden en ik had het mezelf nooit vergeven als ik die dag niet huilend het ziekenhuis had opgebeld dus meid grijp echt in!! Ik denk dat het je te ver boven het hoofd gaat. Na 2 weken gebeurt er echt nog niks met je relatie. Dat kan nog wel een paar maanden duren dat je zo langs elkaar leeft maar je heb tegelijkertijd zoveel mooie momentjes samen met jullie kleine. Het kost even tijd maar je Vind er een weg in. Komt echt goed. Eerst hieraan werken! Ik wens je het allerbeste en hoop echt dat je ingrijpt. 

Bedankt ansje, is het na die zkh opname meteen goed gekomen? Ik ben indd wanhopig ik hoop zo dat ze ons willen helpen om te kijken waarom hij zoveel huilt..

Ik lees dat je twijfelt of je kindje de nieuwe voeding vel verdraagt. Probeer het wel even aan te kijken. Het lichaam en de darmpjes moeten namelijk wennen aan de nieuwe voeding.Onze zoon heeft een koemelk allergie en hebben speciale voeding voorgeschreven gekregen. Hij moest hier ook eerst een dikke week tot anderhalve week aan wennen qua darmpjes.En vraag inderdaad naar een verwijzing voor de kinderarts. Ze kunnen jullie kindje opnemen om eea uit te sluiten en te zien hoe t gaat en op welke momenten het niet goed gaat. 

Kan een kindje alleen koemelk allergie krijgen als 1 vd ouders het heeft? Zitten hier geduldig alweer een tijd te wachten tot de kleine besluit te gaan slapen. We hopen zo dat hij ff nog wilt slapen!  

Nee, dat is echt onzin. Wij hebben beide geen koemelkallergie. De symptomen bij ons waren huid uitslag, overgeven, diarree, verstopte neus, overstrekken en heel veel onrust.Tijdens de kraamweek dacht ik al dat er iets niet goed was. Maar hij zou nog misselijk zijn van de bevalling volgens de verloskundige en kraamzorg dus niks om zorgen over te maken. Maar hij bleef maar afvallen dus uiteindelijk een opname waardoor hij onder behandeling van een kinderarts kwam. Zei dacht meteen aan kma, speciale voeding voorgeschreven gekregen en het is een heel ander ventje. Wat voor klachten heeft jullie kindje naast t huilen? Hoe gaat het met de groei?

Terug
Bovenaan